Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii financiare de acordare credite bancare


Anunt de participare (utilitati) numarul 132995/14.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Judeteana Apa Serv S.A. Neamt
Adresa postala: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Sediul Companiei, Tel. +40 233233340-140, In atentia: Stefana Hangan-Stan, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 233218937, Adresa internet (URL): www.apaserv.eu, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii financiare de acordare credite bancare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Nevoia de finantare decurge din cerinta impusa Operatorului Regional Compania Judeteana APA SERV S.A. de a cofinanta in procent de 6, 89 % investitia realizata prinProgramul Operational Sectorial (POS Mediu), Axa 1: ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzara in Judetul Neamt?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
valoarea estimata fara TVA 16883466 Ron
Valoarea estimata fara TVA: 16, 883, 466RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
156 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 335000 Ron. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancaraori de o societatedeasigurari. Perioada de valabilitate a garantiei este de 120 de zile. Garantia de participare se va retine in conditiile art 278^1 din OUG 43/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului si se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancaraori de o societatedeasigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr.7 ? Declaratie privind eligibilitatea
Cazier fiscal si cazier judiciar al operatorului economic
Formularul nr. 8 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din OUG nr. 34/2006
Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaCertificat de taxe si impozite locale din care sa reiasasituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta
Certificat pentru plata CAS din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta
Formularul nr. 12 ? Certificat de Participare la licitatie cu oferta independenta
Formularului nr. 13 ? Declaratie privindneincadrarea la art. 69^1din OUG nr. 34/2006.- Membrii Comisia de evaluare nu au fost numiti.Formularul nr. 11- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Formularul nr.5 ? Informatii generale despre ofertant
Formularul nr. 6 ? Date despre soxietatea mixta/consortiu Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului- acesta va fi solicitat de autoritatea contractanta in original sau copie legalizata ofertantului care se va clasa pe primul loc inurma evaluarii ofertei, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Persoanele juridice straine vor prezenta:
Documentele echivalente cu cele solicitate mai sus, emise de autoritati/institutii abilitate din alte state, care vorfi prezentate in copii conforme cu originalul, traduse detraducator autorizat.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Documentele prezentate trebuie sa fie emise de autoritatilecompetente ale tatii respective.Certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs.
Autorizatie de functionare emisa de BNR sau Autorizatie de functionare emisa de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului pentru persoane juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 30.000.000 leiin domeniul de activitate ce face obiectul contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea a minim unui contract similar de servicii (extras din contract din care sa rezulte obiectul, valoarea, perioada) cu valoarea cel putin egala cu 16.000.000 lei sau echivalent euro la cursul: ANUL CURS EURO
2008 3, 6827
2009 4, 2348
2010 4, 2106
Declaratie privind lista principalelor servicii de acordare de credit in ultimii 3 ani continand valori reprezentative si beneficiari, insotita de minim o recomandare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: 1.1Nivelul ratei dobanzii 60 pct-Pentru cel mai mic nivel al dobanzii anuale = Dmin se acorda punctajul maxim= 60 punct, pentru dobanzile mai mari Dn punctajul aferent PDn se calculeaza: PDn=Dmin/Dnx60, 1.2. Comision de gestiune(flat)la acordare, procent la valoarea plafonului aprobat 10 pct-Pentru comision 0 sau, dupa caz, Cfmin, se acorda punctaj maxim de 10 pct; pentru alte valori ale Cfn punctajul se va calculaPCfn=Cfmin/Cfnx10;daca Cfmin = 0, valoarea de calcul pentru formula de mai sus este: PCfn=0.01/Cfnx10. 1.3.Comision de gestiune/administrare anual 25 pct-Pentru comision minim se acorda punctaj maxim.Pentru alte valori ale Cgn se va calcula: PCgn=Cgmin/Cgnx25; 1.4.Penalizari pentru nerambursarea la termen a creditului acordat 5 pct-Pentru acceptarea reesalonarii ratei scadente, conform graficului, ca urmare a notificarii imprumutatului cu cel putin 10 zile inainte de scadenta, se acorda 5 pct, daca nu se accepta reesalonarea- 1pct
2.
Oferta tehnica
20%
Descriere: 2.1.Perioada de asigurare a sumelor solicitate in cererile de tragere din credit: Pana in 3 zile ? 50 puncte, Pana in 6 zile ? 25 puncte, Pana in 10 zile ? 15 puncte, Peste 10 zile, dar nu mai mult de 20 zile = 5 pct. 2.2.Rambursarea anticipata a ratelor fara dobanda penalizatoare: Ofertantii care accepta ? 25 puncte; Ofertantii care nu accepta ? 5 puncte. 2.3. Conditii privind neutilizarea sumelor trase, fara a se percepe comisionul de neutilizare: Ofertantii care accepta ? 25 puncte, Ofertantii care nu accepta ? 5 puncteIn cazul in care 2 sau mai multe oferte obtin acelasi punctaj ordinea de departajare se stabileste dupa punctajul obtinut, in ordine riguros exacta la urmatorii subfactori de evaluare: 1.1; 1.3; 2.1;1.2; 2.3; 2.2; 1.4
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2012 10:00
Locul: Sediul Companiei Judetene Apa Serv SA, str. Lt. Draghiescu, nr.20, Piatra Neamt, jud. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Se prezinta imputernicire si copie a actului de identitate. Se legitimeaza cu documentul de identitate in original.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2, alin 1, lit.a) din OUG 34/2006: Contestatiile se formuleaza in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic-Compania Judeteana Apa Serv SA
Adresa postala: str. Lt. Draghiescu, nr.20, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel. +40 233233340, Email: [email protected], Fax: +40 233218937
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2012 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer