Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii financiare: contractare imprumut bancar, destinat co-finantarii unor proiecte de investitii in extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Ilfov, in valoare totala de 28.574.565,975 lei respectiv 6.684.109 Euro, 1


Anunt de participare (utilitati) numarul 122705/03.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. APA-CANAL ILFOV S.A.
Adresa postala:  B-dul. Basarabia, nr 256G, bloc D Cener, et. 5, sect 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010446, Romania, Punct(e) de contact:  Ana Prakab, Tel. 0374.205.200, 0374.205.204, Email:  [email protected], Fax:  0374.205.204, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala cu capital de stat
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii financiare: contractare imprumut bancar, destinat co-finantarii unor proiecte de investitiiin extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Ilfov, in valoare totala de 28.574.565, 975 leirespectiv 6.684.109 Euro, 1 euro = 4, 275 lei stabilit prin Contractul de Finantare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Bd. Basarabiei 256 G, Bloc D Center, et. 5, sector 3, Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii financiare: contractare imprumut bancar, destinat co-finantarii unor proiecte de investitiiin extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Ilfov, in valoare totala de 28.574.565, 975 leirespectiv 6.684.109 Euro, 1 euro = 4, 275 lei stabilit prin Contractul de Finantare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Candidatura va fi realizata conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 9, 269, 586RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
o garantie de participare, in valoare de 100.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta un procent de 5% din valoarea finantata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Proprii ale Autoritatii Contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dec pe propria raspundere completata in conformitate cu/Dec pe proprie raspundere completata in conformitate cu/Cer fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetulde stat/Cert fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local/Cer con emis de ORC formatii generale/Imputernicirea/Autorizatie de functionare emisa de BNR/Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile le Cer de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs gale din tara in care candidatul este rezident/Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident/Dec privind calitatea de participant la procedura/Doc care dovedesc indeplinirea criteriilor de calificare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala din activitati bancare calculata pentru anii financiari 2008, 2009 si 2010 maimaresauegalacu 18.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul va prezenta declaratia si o lista a principalelor servicii de acordare credite in conditii similare celor solicitate prin caietul de sarcini, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati -Formular 5
Recomandare din partea a cel putin 1 (unu) beneficiar confirmari semnate si stampilate de catre Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul), beneficiari, care sa ateste incheierea cu succes a respectivelor contracte
Acordul de asociere in cazul candidaturii depuse in comun
Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent, emise de catre organisme stabilite in statele membre ale Uniunii Europene ? copie semnata si stampilata"conform cu originalul"
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Numarul de ani in care se executa tragerile
5%
Descriere: Numarul de ani in care se executa tragerile
3.
Garantii solicitate
5%
Descriere: Garantii solicitate
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2011 11:00
Locul: Bd. Basarabiei 256 G, Bloc D Center, et. 5, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei deevaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Pos Mediu destinat co-finantarii unor proiecte de investitiiin extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Ilfov
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Nevoia de finantare apare ca urmare a cerintei impuse Operatorului Regional (SC Apa Canal Ilfov S.A.)de a acoperi deficitul de finantare in procent de 9, 27% din costurile eligibile aferente investitiei realizate prin Programului Operational Sectorial (POS Mediu), Axa 1: ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzara in Judetul Ilfov?, recent aprobata de catre Comisia Europeana si pentru care s-a incheiat deja contractul de finantare nr. 102834 /22.11.2010 cu Ministerul Mediului si Padurilor. Acest program cuprinde un numar de 10 proiecte (lucrari si servicii de consultanta) care totalizeaza 94.606.069 Euro./Finantarea intregului program va fi realizata dupa cum urmeaza: 87, 99% UE si alte surse ale Administratiei Centrale si locale (din care 85% -UE, 13% Guvernul Romaniei si 2% Bugetul Local/7, 36% credit contractat de S.C. APA-CANAL ILFOVS.A./4, 65% Consiliul Judetean Ilfov.Avand in vedere ca deja am primit facturi de la furnizorii cu care am semnat contracte pentru proiectul Pos Mediu, iar aceste facturi trebuie onorate intr-un termen foarte scurt, am considerat ca este necesar accelerarea procedurii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel BucurestI -sectia de contecios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, Nr 5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030099, Romania, Tel. 021.319.52.76, Fax:  021.319.52.76
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021.31.04.642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic S.C. APA-CANAL ILFOV S.A.
Adresa postala:  B-dul Basarabia, Nr. 256 G, Bloc D Center, Sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010446, Romania, Tel. 0374.205.200, Email:  [email protected], Fax:  0374.205.204
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2011 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer