Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii financiare: contractare imprumut bancar, destinat co-finantarii unor proiecte de investitii in extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Ilfov, in valoare totala maxim 6.684.109 Euro


Anunt de participare (utilitati) numarul 139230/29.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. APA-CANAL ILFOV S.A.
Adresa postala: Intrarea Taciunelui nr. 5, sect 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023826, Romania, Punct(e) de contact: Ana Baicoianu, Tel. +40 374205200, Email: [email protected], Fax: +40 374205204, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comercila
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii financiare: contractare imprumut bancar, destinat co-finantarii unor proiecte de investitiiin extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Ilfov, in valoare totala maxim 6.684.109 Euro
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Intrarea Taciunelui, nr. 5, Sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii financiare: contractare imprumut bancar, destinat co-finantarii unor proiecte de investitiiin extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Ilfov, in valoare totala maxim 6.684.109 Euro
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui credit bancar tip linie de finantare revolving in cuantum de maxim 6.684.109 Euro.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 684, 109RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ?90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor.Cuantumul garantiei de participare este de 193682, 18 LEI si se va constitui in conformitate cu HG nr. 925/2006, art 86 alin. (1).Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul Autoritatii contractante, comunicat la cererea ofertantului;In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma inconformitate cu prevederile art. 2781alin.(1) din OUG 34/2006.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa ? Formularul nr.11.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88Garantia de Participare va fi prezentata in original, in limba romana. Garantia de participare, in original, prezentata in alta limba decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana, legalizata la notariat.Garantia de participare poate fi prezentata impreuna cu Oferta sau poate fi depusa personal inainte de deschiderea ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie, va fi in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In situatia in care instrumentul de garantare este emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari este recomandabil sau este de preferat sa fie emis de catre o banca ori de o societate de asigurari din Romania.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Creditul este garantat in baza prevederilor OUG nr. 9 din 17.02.2010.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea pentru neincadrarea in prev. art. 180 din OUG. nr. 34/2006 - Formular nr. 1;
Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG. 34/2006 ? Formular nr. 2;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 4;
Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare - Formular nr. 5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Alin Hustiu, Catalin Marian Dragila, Cristian Bouleanu, Marius Baicoianu, Ana Baicoianu
Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca Ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat sau echivalent.
Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local sau echivalent (se solicita numai pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului).
Cazier judiciar al companiei (in statele unde este aplicabil), valabil la data deschiderii.
In cazul in care se depune Oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conform. cu orig.
Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Operatorul economic va prezenta o imputernicire sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei (in original). Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze Ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica; Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoane juridice/ fizice romane se vor depune:
1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 30 de zile din care sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei;
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita Ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator (sau documentul echivalent) in original sau in copie legalizata.
2) Autorizatie de functionare emisa de BNR
Pentru persoane juridice/ fizice straine se vor depune:
3) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care4)Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs - in original, copie legalízata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?
5) Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident.NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a candidaturilor.Candidatii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani, respectiv 2009, 2010, 2011, (insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente), in copie semnata in conf.cu originalul. vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente; acestea vor fi prezentate in copie, semnata de reprezentantul legal si stampilata pefiecare pagina.
Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz.
Persoanele juridice straine vor atasa, documente relevante, in copie certificata, insotite de traducerea autorizata in limba romana, aceste documente fiind emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani, respectiv 2009, 2010, 2011, trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 19368218 lei.Formularul nr. 6
In cazul in care candidatul prezinta o decl. de incadrare in categoria IMM-urilor (Formularul nr. 17) cfm. Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv. IMM, ac.benef.in baza art. 16 alin.2, de reduceri cu 50% pt.crit.legate de cifra de afaceri, cerute in achiz. publice.Ca o asoc.sa benef.de preved. art. 16 alin. 2 din legea 346/2004, trebuie ca toti membrii sa prezinte o declaratie de incadrare in categoria IMM-urilor.
Angajament privind sustinerea financiara (daca este cazul).?Angajament ferm? ? in forma autentica - daca candidatul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006.
?Angajament ferm? ? in forma autentica Formular nr. 13
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta lista cu serviciile prestate in ultimii 3 ani (Formularul nr.7) pana la data limita de depunere a ofertelor, care trebuie sa fie de natura si complexitate similara serviciilor de prestat in contract, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta similara in ultimii 3(trei) ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) prin intermediul prezentarii a 1 (un) contract de servicii de acordare credite in conditii similare celor solicitate prin Caietul de SarciniSe vor prezenta: - Fisa de Experienta similara (Formularul nr.8);
- copii ale contractelor de servicii care certifica experienta similara;
Nota: In cazul in care contractele contin clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lor, Candidatul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi.
Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala (daca este cazul).?Angajament ferm? ? in forma autentica ? daca Ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006.
Informatii privind asocierea operatorilor economici
Candidatura trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.
In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea.
In cazul in care contractul este atribuit unei asocieri de operatori economici care au depus oferta comuna, se solicita de catre autoritatea contractanta, inainte de incheierea contractului, prezentarea acordului de asociere in original cu semnaturile autentificate.
In cazul in care un operator economic, participant la procedura de achizitie, se asociaza cu alt operator economic ce se angajeaza sa intocmeasca documentatia tehnica atunci acesta va respecta clauzele solicitate prin Caietul de Sarcini referitor la acest aspect.
Nota: Ca o asoc.sa benef.de preved. art. 16 alin. 2 din legea 346/2004, trebuie ca toti membrii sa prezinte o declaratie de incadrare in categoria IMM-urilor.
Informatii privind subcontractantii
In cazul in care Oferta include subcontractanti, se va completa Formularul nr. 9 din Sectiunea Formulare cu denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea serviciilor care urmeaza sa le presteze subcontractantul / subcontractantii;Se vor prezenta documente relevante (conform legislatiei in vigoare) privind resursele materiale si umane pe care subcontractantii se angajeaza ca le vor pune la dispozitia Ofertantului in cazul in care acesta va fi declarat castigator.
Autoritatea contractanta va solicita Ofertantului castigator, ca la incheierea contractului de achizitie publica, sa prezinte contractele incheiate intre contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate (Formularul nr. 9A) trebuie sa fie in concordanta cu Oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati i
In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul de manangement al calitatii trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat;Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente ? in domeniul CPV al lucrarii prezente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si imputernicitioperatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.In cazul Ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de traducere autorizata a acestora in limba romana.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor (Formularul nr. 17).Conform art. 11, alin. (.9) din HG 925/2006 modificata si completata cu HG 834/2009, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare Ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere (Formular nr. 12), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare solicitate prin prezenta documentatie. Declaratia va fi insotita de o anexa in care sunt mentionate modul concret de indeplinire a cerintelor solicitate.Vor fi verificate si evaluate numai documentele de calificare prezentate de operatorii economici in termenul stabilit si depuse la adresa specificata pana la data limita de depunere a documentelor de calificare care sunt insotite care sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare si care indeplinesc in mod cumulativ toate conditiile obligatorii si toate nivelurile minime impuse;La etapa a doua a procedurii vor fi invitati sa oferteze numai acesti candidatiselectati.Dupa evaluarea documentelor de calificare si stabilirea operatorilor economici selectati, autoritatea contractanta va lansa o invitatie de participare catre acestiaprin care sunt invitati sa se prezinte la etapa a II-a.Modelul de contract atasat se poate adapta in urma negocierilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA-CANAL ILFOV S.A.
Adresa postala: Intrarea Taciuneluinr. 5, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 00000, Romania, Tel. +40 0374205200, Fax: +40 0374205204
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2012 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer