Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii financiare de Contabilitate si Audit financiar aferente proiectului "FIT TO TOURISM - FIT TOUR"


Anunt de participare numarul 107522/08.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE SUCEAVA
Adresa postala:  STR. UNIVERSITATII NR.15/17, SUCEAVA, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720229, Romania, Punct(e) de contact:  MARIUS MOLDOVAN, Tel. 0230 520099, Email:  [email protected], Fax:  0230 520099, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism guvernat de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: reprezentare a mediului de afaceri, consultanta acordata mediului de afaceri si institutiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii financiare de Contabilitate si Audit financiar aferente proiectului "FIT TO TOURISM - FIT TOUR"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Sediul operatorului economic si al autoritatii contractante
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii financiare de Contabilitate si Audit financiar aferente proiectului ?FIT TO TOURISM ? FIT TOUR? finantat din fonduri europene prin programul POSDRU
Lotul 1 Servicii de audit financiar ? Cod CPV 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2), Lotul 2 Servicii de contabilitate ? Cod CPV 79211000-6 - Servicii de contabilitate (Rev.2,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
79211000-6-Servicii de contabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii financiare de Contabilitate si Audit financiar aferente proiectului ?FIT TO TOURISM ? FIT TOUR? finantat din fonduri europene prin programul POSDRU
Lotul 1 Servicii de audit financiar ? Cod CPV 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2), Lotul 2 Servicii de contabilitate ? Cod CPV 79211000-6 - Servicii de contabilitate (Rev.2,
Valoarea estimata fara TVA: 35, 350RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul poate fi prelungit cu 12 luni- acoperind perioada maxima de implementare a proiectului.
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 21 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare Lotul 1 Servicii de audit financiar = 200 lei, Lotul 2 Servicii de contabilitate = 400 lei, garantie de buna executie 10 % din valoarea de atribuire a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene ? Program Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013, Contract de Finantare cu Numar de identificare POSDRU/80/2.3/S/59871
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de subcontractare, acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - in original
3. Certificat ORC - in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lot. 1 - Servicii de audit financiar
Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este
arondat sediul persoanei fizice sau juridice - original;
Lot 2 - Servicii de contabilitate
Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat
sediul persoanei fizice sau juridice - original;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru Lotul 1 Servicii de audit financiar ofertantii vor prezenta urmatoarele: a.Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR - copie
legalizata;
b.Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ" pentru anul respectiv -
copie simpla;
c.Declaratia pe propria raspundere a Auditorului financiar din care sa rezulte ca
nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si
competenta profesionala al CAFR.Pentru lotul 2 Servicii de contabilitate
a) Carnet de membru al CECCAR cu mentiunea ?Activ" vizat pentru anul respectiv -
copie simpla;
b) Declaratia pe propria raspundere a expertului contabil din care sa rezulte ca nu a
fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de etica sau Comisiile de
disciplina ale CECCAR.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2010 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2010 12:00
Locul: Str. Universitatii, Nr. 15-17, cod 720229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale Autoritatii ContractantaPersoane imputernicite ale operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri europene ? Program Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013, Contract de Finantare cu Numar de identificare POSDRU/80/2.3/S/59871
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Denumire proiect: "FIT TO TOURISM - FIT TOUR"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea:  SUCEAVA, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230.215.383, Email:  [email protected], Fax:  0230.215.383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre actul pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Camera de Comert si Industrie Suceava
Adresa postala:  Str. Universitatii Nr. 15-17, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720229, Romania, Tel. 0230521506, Fax:  0230520099
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2010 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer