Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII FINANCIARE DE CREDITARE


Anunt de participare numarul 140350/10.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CARPINIS (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI CARPINIS)
Adresa postala: Carpinis, str.III nr.42, judetul Timis, Localitatea: Carpinis, Cod postal: 307090, Romania, Punct(e) de contact: IOAN STANILA, Tel. +40 256365001, Email: [email protected], Fax: +40 256365001, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII FINANCIARE DE CREDITARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul Primariei Comunei Carpinis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE SOLICITA SERVICII DE ACORDARE A UNEI LINII DE CREDIT IN SUMA DE 2.500.000 LEI PENTRU O PERIOADA DE 10 ANI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii financiare de creditare - Linie de credit pentru suma de 2.500.000 Lei cu rambursare in 10 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2.400.000 lei
Valoarea estimata s-a calculat pe baza taxelor , comisioanelor, dobanzilor si a oricaror altor forme de remuneratii aferente creditului pentru o perioada de 10 ani.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
DA- Cuantumul garantiei de participare este de 25.000 lei. - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Scrisoare de garantie de participare la licitatie, eliberata de catre o banca sau agentie de asigurari, care se va prezenta in original. Dovada cu Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, ca a fost virata garantia de participare la licitatie in contul Autoritatii contractante RO68TREZ6255006XXX000436, deschis la Trezoreria JIMBOLIA, cod fiscal 5286800 Ofertantul pierde suma constituita ca si garantie, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti; (c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. (d) in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006. DaGarantia de buna executie va fi 5% din valoarea contractului, fara TVA.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este egala cu durata contractului.. Modul acceptat de constituire a garantiei de buna executie: a) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original; b) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Pentru aceasta contractantul are obligatia de a deschide , in maxim 5 zile lucratoare de la semnarea contractului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in care va fi depusa o suma initiala reprezentand 0.5% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, pentru a fi exclus de laprocedura, conform Formular 4 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea.2. Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr. 5 din Sectiunea Formulare;3. Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele inoriginal sau copie conform cu originalul: a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale(certificate- tip emise deorganismele competente din tara in care ofertantul este rezident);4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. 6;5. Acord de asociere Formular nr. 7;6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 10, din Sectiunea Formulare.7.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formular nr. 11 din Sectiunea Formulare;(Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa aiba membri in cadrul consiliului de administratie/ organ deconducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv saucare se afla in relatii comerciale, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autroritatii contractante, respectiv cu domnul SIMA IOAN -Primar al Comunei CARPINIS, HEPP MATEI RUDOLF - Viceprimar al Comunei CARPINIS, STANILA IOAN EMIL - Secretar al Comunei CARPINIS, STANIA RUXANDRA ? functia de contabil, SAVA DARIUS ? consilier local, ROMAN IOAN?consilier local, GOLDIC VASILICA ? consiler local, IEPURAS CIPRIAN ? consiler local, CIUBOTARIU MARIANA? consiler local, STOIAN JENICA? consiler local, JURCA MIRELA ? consiler local, BOCIOC AUREL ? consiler local, GAVRIN MLADEN ? consiler local, DAMIAN POMPIL? consiler local, JURCA TEODOR-consilier local, LOGOS CONSTANTIN-consilier local, TUDOSIE GHEORGHE-consilier local, SABAU GHEORGHE-consilier local.Note: 1.In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta, vaprezenta documentele solicitate mai sus cu privire la Situatia personala a ofertantului.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 va fi prezentata in mod obligatoriu si de catre fiecaresubcontractant si/sau tert sustinator declarat, precum si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este prezentata in asosciare.3. In situatia in care ofertantul are declarat Tert sustinator acesta va prezenta Declaratia pe propria raspundere ca nu se incadreaza insituatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006 si Declaratia privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 , lit. a, c^1 si d din OUG nr. 34/2006 modificata prin Legii nr. 279/2011. 1. Certificat constatator- original sau copie conforma cu originalul- emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial pentru ofertantii din tara, sau document similar emis de organisme similare din tara in care ofertantul este stabilit, pentru ofertantii straini, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include activitatea si este autorizat pentru prestarea serviciului ce face obiectul achizitiei pentru ofertantii din tara sau echivalent pentru ofertantii straini;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, mentiuni referitoare la hotarari de condamnare a agentului economic pentru fapte penale, fals, concurenta neloiala, coruptie.2. Autorizatie de functionare eliberata de catre Banca Nationala a Romaniei in copie conforma cu originalul sau copie legalizataNote: 1. Autoritatea contractanta va solicita, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copieconform cu originalul.2. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Certificatul constator si Autorizatia de functionare eliberatade catre Banca Nationala a Romaniei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 (unu) contract de servicii financiare de acordare credit indiferent daca beneficiarii creditului au fost autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul va prezenta 1. O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari. Informatiiprivind subcontractantii. Ofertantul va prezenta: 1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Formlular nr. 9; 2. Acord de subcontractare (daca este cazul) ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2012 10:15
Locul: Sediul Primariei Comunei Carpinis, localitatea Carpinis, str.a III-a nr.42, jud.Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca ofertele clasate pe primul loc au preturile egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii din cadrul Primariei Comunei Carpinis
Adresa postala: strada a III-a nr.42, Localitatea: Carpinis, Cod postal: 307090, Romania, Tel. +40 256365001, Email: [email protected], Fax: +40 256365492
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.11.2012 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer