Licitatie Publica - SERVICII HOTELIERE SI DE RESTAURANT pt.ELEVII DETASATI IN JUD.CONSTANTA IN SEZONUL ESTIVAL 2008
Anunt de participare numarul 52817/20.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CONSTANTA
Adresa postala: CONSTANTA, BDUL MAMAIA NR.106, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900950, Romania, Punct(e) de contact: MADALINA IOAN, Tel.0241/619776; 617133; 502149, Email: [email protected], Fax: 0241/619776; 617133, Adresa internet (URL): http: //ct.politiaromana.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII HOTELIERE SI DE RESTAURANT pt.ELEVII DETASATI IN JUD.CONSTANTA IN SEZONUL ESTIVAL 2008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUD.CONSTANTA, CONSTANTA, BDUL.MAMAIA NR.106
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii hoteliere si de restaurant pt.elevii detasati in jud.Constanta in perioada sezonului estival program "LITORAL 2008".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55000000-0 - Servicii hoteliere si de restaurant (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 764, 400RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aut.contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta sau diminua cantit.cu un procent de max.5%
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 70 zile incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
70 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare NU SE SOLICITA. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului si se constituie sub forma de scrisoare bancara de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT; Plati: ordine de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art.44 din OUG.34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire PUBLICATA IN SEAP: Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 (formular 12B); Certificate constatatoare din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pt.asigurariule sociale de stat; Certificat constatator emis de ORC; Certificat de inregistrare emis de ORC; Autorizatie de functionare/altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire PUBLICATA IN SEAP: Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (formular C); Ultimul bilant contabil depus pe anul 2008; Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art.186 din OUG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire PUBLICATA IN SEAP: Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani (formula 12E); Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art.190 din OUG 34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr.67805 din 19.05.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S25-033281 din 06.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2008 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2008 13:00
Locul: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUD.CONSTANTA, SERVICIUL LOGITIC, RO, CONSTANTA, BD.MAMAIA NR.106
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Conform documentatiei de atribuire PUBLICATA IN SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUD.CONSTANTA - OFICIIUL JURIDIC
Adresa postala: CONSTANTA, BDUL MAMAIA NR.106, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900950, Romania, Tel.0241/611364, Email: [email protected], Fax: 0241/611364
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2008 12:37