Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii financiare de acordare credit bancar


Anunt de participare numarul 132741/26.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Hunedoara
Adresa postala: Str. Libertatii, Nr. 17, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU MARIUS HADA, Tel. +40 254716322, In atentia: D-nei Silvia Calina, Email: [email protected], Fax: +40 254716087, Adresa internet (URL): http: //www.primariahd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie publica locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii financiare de acordare credit bancar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii financiare de credit bancar pentru achitarea contributiei de 2% din valoarea unor proiecte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total prestatii service: Servicii financiare de acordare credit bancar in valoare de 11000000 lei , destinat
achitare contributiei de 2% din valoarea urmatoarelor proiecte:
- Sistem supravegere video
- Reabilitare retea stradala
- Reabilitare si Modernizare Parcul Tineretului.
Durata de acordare a creditului va fi de 2 ani, cu o perioada de gratie de 1 an.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 113, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
11132lei fara TVA - termen de valabilitatea a garantiei 90 zile 5% din pretul contractului, fara TVA-garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareasociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul/candidatul nu are dreptul ca in cadrul procedurii:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/saucomune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant/candidat asociat.
Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii:
a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul ? sindic;
b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului/candidatului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotarareadefinitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile
solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit. a)-d).
(1) Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de
origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
(2) In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti/candidati, autoritatea
contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii
sau ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directorii de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.
(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu
exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie
conform cu originalul, insotite de traducerein limba romana.
Cerinta obligatorie:
- Prezentarea declaratiei completate in conformitate cu
Formularul nr. 12A din Sectiunea III a documentatiei.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta obligatorie:
- Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 12B din Sectiunea IIISe va completa Formularul nr. 5 din sectiunea Formulare
- neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691) din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante(Primar- Ovidiu Marius Hada, Viceprimar ? Dan Nicolae Robert, Secretar ? Aurel Rata Bugnariu, Sef birou Achizitii publice ? Silvia Calina), este exclus din procedura de atribuire."
In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asocierii cat si fiecare subcontractant). Cerinta obligatorie:
- Prezentare in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata a Certificatului Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru deschiderea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri
Cerinta obligatorie:
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu
prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizatain limba romana
Cerinta obligatorie:
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celui in care se depunofertele;
- Certificat de atestare fiscala plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celui in care se depunofertele;
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original sau copii lizibile semnate si stampilate in conformitate cu originalul de catre ofertant, valabile la data de deschidere a ofertelor.Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.
Documentele vor fi prezentate in limba de origine (in original sau copie conform cu originalul), insotite de o traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana, valabile la data deschiderii ofertelor.
Certificarea obligatiilor de plata sus mentionate trebuie sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Cerinta obligatorie:
Ofertantul va prezenta, in copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, autorizatia de functionare emisa de catre Banca Nationala a Romaniei
Cerinta obligatorie:
In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un?Certificat de participare la licitatie cu oferta
independenta?, intocmit conform modelului prevazut in Formularul nr. 4 din Sectiunea III.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale referitoare la datele de identificare a operatorului economic?cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, ca si conditie obligatorie minim 1113200 leiPrezentarea a cel putin un document/contract/proces verbal de receptie de o valoare similara cu valoarea 1113200.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii in
ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare , beneficiar indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Valoarea solicitata necesara demonstrarii experientei similare este de cel putin 1113200 lei demonstrata din unul sau mai multe contracte.
Prezentarea de parti relevante ale unui document/contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de cel putin 1113200 leiInformatii privind calitatea de
participant la procedura
Informatii privind
subcontractantii / asociatii
ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.02.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.02.2012 11:00
Locul: Primaria municipiului Hunedoara, b-dul Libertatii nr.17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situa?ia in care doua sau mai multe oferte con?in in cadrul propunerii financiare acela?i pre? autoritatea contractanta va solicita ofertan?ilor care au oferit cel mai mic pre? o noua propunere financiara in plic inchis caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pre?ul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in cazul valoarea este mai mare de 125.000 euro
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Proiecte cu Finantare Internationala, Achizitii Publice, Legalitate si Actiuni in Instanta
Adresa postala: str. B-dul Libertatii nr.17 cam.43, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Tel. +40 254716322/218, Fax: +40 254716087
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.01.2012 07:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer