Licitatie Publica - Servicii in vederea intocmirii Masterplan de Dezvoltare Durabila a zonei Baicului, sector 2, Bucuresti
Anunt de participare numarul 60308/04.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Stanciu, Tel.252.44.46, In atentia: Adriana Stanciu, Email: [email protected], Fax: 252.44.46, Adresa internet (URL): www.ps2.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii in vederea intocmirii Masterplan de Dezvoltare Durabila a zonei Baicului, sector 2, Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Bucuresti, Primaria Sectorului 2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii in vederea intocmirii Masterplan de Dezvoltare Durabila a zonei Baicului, sector 2, Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131110-0 - Servicii de elaborare de studii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii in vederea intocmirii Masterplan de Dezvoltare Durabila a zonei Baicului, sector 2, Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA: 327, 654RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2008 pana la 03.11.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 6000 RON/ garantia de buna executie reprezinta 5%, exclusiv TVA, din valoarea contractului de achizitie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri PHARE si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inregistrare la Registrul Comertului, certificat constatator, declaratie de eligibilitate, declaratie privind art. 181, certificat DGFPCFS, certificat privind plata taxelor si impozitelor locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: informatii generale, ultimul bilant contabil anual, balanta la ultima luna incheiata, scrisoare de bonitate bancara cu indicatori, lista obligatii contractuale in desfasurare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor prestarii de servicii similare in ultimii 5 ani din care sa rezulte experinta in realizarea de planuri de dezvoltare durabila, a unor orase, zone(planuri integrate de dezvoltare, strategii de dezvoltare durabila, planuri de amenajare teritoriala, planuri urbanistice generale), 3 recomandari, resurse umane, afilieri la asociatii profesionale, certificare ISO, declaratie privind sucontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
tehnic
65%
Descriere:
2.
economic
35%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2008 11:00
Locul: Sediu Primarie sector 2, str. Chiristigiilor nr.11-13, Bucuresti, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si reprezentantii ucvap
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleus nr 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel..021/3104641, Email: [email protected], Fax: .021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos Oltenitei nr 107-111, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel.021/3221240, Email: [email protected], Fax: 021/3221240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica din cadrul Primariei sectorului 2
Adresa postala: str Chiristigiilor nr 11-13, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: : 021561, Romania, Tel.021/2524446, Email: [email protected], Fax: 021/2524446, Adresa internet (URL): www.ps2.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2008 12:14