Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii ?Inchiriere licente software in regim de infrastructura prin subscriptie?


Anunt de participare numarul 137379/12.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Adresa postala: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Stricescu, Tel. +40 253214006, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 253212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii ?Inchiriere licente software in regim de infrastructura prin subscriptie?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul Consiliului Judetean Gorj, localitatea Tg-Jiu, strada Victoriei, nr.2-4, judetul Gorj, cod postal 210165
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare servicii: ?Inchiriere licente software in regim de infrastructura prin subscriptie?Programul de subscriptie pentru software Microsoft, Open Value Subscription (OVS) este solutia potrivita pentru organizatiile care au nevoie de software la zi la cele mai mici costuri.Vor fi ]nchiriate urm[toarele: Nr. Crt. CodDescriereCantitate
necesara
1. FQC-02747 Windows Pro Upgr Platform UTD 51
2. FQC-02745 Windows Pro Upgr Platform 71
3. 79P-02340 Office Professional Plus Platform 122
4. W06-01508 Core CAL (Client Access License) Platform 122
5. 77D-00053 Visual Studio Pro w/MSDN 1
6. P73-01608 Windows Server Standard 8
7. 312-03195 Exchange Server Standard 1
8. 228-04735 SQL Server Standard Edition 2
9. 359-01631 SQL CAL 40
10. T9L-00161 Sys Ctr Center Standard 1
11. 4WD-00098 Forefront TMG Standard 1
12. 5TD-00002 Forefront TMG Web Protection Service 122
13. 5FD-00038 ForeFront Protection Exchange Svr122
14. NHF-00171 Expression Studio Web Professional 1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72540000-2 - Servicii de actualizare informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de produse vor fi cele prevazute prin caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 149.198, 7 euro fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 149, 198.7EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumulgarantiei de participare: 7.000 leiechivalentul a 1.567, 33 euro (1euro = 4, 4662 lei la data de 224.05.2012, curs BNR).Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr.925/2006 actualizata.Contul Consiliului Judetean Gorj de constituire a garantiei de participare este: RO43TREZ3365006XXX001926, deschis la Trezoreria Municipiului Tg-Jiu, CUI: 4956057.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare.In conformitate cu prevederile art.88 din HG nr.925/2006, autoritatea contractanta are obligatia de restitui garantia de participare dupa incheierea contractului. In cazul in care garantia de participare este constituita prin virament (ordin de plata sau depunere la casierie), ofertantii vor precizain Fisa de informatii generale (anexa nr.3) numarul contului, unde li se va vira garantia de participare. In caz contrar, Consiliul Judetean Gorj se va afla in imposibilitatea restituirii acestei garantii.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-urilor, pentru reducerea cu 50% pentru criteriile legate de garantii (garantia de participare si garantia de buna executie). In acest sens, in conformitate cu prevederile art.3 si anexa nr.1 din legea mai inainte mentionata, vor depune o declaratie ?formular nr.11. Cuantum: 5% din pretul faraT.V.Aal contractului aferent anului I, aceasta avand o valabilitate de 36, 5 luni. Garantia de buna executie a contractului se va constitui conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr34/2006-formularul nr. 1.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic conform art. 181 din O.U.G. 34/2006-Formularul nr. 2.
Nota: Formularele 1 si 2se vorcompleta de catre toti operatorii economici participanti la procedura de atribuire, indiferent daca sunt ofertanti/lideri de asociatie sau asociati.
Cerinta nr.3
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Formularul nr. 3.
Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 4.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ion Calinoiu ? Presedinte Consiliul Judetean Gorj;
Stricescu Daniela - Director executiv, Directia Tehnico-Economica;
Bajmatara George Cosmin - Director executiv adjunct, Directia Tehnico-Economica;
Marcau Costel- Director executiv- Directia Juridica si Administratie PublicaLocala;Gauca Letitia ? Sef Serviciu Investitii Puplice;
VladoescuLiliana - SefServiciu Achizitii Publice si Relatii Contractuale;
Zamfira Florin, Andrei Grigore, Savescu Daniela, Coverga Daniel, Isuf Leontin, Gheorghe Irina Roxana, Sanda Camelia, - membrii si membrii de rezerva ai comisiei de evaluare;
-Lista consilierilor judeteni conform Anexa 10
Cerinta nr. 5
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor
Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Cerinta nr. 6
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului - copie semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.La solicitarea autoritatii contractante, ofertantulclasat pe primul loc, va prezenta documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.7
Informatii privind cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).Cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 290.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similaraCerinta nr. 8
Valoarea cumulata a contractelor de prestare servicii similare (inchiriere licente OVS) in ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 140.000 euro fara TVA. Se vor prezenta urmatoarele: - Declaratie pe propria raspundere privind principalele de servicii prestate in ultimii 3 ani si lista continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati - formularul nr. 6;
- Pentru demonstrarea experientei similare, se vor prezenta copii conform cu originalul dupa parti relevante ale contractelor precum si copii dupa procesele verbale ale serviciilor ce fac obiectul contractelor prezentate.- Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate
ori de catre clientul beneficiar.
Nota: Pentru echivalenta in lei a valorii experientei similare se va utilizacursul mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul
Cerinta nr. 9
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate.
Cerinta nr. 10
Autorizare pentru livrarea produselor Microsoft .
Ofertantul trebuie sa fie partener/reseller Microsoft.
Se vor prezenta copiile ?conform cu originalul? ale autorizatiei data de Microsoft sau parteneri Microsoft, precum si certificatului/documentului din care reiese ca ofertantul este partener/reseller Microsoft.
Cerinta nr. 11
-Informatii referitoare la personal.Ofertantii trebuie sa dispuna de urmatoarele resurse umane:
- o persoana de conducere responsabila direct de indeplinirea contractului care trebuie sa aiba pregatire si vechime in domeniu;
- un angajat certificat Microsoft.Se vor prezenta:
1.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- formularul nr. 8
2.Copii ?conform cu originalul? dupa actele de studii si autorizatiile/atestatele profesionale ale persoanelor propuse in lista;
3.CV-urile personalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;
Cerinta nr. 12
Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?formularul nr. 9
Cerinta nr. 14
Standarde de asigurarea calitatii
Prezentare copie ?conform cu originalul? dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7389
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2012 12:00
Locul: La sediul Consiliului Jude'ean Gorj, Tg-Jiu, str. Victoriei, nr.2-4, etaj 2, sala D
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care 2 sau ami multe oferte sunt clasate pe primul loc avand preturi egale se vor solicita din alte oferte de pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.-10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Gorj, Consiliul Judetean Gorj, Directia Juridica si Administratie Publica Locala
Adresa postala: str. Victoriei, nr.2-4, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Tel. +40 253214006, Email: [email protected], Fax: +40 253217854, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2012 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer