Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii hranire personal in Poligonul Cincu,judetul Brasov


Anunt de participare numarul 29904/29.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M.01119 BRASOV
Adresa postala: BRASOV LUNGA 233, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500330, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN COJOCARIU, Tel.0268546924, In atentia: Vasile CRISBASAN, Email: [email protected], Fax: 0268546925
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii hranire personal in Poligonul Cincu, judetul Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Poligonul Cincu, judetul Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestarea serviciului de hranire se va executa in regim de campanie, cu tehnica specifica militara, pusa la dispozitie de autoritatea contractanta;
- servitul hranei se va realiza in vesela de unica folosinta asigurata de prestator;
- servirea hranei se va realiza in locurile de dislocare a efectivelor(15 km.-25 Km. fata de locul de preparare), pentru fiecare locatie in parte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Norma de hrana nr.6 minim 18740 ratii si maxim 43000 ratii, norma de hrana 6A minim 3200 de ratii si maxim 4000 ratii, norma 12B minim 18740 ratii si maxim 43000 ratii
Valoarea estimata fara TVA: intre 509, 227.4 si 1, 090, 870RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.10.2007 pana la 24.10.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare prin fonduri bugetare cu plata facturilor in maxim 30 de zile de la emitere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conformart.44 din O.U.G.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, cazier judiciar, certificat de atestare fiscala, certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, prezentare CUI, certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa cu informatii generale.Bilanturi contabile pe ultimii 2 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani din grupa CPV 555XXXXX-X, recomandari din partea altor beneficiari, autorizatii sanitare pentru mijloacele de transport mentionate in oferta, declaratie dotari specifice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
necesitatea asigurarii urgente a hranirii efectivelor participante la un exercitiu NATO in poligon
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
cifra medie de afaceri in ul.3 ani>2000000 lei, lichid gen pe ult.an>100%, solvab.patrim.pe ult. an >30%, prez.cp un contr in val de 1000000 lei
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 4406
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2007 12:00
Locul: la sediul autoritatii contractante , Brasov, str. Lunga nr.233, jud.Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de deschidere a ofertelor precum si reprezentantii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Contractul se va incheia numai pentru perioada de desfasurare a exercitiilor din Poligonul Cincu, Judetul Brasov, in perioada 04-24.10.2007
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contertatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii al U.M.01119 Brasov
Adresa postala: Str.Lunga nr.233, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500330, Romania, Tel.02568546924, Email: [email protected], Fax: 0268546925
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2007 09:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer