Licitatie Publica - servicii hranire efective
Anunt de participare numarul 21812/04.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01333
Adresa postala: strada 1 Decembrie1918, nr. 1-3, municipiul Focsani, judetul Vrancea, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620095, Romania, Punct(e) de contact: mihai apostol, Tel.0237224620, Email: [email protected], Fax: 0237224575
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii hranire efective
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Sediul U.M. 01270 Focsani si punctele de lucru din U.M. 01333 Focsani, U.M. 01535 Focsani, U.M. 01470 Focsani, U.M. 02280 Cotesti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 8, 429, 593RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare servicii hranire in regim de cantina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantpe4animin(max)N.1=90(6879)N.6=467894(731110)N.6A=6034(10322)N.6B=0(6.000)N.8=300(560)N.11=9(54)N.12B=102622(200685)N.12(vin)=166(216)N.12D(lapte)=5300(9000), N.12D(ap min)=600(1518)
Valoarea estimata fara TVA: 8, 429, 593RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.09.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 30.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata serviciului de hranire se va face pe baza facturilor emise de operatorul economic prin ordin de plata in termen de 20 de zile de la primirea acestora in unitate in limita fondurilor repartizate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art. 44 din O.U.G. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea declaratiei privind eligibilitatea, prezentarea: - certificatului de atestare fiscala (inclusiv plata contributiilor sociale) eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile din teritoriu, care au calitatea de creditor bugetar si certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie, ambele eliberate cu cel mult 10 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf gen, Fisa privind experienta similara, Bil contabil pe 2006 si balanta de verificare la 31.12.2006, Declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a princip serv hranire prest in ultimii 3 ani, recomandari din partea altor beneficiari, declaratie pe propria rasp care va contine inf priv dotarile specifice, utilajele, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indepl contr, decl care va contine inf priv nr mediu, in ultimele 12 luni al pers angajat, declaratie prin care operatorul economic se obliga sa contorizeze utilitatile
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: pretul documentatiei de atribuire este de 30 lei, plata la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2007 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Cod Postal 030084, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul achizitii al U.M. 01333 Focsani
Adresa postala: strada 1 Decembrie 1918, nr. 1-3, , Localitatea: Focsani , Cod postal: 620095 , Romania , Tel.0237/224620 , Email: [email protected] , Fax: 0237/224575, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620095, Romania, Tel.0237/224620, Email: [email protected], Fax: 0237/224575
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2007 13:40