Licitatie Publica - Servicii financiare de acordare a unui credit bancar in valoare de 2.143.000,00 RON, in vederea finantarii partiale a proiectului ?Modernizare drumuri in comuna Letea Veche, judetul Bacau?
Anunt de participare numarul 147536/29.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Letea Veche
Adresa postala: Comuna Letea Veche, Judet Bacau, Localitatea: Letea Veche, Cod postal: 607270, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL HOTEA, Tel. +40 234213474, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 234213474, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii financiare de acordare a unui credit bancarin valoare de 2.143.000, 00 RON, in vederea finantarii partiale a proiectului ?Modernizare drumuri in comuna Letea Veche, judetul Bacau?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Letea Veche, judetul Bacau, Regiunea Nord-Est, Romania
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii financiare de acordare a unui credit bancarin valoare de 2.143.000, 00 RON, in vederea finantarii partiale a proiectului ?Modernizare drumuri in comuna Letea Veche, judetul Bacau?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea creditului bancar ce face obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit este de 2.143.000, 00 RON. Prezentul contract prevede contractarea unui credit, pe o perioada de 12 ani pentru finantarea partiala a proiectului ?Modernizare drumuri in comuna Letea Veche, judetul Bacau?.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 502, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
144 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 20.000 lei. Valabilitate: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare; instrument de garantare emis in conditiile legii. Garantia de participare se va constituiprin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO91TREZ0615006XXX007442 al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Bacau, cod fiscal 4455021. Dovada constituirii garantiei de participare: va trebui ca aceasta sa fie prezentata in afara plicului cu oferta depusa la sediul autoritatii contractante , in original, de catre toti ofertantii particianti. Autoritatea va restitui garantia de participare conform art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare va fi retinuta in conformitate cu cu art 87 din HG 925/2006 si art. 278^1 din OUG 34/2006 se va retine din garantia de participare suma de5.281, 99 lei. Neprezentarea dovezii de constituirea garantiei de participare pana la data si ora stabilite pentrudeschiderea ofertelor, conduce la respingerea acestora. Pentru garantia de participare depusa in valuta se va lua cursul de referinta al BNR cu 3zile inainte de data minima de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie: 3% din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; garantia trebuie sa fie irevocabila; instrumentul de garantare se va executa neconditionat sau conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor art 92, alin. (2) din HG 95/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Local Letea Veche
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu este cazul.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul se va incheia sub conditie suspensiva, va intra in vigoare si va produce efecte intre parti, numai daca autoritatea contractanta obtine avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale cu privire la contractarea acestui imprumut.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Cerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului nr. 2, Declaratie privind calitatea de participant la procedura. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Cerinta obligatorie: se solicita completarea Formularului nr. 3, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: se solicita certificate de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor la bugetul de stat si la bugetul local, eliberate de autoritati competente din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor scadenta in luna anterioara termenului limita stabilit pentru depunderea ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Pentru persoanele juridice romane documentul se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentul se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.4.Declaratie pe proprie raspundere "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - Cerinta obligatorie: se solicita completarea Formularului nr. 6 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, 5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr.34/2006 - Cerinta obligatorie: se solicita completarea Formularului nr. 5 - privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr.34/2006. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : DOCHIEI PETRU - Primar, IORGA DANIEL- Viceprimar si consilier local, BABUTA DANA CARMEN ? Secretar interimar, SUSTAC FORIN - Contabil, APOSTOLESCU ADINA ELENA?Responsabil achizitii publice, Consilieri Locali: ANGHEL ELENA MARINA, BABUTA ADRIAN VASILE, BANU GEORGIANA - RAMONA, BULIBASA CRISTIAN, CHIRIBAU DORIN, CRETU DAN, CRETU VASILE, DRAGHICI CONSTANTIN, GHINDEA CONSTANTIN, HALASANU MARIAN IRINEL, LACATUSU VASILE, MATA ION, MONDAN SORINEL, PANTEA DUMITRU, Pentru persoanele juridice romane :1.Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine - 2.Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. - prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs. 3.Autorizatie de functionare emisa de catre Banca Nationala a Romanieiin conformitate cu prevederile ORDONANTEI DE URGENTA nr. 99 din 6 decembrie 2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului / autorizatia acordata de autoritatea competenta din statul membru de origine.Pentru persoanele juridice romane documentele solicitate se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o va realiza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani de minim 3.000.000lei (cifra de afaceri solicitata este globala, conform art. 185 din OUG nr. 34/2006, pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte). Se solicita situatii financiare anuale aferente anului 2010, 2011 si 2012 semnat si stampilat de reprezentantul legal operatorului economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- se solicita completarea Formularului 7. Informatii Generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii de acordare de credite in ultimii 3 ani
Indeplinirea a cel putin unui contract de prestari servicii de acordare de credite similara - se solicita depunerea a cel putin unui contract de prestari servicii de acordare imprumuturi similara sau certificat/ document emis de catre beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului 8., Declaratie privind lista principalelor servicii de acordare de credite in ultimii 3 ani.Cerinta obligatorie: - solicita completarea Formulalui 8A., Experienta similara .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2013 14:00
Locul: STR. AL.I.CUZA, NR. 220, LETEA VECHE, COM. LETEA VECHE, JUD. BACAU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANELE CU FUNCTIE DE DECIZIE DIN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Prin oferta cu cel mai mic pret se intelege oferta cu cel mai mic cost total al creditului (dobanzi + comisioane +alte taxe): Pret = ROBOR 6M la 04.10.2013 + marja bancii +comision de administrare/gestiune + alte comisioane + taxe + alte costuri calculate pe perioada derularii creditului, unde: ROBOR6M este rata medie a dobanzilor interbancare pentru capitalurile plasate in lei la termen de6 luni, exprimata in procente pe an. Informatii referitoare la cotatiile ROBOR se gasesc la adresa de internet www.bnr.ro . Dobanzile, comisioanele si alte taxe, costuri bancare prevazute in oferta nu pot fi modificate pe parcursul derularii contractului daca oferta respectiva este declarata castigatoare, acestea ramanand la cota procentuala prevazuta in oferta financiara depusa.In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, Autoritatea contractanta va solicita depunerea unei propuneri financiare revizuite de la ofertanti in cauza. Aceasta reofertare se va face in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesizaConsiliul National de Solutionare a contesta?iilor in vederea anularii actului ?i/sau recunoa?terii dreptului pretins ori a interesului legitim in condi?iile art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA LETEA VECHE
Adresa postala: STR. AL.I.CUZA, NR.220, Localitatea: Letea Veche, Cod postal: 607270, Romania, Tel. +40 234213474, Email: [email protected], Fax: +40 234213474
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2013 11:42