Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii financiare: contractare imprumut bancar in cuantum de maxim 13.987.129 Euro, destinat co-finantarii unor proiecte de investitii in extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Arad, in valoare totala de 139.592.104 Eu


Anunt de participare (utilitati) numarul 112442/04.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Arad S.A.
Adresa postala:  Sabin Dragoi Nr. 2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310178, Romania, Punct(e) de contact:  Flaviu GOLDIS, Tel. 0257-270853, Email:  [email protected], Fax:  0257-270981, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie locala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii financiare: contractare imprumut bancar in cuantum de maxim 13.987.129 Euro, destinat co-finantarii unor proiecte de investitii in extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Arad, in valoare totala de 139.592.104 Euro.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul SC CAA SA situat in Arad, str. Sabin Dragoi nr. 2-4
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii financiare: contractare imprumut bancar in cuantum de maxim 13.987.129 Euro, destinat co-finantarii unor proiecte de investitii in extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Arad, in valoare totala de 139.592.104 Euro.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Candidatura va fi realizata conform cerintelor din Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 537, 448EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 45.000 euro. Garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu alocat de Autoritatea Contractanta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 5.4 sau 12A - Declaratie privind eligibilitatea ofertantuluiCompletare Formular 5.4 sau 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006Completare Formular 5.1 - Informatii generaleCompletare Formular 1 -Imputernicirea scrisa prin care semnatarul candidaturii este autorizat sa angajeze candidatul in procedura pentru atribuirea contractului de servicii (daca este cazul)Completare Formular 5.6 - Declaratia privind calitatea de participant la proceduraCertificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de statCertificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul localCertificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiAutorizatie de functionare emisa de BNRPersoane juridice straine :1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident (daca este cazul, in original sau copii legalizate)2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original sau copie legalízata)3) Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident(documentul se va prezenta in original sau copii legalízata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 6.1 - Cifra de afaceri medie anuala din activitati bancare calculata pentru anii financiari 2007, 2008 si 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 6.2 - Candidatul va prezenta declaratia si o lista a principalelor servicii de acordare credite in conditii similare celor solicitate prin caietul de sarcini, prestate in ultimii 3 aniRecomandare din partea a cel putin 1 (unu) beneficiar - confirmare semnata si stampilata de catre beneficiar, care sa ateste finalizarea cu succes a respectivului contract.Completare Formular 5.3 -Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul)Acordul de asociere (in cazul candidaturii depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de achizitie publica (daca este cazul)Completare Formular 11 - Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent, emise de catre organisme stabilite in statele membre ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Nr. de ani in care se pot efectua tragerile
5%
Descriere:
3.
Garantii solicitate
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.01.2011 10:00
Locul: Locul: Sediul Companiei de Apa Arad, situat in ARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. ARAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Operational Sectorial (POS Mediu), Axa 1: ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzara in Judetul Arad?
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Nevoia de finantare apare ca urmare a cerintei impuse Operatorului Regional (SC Compania de Apa Arad SA) de a acoperi un procent de 10, 02% din investitia aferenta Programului Operational Sectorial (POS Mediu), Axa 1: ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzara in Judetul Arad?, recent aprobata de catre Comisia Europeana si pentru care s-a incheiat deja contractul de finantare nr. 101709/20.05.2010 cu Ministerul Mediului si Padurilor. Acest program cuprinde un numar de 15 proiecte (lucrari si servicii de consultanta) care totalizeaza 139.592.104 Euro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Timisoara - sectia de contencios administrativ
Adresa postala:  Piata Tepes Voda, nr.2A, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256/498.054, Email:  [email protected], Fax:  0256/498.092
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021.31.04.642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC CAA SA
Adresa postala:  Arad, str. Sabin Dragoi, nr. 2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310178, Romania, Tel. 0257/270.843, Email:  [email protected], Fax:  0257/270.981
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2010 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer