Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii financiare de creditare? - pentru finantarea proiectului ?Imbunatatirea infrastructurii de transport intre judetul Botosani si regiunea Cernauti: Modernizare prin betonare a drumurilor transfrontaliere din comuna Candesti ? Botosani(Romania)? C


Anunt de participare numarul 146747/24.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CANDESTI
Adresa postala: CANDESTI, BOTOSANI, Localitatea: Candesti, Cod postal: 717262, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAIE-STELIAN PATENSCHI, Tel. +40 231625519, Email: [email protected], Fax: +40 231625530, Adresa internet (URL): www.candestibt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Publica Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii financiare de creditare?- pentru finantarea proiectului ?Imbunatatirea infrastructurii de transport intre judetul Botosani si regiunea Cernauti: Modernizare prin betonare a drumurilor transfrontaliere din comuna Candesti ? Botosani(Romania)? Cod proiect MIS-ETC 836?, finantat prin Programul Operational Comun Romania Ucraina-Republica Moldova 2007-2013. Creditul a fost aprobat prin Hotararea Consiliului Local Candesti nr.12/23.05.2013.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Candesti, Judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei linii de finantare in valoare de 1.300 000 lei (RON) pe o perioada de120 luni, din care 12 luni gratie, pentru finantarea proiectului ?Imbunatatirea infrastructurii de transport intre judetul Botosani si regiunea Cernauti: Modernizare prin betonare a drumurilor transfrontaliere din comuna Candesti ? Botosani(Romania)? Cod proiect MIS-ETC 836?, finantat prin Programul Operational Comun Romania Ucraina-Republica Moldova 2007-2013;Prioritatea 1 Catre o economie mai competitiva a zonei de frontiera si surse proprii UAT Comuna Candesti. Creditul a fost aprobat prin Hotararea Consiliului Local Candesti nr.12/23.05.2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei linii de finantare in valoare de 1.300 000 lei (RON) pe o perioada de120 luni, din care 12 luni gratie, pentru finantarea proiectului ?Imbunatatirea infrastructurii de transport intre judetul Botosani si regiunea Cernauti: Modernizare prin betonare a drumurilor transfrontaliere din comuna Candesti ? Botosani(Romania)? Cod proiect MIS-ETC 836?, finantat prin Programul Operational Comun Romania Ucraina-Republica Moldova 2007-2013;Prioritatea 1 Catre o economie mai competitiva a zonei de frontiera si surse proprii UAT Comuna Candesti. Creditul a fost aprobat prin Hotararea Consiliului Local Candesti nr.12/23.05.2013
Valoarea estimata fara TVA: 1, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului.Cuantumul garantiei este de8900lei.Perioada de valab.a GP = per.de valab. a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valab. ofertei per. de valab.a GP va fi prelungita in mod coresp. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.GP se constituie in conf. cu art.86 din HG 925 /2006 prin: - virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atrib.-a unui ordin de plata in contul achizitorului (RO53TREZ1175006XXX000095deschis la Trezoreria Dorohoi, cod fiscal15676397, ), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Aut.contr. are dreptul de a retine G.P. in sit. prev. la art. 87 din HG 925/2006, iar in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata , se va retine contestatorului din GP, in conf. cu preved. art.278^1, alin (1) , lit b) din OUG 34/2006.In masura in care instanta competenta admite plangerea formulate impotriva deciziei CNSC de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata. Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada GP in cuantum si forma precizata vor fi respinse ca inacceptabile. In cazul IMM-lor care participa la proced.de atribuire, acestea pot beneficia de prev. Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2 si vorprez. anexat GP o Declaratie pe propria raspund. privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.Ptr. garantia constituita in alta moneda se va avea in vedere curs BNR la data publicarii invitatiei de participare Ofert invitat de catre aut contr sa incheie contr de achizitie publica are obligatia de a constitui gar de buna executiein cuantumde 22000 lei, reprezentand maxim5% din valoarea fara TVA a contr de servicii. Conform Legii nr. 346/2004, art. 16, alin. (2) pentru IMM valoarea garantiei de buna executie va fi de 11000 lei.a) Modul de constituire a garantiei de buna executie se face printr-uninstr de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc de asigurari, care devine anexa la contract (Formular L din SECTIUNEA III - FORMULARE) b) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trez Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trez Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.?
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local si sume alocate de finantator conf. proiectului MIS-ETC 836
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
- Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Completarea formularului H din Sectiune Formulare- declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G.nr.34/2006).
Cerinta nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii:
1.- Completarea formularului G din Sectiunea formulare- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din
OUGnr.34/2006;2.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social;Certificatul sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul consolidat.
Certificatele sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul
3.- Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social;
Certificatul sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local .
Certificatele sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul;Atentie! Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au
respectat conditiile impuse la acordarea acestora prin prezentarea documentelor doveditoare ian original sau copie semnata si stampilata cu mentiune?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Atentie: -Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul
fiscal cu modificarile si completarile ulterioare
Cerinta nr. 3
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Completarea formularului FA din Sectiunea formulare-?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;
Cazier judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor
Cazier fiscal al operatorului economic, din care sa reiasa valabilitatea la data limita de deschidere a ofertelor
Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Formular E, in original
Cerinta nr. 4
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si
completarile ulterioare
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va copleta formularului I din sectiunea formulare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie
din cadrul autoritatii contractante sunt: -
1.d-l Ciornodolea Constantin ? primarul comunei
2.d-l Niculai Giuraniuc- viceprimarul comunei3.d-na Caliman Cristina Monica ? secretarul comunei
4.d-l Patenschi Nicolaie Stelian - contabil sef5.d-l Hanceriuc Adrian - consilier
6.d-l Munteanu Dragos - consilier
7.d-na Seucaliuc Veronica - consilier
8.d-l Vasilcau Ioan - consilier
9.d-l Voloseniuc Gheorghe - consilier
10.d-l Gramada Aurel - consilier
11.d-l Iavorenciuc Dumitru - consilier
12.d-na Fera Sanda - consilier
13.d-l Cotofrec Stefan - consilier
14.d-l Onisor Emil ? consilierAtentie
- Ofertantul/ candidatul/ ofertantul asociat/ subcontractantul/ tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/
organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/ sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea
inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin
functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.
ATENTIE:
1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati, daca este cazul, se afla in una din situatiile
prevazute la art.180, art. 181, art. 69^ 1 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP,
acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri.
2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu
vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva
nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati
administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o
traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Pentru persoane juridice straine:
Prezentarea a oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care
demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cum ar fi Certificate,
caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai
sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta va accepta
declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o
declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are
competente in acest sens.
Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor .
OBSERVATII: ? Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre
organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor
si se prezinta documente justificative.
? Certificatele vor fi depuse obligatoriu in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul si vor prezenta situatia datoriilor exigibile
din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele conform art. 5 din Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr.509/2011. Cerinta nr. 1
A. Persoane juridice/fizice romane
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii:
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial , din care sa rezulte ca: a)-ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.
b) -informtiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Atentie:
a. Obiectul contractului prezentei proceduri trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
b. Certificatul constatator va fi prezentat in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .
c. In cazul ofertantului declarat castigator, autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarilor privind
rezultatul procedurii, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.
B. Persoane juridice /fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte
competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale
din tara in care ofertantul este stabilit.
Atentie:
a. Documentele sa fie valabile la data la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata
si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul ? insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printro
solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1.Declaratie privind cifra medie de afaceri.Se va completa si depune, in
original, Formularul J din Sectiunea Formulare.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, documentul mentionat se
va prezenta pentru fiecare asociat
Cerinta nr. 2
Cifra de afaceri medie anuala globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa
fie egala sau mai mare decat 968.000 lei . Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, cursul mediu anual raportat la BNR :2010 1euro=4, 2099 lei ; 2011 ? 1 euro=4, 2379 lei; 2012?1 euro=4, 4560 lei.
Atentie:
a. Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte(2010, 2011, 2012).
Capacitatea economico financiara poate fi sustinuta, pentru indeplinirea
contractului, si de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor
juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in cf cu prevederile
art.186 din OUG.34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si depune, in original, Formularul J dinSectiunea Formulare.datele se vor completa in formularul JAtentie: Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte(2010, 2011, 2012).art.186 din OUG.34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori,
perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati
contractante sau privati.Pentru echivalarea valorilor prezentate in alte valute decat leul, se va avea
in vedere cursul mediu anual leu/valuta raportat de BNR pentru anul
respectiv;
Operatorul economic va prezenta certificate/documente emise sau
contrasemnate de autoritatea beneficiara/declaratie a operatorului economic
cu privire la clientul privat.
Se va completa si depune, in original, Formularul K din
Sectiunea Formulare.
Cerinta 2.Se va prezenta dovada prestarii a cel putin 1 contract - maxim 3 contracte, din ultimii 3 ani, care au avut ca obiect de activitate servicii financiare de creditare din care sa reiasa furnizarea/prestarea/executia la nivelul unui contract, maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie >= 1.300.000
Atentie:
In conf. cu prevederileart. 188 alin(2) lit. A din OUG 34/2206 si Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011, prestarile de servicii prin minim 1 contract-maxim 3 contracte se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
formularele M, M1
Cerinta 3.Capacitatea tehnica si profesionala poate fi sustinuta, pentru indeplinirea
contractului, si de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor
juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in cf cu prevederile
art.190 din OUG.34/2006.
Ofertantul va prezenta :
- copie certificata conform cu originalul a unui document care sa ateste
implementarea standardelor de management a calitatii privind modul de
conducere si controlul activitatilor aferente obiectului procedurii;In cazul unei asocieri, fiecare din asociati trebuie sa indeplineasca cel putin
nivelul minim impus referitor la implementarea si certificarea Sistemului de
Managementul Calitatii ISO 9001 (sau echivalentul acestuia), pentru partea
de contract pe care o vor indeplini.
copie certificat ISO 9001 sau echivalent
Prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor
copie certificat ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si depune, in original, Formularul K dinSectiunea Formulare.formularele M, M1art.190 din OUG.34/2006copie certificat ISO 9001 sau echivalentcopie certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2013 14:00
Locul: Primaria Comunei Candesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, operatori economici participanti la licitatie, membrii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Imbunatatirea infrastructurii de transport intre judetul Botosani si regiunea Cernauti: Modernizare prin betonare a drumurilor transfrontaliere din comuna Candesti ? Botosani(Romania)? Cod proiect MIS-ETC 836?, finantat prin Programul Operational Comun Romania Ucraina-Republica Moldova 2007-2013;Prioritatea 1 Catre o economie mai competitiva a zonei de frontiera
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte se claseaza pe primul loc cu valori egale, se va solicita reofertarea in plic inchis, pentru departajare.Conform art.11 alin.4 din HG.925/2006, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prev la art.176 din OUG.34/2006, ofertantul aredreptul de a prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fostsolicitate in documentatia de atribuire.Documentele prezentate in alta limba decat romana, vor fi obligatoriu insotite de traducerea efectuata de un traducator autorizat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Term.dep.contest.este de 5 zile incepand cu ziua urmat.luarii la cunos. despre un act al aut.contr. considerat nelegal in conf.cu prev.art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul Comunei Candesti
Adresa postala: Comuna Candesti, JUDETUL BOTOSANI, Localitatea: Candesti, Cod postal: 717262, Romania, Tel. +40 231625519, Email: [email protected], Fax: +40 231625530, Adresa internet (URL): www.candestibt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2013 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer