Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii informare ?i publicitate pentru proiectul Management of emergencies caused by dangerous hydrological, meteorological and environmental quality events cod MIS- ETC 142


Anunt de participare numarul 128012/10.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala:  B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230025, Romania, Punct(e) de contact:  SIMILICA BALDIN, Tel. 0249431080, Email:  [email protected], Fax:  0249431122, Adresa internet (URL):  www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii informare ?i publicitatepentru proiectulManagement of emergencies caused by dangerous hydrological, meteorological and environmental quality eventscod MIS- ETC 142
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta servicii de publicitate si promovareconform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
79342200-5-Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 102, 824RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este, dupa cum urmeaza: 2056leiGarantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-fonduri structurale FEDR-buget de stat- buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratii privind calitatea de participantCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata ? original sau copie conform cu originalulCERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original sau copie conform cu originalul
Certificatul Unic de inregistrareoriginal sau copie conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie: minim 180.000 leiPrezentarea bilanturilor contabile aferente anilor 2008, 2009 si 2010 vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor serviciiin ultimii 3 ani
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat servicii informare si publicitate in ultimii 3 ani, prin prezentarea unui contracta carui valoare trebuie sa fie minim 100.000lei, fara TVA
insotit de copia contractului declarat ?i anexa la contractul declarat cuprinzand serviciile prestate, precum sidocumente doveditoare din care sa rezulte prestarea acelor categorii de servicii similare solicitate ca experienta similara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2011 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor , pe baza de imputernicire , reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de Cooperare Transfrontaliera RO-BG 2007-2013 , Axa prioritara 2
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
NOTA JUSTIFICATIVAcu privire la alegerea procedurii licita?ie deschisapentru atribuirea contractului deservicii de informaresi publicitate pentru proiectulManagement of emergencies caused by dangerous hydrological, meteorological and environmental quality eventscod MIS- ETC 1421. Categoria de servicii : informare si publicitate2.Codul de clasificare: 79341000-6, 79342200-53. Valoarea estimata a achizitiei: 102.824lei, fara TVA4.Procedura de achizitie: licita?ie deschisa5. Justificarea achizitiei : Consiliul Jude?ean Olt implementeaza proiectul Management of emergencies caused by dagerous hydrological, meteorological and environmental quality eventscod MIS- ETC 142conform Subsidy Contract nr. 50780/01.07.2011?i Co-financing Contract nr. 50783/01.07.2011, incheiate intreMinisterul Dezvoltarii Regionale ?i Turismului?i Consiliul Jude?ean Olt.Achizi?ia serviciilor de publicitate este prevazuta in bugetul proiectului , conform Anexeila contractul de finan?are ?Cererea de finan?are , capitolul 3.14. ?Contracting Plan.In cadrul programului anual al achizi?iilor publice ?propuneri 2011- elaborat in trim. IV al anului 2010, valoarea cumulata a contractelor de informare si publicitatepe care autoritatea contractanta inten?ioneaza sa le atribuie in anul 2011 este de 119.694, 35 Euro.Intrucat valoarea tuturor contractelor de produse cu acela?i cod CPV -79341000-6 depa?e?te pragul stabilit in art.124 din OUG nr.34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare s-a stabilit procedura licita?ie deschisa pentru fiecare contract ce urmeaza safie atribuit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul CONSILIULJUDETEAN OLT
Adresa postala:  Bdul AI Cuza nr. 14, Localitatea:  slatina, Cod postal:  230025, Romania, Tel. 0249431080, Email:  [email protected], Fax:  0249431122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2011 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer