Licitatie Publica - Servicii informare si publicitate pentru proiectul Reabilitarea ?i dotarea ?colii Profesionale Speciale Bal?
Anunt de participare numarul 137705/26.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: SIMILICA BALDIN, Tel. +40 0249431080, Email: [email protected], Fax: +40 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii informare sipublicitate pentru proiectul Reabilitarea ?i dotarea ?colii Profesionale Speciale Bal?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Consiliul judetean Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii informare sipublicitate pentru proiectul Reabilitarea ?i dotarea ?colii Profesionale Speciale Bal?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
79342200-5-Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii informare sipublicitate pentru proiectul Reabilitarea ?i dotarea ?colii Profesionale Speciale Bal? -Locatia de prestare Consiliul judetean Olt
Valoarea estimata fara TVA: 6, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 115lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.- Garantia trebuie sa fie irevocabila.- Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau .Autoritatea contractanta va re?ine contestatorului caruia i-a fost respinsa contesta?ia ca nefondata de CNSC suma calculata conformprevederilor art 278 indice 1 din OUG 34/2006.b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- Garantia de participare se poate constitui si prin: -depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Sau-depunenerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar.- Pentru constituirea garantiei de participare prin ordin de plata contul este: RO95TREZ5065006XXX000247 deschis la Trezoreria Slatina, cod fiscal 4394706Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50%din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Se vor prezenta documente doveditoare anexate la scrisoarea de garantie pentru participare: Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr.1 si nr.2 din Ordonanta nr.27/2006 (anexate la documentatie) garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, constituita in maxim 10 zile de la data semnarii contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: -Executantul se obliga sa constituie garan?ia de buna execu?ie a contractului prin scrisoare de garan?ie bancara sau instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate de asigurari, in termen de 5 zile de la semnarea contractului. Garantia de buna executiese restituie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie in limita prejudiciului creat, daca Prestatorul nu isi executa, executa cu intarziere sau executa necorespunzator obligatiile asumate prin Contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie Achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru Prestatorului , precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile FEDR-85 %Bugetul Consiliului Judetean Olt ? 2 %Bugetul national ? 13 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
1. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 4.1.1.A si Formularul 4.1.1.B.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceste formulare.2. Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.3. Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronun?ate de judecatorul sindic ;
b) nu si-aindeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit
c)in ultimii 2 ani nu si-aindeplinitsau si-a indeplinitin mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului , fapt care nu a produs sau nu estede natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor mei;d) afost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit. a) - d).
Declaratii privind calitatea de participant
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 4.1.2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, respectiv:
? certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale
? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice . Din aceste documente trebuie sa reiasa ca ofertanrul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleDocumentele solicitate vor fi emise cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor si se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Aceste documente vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Observatii: Cerintele privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobate de catre organele competente in domeniu.Certtificat de participare cu oferta independenta
- Se solicita conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314 din 12.10.2010, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Anexa 1 )
-Persoane cu func?ie de decizie din cadrul autorita?ii contractante, in ceea ce prive?te organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii de atribuire: - Pre?edinte ? Paul Stanescu- Vicepre?edinte ? Ioan Nedelea- Vicepre?edinte ? Ioan Ciugulea- Director Executiv ? Constan?a Dumitru- Director Executiv ? Gugiu Nicolae- ?ef serviciu achizi?ii, licita?ii, contractari ? Ovidiu Gerard Oanca- ?ef serviciu juridic ? Ana Venera ?tefanescu- ?ef serviciu dezvoltare regionala ? Daniela Lungu
consilieri judeteni - Bacanu Cozmin, Badescu Ion, Belinski Pavel, Bratucu Gabriel, Ciocan Dan, Ciucu Gheorghe, Cococi Toma Longin,
Dinoiu Ion, Draghici Nicolae, Dumitrescu Florian, Dumitrescu Viorel, Floarea Monica Elena, Gheorghe Ionel Cristian, Hristea Marian, Idoras
Petre, Ionica Marin, Mandres Dica Milena, Mateescu Tiberiu, Nicolae Vasile, Niculae Florea, Onica Rudelf , Oprescu Marius, Popa Claudiu,
Popa Ioan, Postelnicu Dorin, Pruna Toma, Rusu Constantin, Stancu Nicolae, Vilceleanu Gigi Ernes, Zlavog Gheorghe - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, care sunt membrii consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau care sunt actionarii ori asociatii, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor
Nota: Pentru a fi valabile, documentelevor fi prezentate in original sau in copie conform cu originalul.
Certificate inregistrare persoane juridice straineModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizatain limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Ofertantii vor prezenta un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.
In cazul unei asocieri, liderul asociatie este obligat sa prezinte acest certificat.
Nota Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta certificatul de rezidenta fiscala valabil pentru anul calendaristic in curs.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizataa acestora in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschideriiofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile vizate si inregistrate de organele competente, pentru ultimii 3 aniin copie certificata conform cu originalul .
Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevede inregistrarea bilantului, Ofertantul va prezenta ultimele doua bilanturi contabile anuale sianexele la acestea
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
Cifra medie de afaceri sa fie minim 10000lei .
AnCurs mediuLeu-Euro
20114, 237920104, 2099
20094, 2373
Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea cifrei de afaceri la 50 %, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind capacitatea tehnica ? experienta similara ?contracte de servicii de informare ?i publicitate prestate in ultimii 3 ani , a caror valoare cumulata sa fie de minim 6000lei fara TVA, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Se va prezenta cel putin undocument /contract/proces verbal de receptie , in original saucopie conform cu originalulIn cazul asocierii conditia se va indeplini in mod cumulativ.
Nota:
i. Ofertantul va prezenta documente din care sa rezulte valoarea serviciilor prestate ;
ii. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta contractul de subcontractare;iii. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, cantitati fizice, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi;iv. De asemenea, prestarea de servicii similare se poate confirma si prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate, continand toate informatiile esentiale ale contractului.
Cerinta nr. 2
utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
Se va prezenta o declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii- Anexa 13.
In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele tehnice de la toti ofertantii parteneri asociati.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani. Ofertantul va trebui sa prezinte lista contractelor de natura similara prestate in ultimii 3 ani -Formularul 4.4.3In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte.
Cerinta nr. 4
Informatii privindsubcontractantii/asociatii
Ofertantul ? liderul Asociatiei va completa:
Lista cuprinzand asociatii / subcontractantii. In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca o parte a contractului de achizitie publica.De asemenea, se va completa:
1. Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Se va completa Formularul 4.4.2 A.
In cazul asocierii, lista cuprinzand asociatii / subcontractantii va fi insotita de un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului.
Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului.
Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca, in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Daca ofertantul declarat castigator foloseste subcontractanti, inainte de incheierea contractului, operatorul economic ofertant va prezenta Autoritatii Contractante contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.
Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001:2008 /(2000), in copie conform cu originalul. Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2012 14:00
Locul: Consiliul Judetean Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pe baza de impuernicire, reprezentanti CVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au pre?uri egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic-contencios ? Consiliul Judetean Olt
Adresa postala: BD. A.I. CUZA nr. 14, ,Localitatea: Slatina, Cod postal: 140065, Romania, Tel. +40 249431080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2012 13:26