Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii financiare: Servicii de audit pentru efectuarea Rapoartelor de audit aferente anilor 2010, 2011, 2012 in conformitate cu prevederile Acordului de imprumut nr. 569/1997 pentru finantarea Programului de Dezvoltare a Utilitatilor Municipale etapa a


Anunt de participare (utilitati) numarul 112533/03.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Arad S.A.
Adresa postala:  Sabin Dragoi Nr. 2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310178, Romania, Punct(e) de contact:  Flaviu Goldis, Tel. 0257-270853, In atentia:  Iova Rodica, Email:  [email protected], Fax:  0257-270981, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie locala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii financiare: Servicii de audit pentru efectuarea Rapoartelor de audit aferente anilor 2010, 2011, 2012 in conformitate cu prevederile Acordului de imprumut nr. 569/1997 pentru finantarea Programului de Dezvoltare a Utilitatilor Municipale etapa a II -a, a Contractului de Imprumut nr. 894/2001 Program ISPA ?Reabilitarea si modificarea sistemului de canalizare si a sistemului de furnizare si tratare a apelor uzate in Arad pentru protejarea raului Mures, Romania?, precum si auditul statutar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Sediul SC CAA SA situat in Arad, str. Sabin Dragoi nr. 2-4
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii financiare: Servicii de audit pentru efectuarea Rapoartelor de audit aferente anilor 2010, 2011, 2012 in conformitate cu prevederile Acordului de imprumut nr. 569/1997 pentru finantarea Programului de Dezvoltare a Utilitatilor Municipale etapa a II -a, a Contractului de Imprumut nr. 894/2001 Program ISPA ?Reabilitarea si modificarea sistemului de canalizare si a sistemului de furnizare si tratare a apelor uzate in Arad pentru protejarea raului Mures, Romania?, precum si auditul statutar conform OMFP 3055/2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Candidatura va fi realizata conform cerintelor din Caietul de Sarcini.Pentru Programele MUDP II si ISPA situatiile financiare ale SC Compania de Apa Arad SA, in copie certificata, intocmite pentru anul financiar 2010 in conformitate cu IAS, trebuie trimise la BCR nu mai tarziu de 31 mai 2011, pentru anul financiar 2011, nu mai tarziu de 31 mai 2012, iar pentru anul financiar 2012, nu mai tarziu de 31 mai 2013. Rapoartele de audit statutar trebuie predate catre SC Compania de Apa Arad SA pana la data de 30.04.2011, pentru anul financiar 2010, pana la data de 30.04.2012, pentru anul financiar 2011 si pana la data de 30.04.2013, pentru anul financiar 2012.
Valoarea estimata fara TVA: 195, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.02.2011 pana la 28.06.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 3.900 lei. Garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu alocat de Autoritatea Contractanta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form 5.4 -Declaratie eligibilitateForm 5.5 -Declaratie neincadrare la art.181 OUG nr.34/2006Form 5.1-Informatii generaleForm 1-Imputernicire pt semnatarul candidaturii sa angajeze candidatul in procedura(daca e cazul)Form 8-Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta
Form 5.6 -Declaratia calitatea de participant la proceduraCazier judiciar pt reprezentant/tii legal ai operat economic si pt persoanele imputernicite sa semneze candidatura
Certificat fiscal-indeplinirea obligatiilor la plata -bugetul de statCertificat fiscal-indeplinirea obligatiilor la plata -bugetul localCertificat constatator ORCCertificat atestare auditor financiar eliberat de IFACDocument constatator sau echivalent -dovada membru Accountancy Age top 30Dovada detinerii unui birou in Romania (sau echivalent) sau declaratie pe proprie raspundere
Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta unde isi are sediul sau echivalent(daca e cazul)
Persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conform cu preved legale din tara in care candidatul e rezident(daca e cazul)Certificat atestare auditor financiar eliberat de IFACDocument constatator sau echivalent -dovada membru Accountancy Age top 30
Dovada detinerii unui birou in Romania(sau echivalent)sau declaratie pe proprie raspundere
Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta unde isi are sediul sau echivalent(daca e cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil si anexe la bilant intocmite pentru exercitii financiare 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competenteCompletare Formular 6.1 - Cifra medie de afaceri anuala calculata pentru anii financiari 2007, 2008 si 2009 maimaresauegalacu 390.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 6.2 - Candidatul va prezenta declaratia si o lista a principalelor servicii de audit financiar in conditii similare celor solicitate prin caietul de sarcini, prestate in ultimii 3 aniRecomandari din partea a cel putin 1 (unu ) beneficiar - confirmari semnate si stampilate de catre beneficiari, care sa ateste finalizarea cu succes a respectivelor contracte.Lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului
Completare Formular 5.3 -Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul)Acordul de asociere sau scrisoare preliminara de asociere(in cazul candidaturii depuse in comun), incheiate in vederea participarii la procedura de achizitie publica (daca este cazul)Completare Formular 7 - Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea obligatiilor referitoare la conditiilor de munca si protectia muncii
Completare Formular 11 - Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent, emise de catre organisme stabilite in statele membre ale Uniunii Europene
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2010 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2010 10:00
Locul: Sediul Companiei de Apa Arad, situat in ARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. ARAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Serviciile prestate se vor achita din Bugetul propriu al autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala:  Bd. V. Milea nr. 2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310131, Romania, Tel. 0257/250114, Email:  [email protected], Fax:  0257/251700, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspx?idInstitutie=108
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC CAA SA
Adresa postala:  str. Sabin Dragoi nr. 2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310178, Romania, Tel. 0257/270843, Email:  [email protected], Fax:  0257/270981
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2010 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer