Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII FINANCIARE: "CONTRACTARE IMPRUMUT INTERN DE 13.000.000 LEI RON"


Anunt de participare numarul 50242/19.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CARACAL
Adresa postala: STRADA PIATA VICTORIEI NUMARUL 10, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Punct(e) de contact: Consiliul local Caracal, Tel.0249/511384, In atentia: ec.Tudor Maria; ing. Dumitrescu Nadia, Email: [email protected], Fax: 0249/517516, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII FINANCIARE: "CONTRACTARE IMPRUMUT INTERN DE 13.000.000 LEI RON"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI CARACAL
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut bancar cu o perioada de maturitate de 25 ani, cu perioada de gratie de 2 ani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui imprumut bancar de 13.000.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 20, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
300 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 50.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Prezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale( formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) in termen si traducere legalizata in limba romana; Prezentarea autorizatiei de functionare a institutiei de credit emisa de BNR copie legalizata; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (in original sau copie legalizata) din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; pentru persoane fizice/juridice straine: (Autorizatia de functionare a institutiei de credit emisa de autoritatea de reglementare competenta din tara de domiciliu.Conditie obligatorie: punct de lucru pe teritoriul Romaniei.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului 3 Lista imprumuturilor acordate in ultimii trei aniautoritatilor/institutiilor / clientilor privati cu o valoare mai mare de 5.000.000 LEI RON.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime impuse pentru experienta similara: Cel putin un imprumut cu valoare egala sau mai mare de 5.000.000 LEI RON sau doua imprumuturi a caror valoare cumulata este egala sau mai mare decat 10.000.000 LEI RON, acordate in ultimii trei ani, autoritatilor / institutiilor / clientilor privati.Ofertantul va prezenta recomandari din partea beneficiarului/beneficiarilor imprumuturilor. Recomandarile vor fi prezentate in original sau copie legalizata.Indeplinirea cerintei minime impuse pentru experienta similara este obligatorie; ofertele care nu indeplinesc cerinta impusa vor fi descalificate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Conform art. 110 lit.c) din OUG nr. 34/2006, pentru identificarea celei mai avantajoase oferte din punct de vedere economic
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
- nivelul cumulat al creditelor acordate pentru autoritati / institutii / clienti privati in anul 2007.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2008 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2008 11:30
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI CARACAL , STR. PIATA VICTORIEI NR.10 SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: numaireprezentantii imputernici ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CRAIOVA - Sectia de contencios administrativ
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251 - 415600, Email: [email protected], Fax: 0251 - 415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr.6, sector.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI CARACAL - Serviciul juridic - contencios
Adresa postala: str. Piata Victoriei nr. 10, Localitatea: CARACAL, Cod postal: 235200, Romania, Tel.0249 - 511384, Email: [email protected], Fax: 0249 - 517516, Adresa internet (URL): www.primaria.caracal.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2008 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer