Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII INFORMATICE IT ? EXTINDERE [SERVICII DE FURNIZARE DE SOFTWARE DE TIP VDI ? [VIRTUAL DESKTOP INFRASTRUCTURE]; SERVICII DE PROCESARE SI STOCARE DE DATE; SERVICII DE RECUPERARE A APLICATIILOR IN CAZ DE ACCIDENT]


Anunt de participare (utilitati) numarul 112986/15.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTRICA S.A.
Adresa postala:  Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010621, Romania, Punct(e) de contact:  MIRCEA CLAUDIU TITA, Tel. 2085309, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  2085314, Adresa internet (URL):  www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala pe actiuni cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII INFORMATICE IT ? EXTINDERE [SERVICII DE FURNIZARE DE SOFTWARE DE TIP VDI ? [VIRTUAL DESKTOP INFRASTRUCTURE]; SERVICII DE PROCESARE SI STOCARE DE DATE; SERVICII DE RECUPERARE A APLICATIILOR IN CAZ DE ACCIDENT]
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul SC Electrica SA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 860, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza a se incheia cate 2 contracte
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extinderea serviciilor IT de procesare date, de stocare date si de recuperare a aplicatiilor informatice in caz de accident informatic, achizitionate de SC ELECTRICA SA in anul 2010, astfel incat prin extinderea infrastructurii informatice existente (hardware [IaaS ? Infrastructure As A Service] si software [SaaS ? Software As A Service]), aferenta acestor servicii, sa se asigure noi functionalitatii de tip VDI [Virtual Desktop Infrastructure] in aceleasi conditii de Confidentialitate, Integritate si Disponibilitate a informatiilor;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72268000-1 - Servicii de furnizare de software (Rev.2)
72251000-9-Servicii de recuperare a aplicatiilor in caz de accident informatic (Rev.2)
72262000-9-Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
72310000-1-Servicii de procesare de date (Rev.2)
72317000-0-Servicii de stocare de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul Information Technology (IT). Cantitatile minimale, respectiv maximale de servicii sunt precizate in sectiunea Caiet de Sarcini (Documentatie Descriptiva).
Valoarea estimata fara TVA: 860, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 17000 lei. Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractelor subsecvente (fara TVA) ce vor fi incheiate in baza acordului cadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: surse proprii. Plata se va face prin Ordin de Plata conform contractelor subsecvente.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate, care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea acordului cadru.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Informatii privind asociatii (daca este cazul); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006; Certificat de participare la ?licitatie? cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice; Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat; Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale; Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data solicitata de prezentare a acestuia, de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani;Prezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani;Se va prezenta o copie de pe prima si ultima pagina pentru minim un contract;Prestarile de servicii similare se confirma prin prezentarea a minim o recomandare/certificare/confirmare ? copie;Informatii privind subcontractantii (daca este cazul);Se va dovedi competenta de prestare a serviciilor aferente obiectului procedurii de achizitie, specifice echipamentelor/aplicatiilor Hitachi Data System, prin prezentarea oricarui document edificator emis de producatorul Hitachi Data System care sa ateste acest lucru;Se va dovedi competenta de prestare a serviciilor aferente obiectului procedurii de achizitie, specifice echipamentelor/aplicatiilor Falconstor, prin prezentarea oricarui document edificator emis de producatorul Falconstor care sa ateste acest lucru;Se va dovedi competenta de prestare a serviciilor aferente obiectului procedurii de achizitie, specifice echipamentelor/aplicatiilor Quantum, prin prezentarea oricarui document edificator emis de producatorul Quantum care sa ateste acest lucru;Se va dovedi competenta de prestare a serviciilor aferente obiectului procedurii de achizitie, specifice echipamentelor/aplicatiilor IBM, prin prezentarea oricarui document edificator emis de producatorul IBM care sa ateste acest lucru;Se va dovedi competenta de prestare a serviciilor aferente obiectului procedurii de achizitie, specifice echipamentelor/aplicatiilor VMware, prin prezentarea oricarui document edificator emis de producatorul VMware care sa ateste acest lucru.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9900/32808/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.12.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.12.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.12.2010 12:00
Locul: sediul SC ELECTRICA SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, experti cooptati precum si imputerniciti ai operatorilor economici ce au depus candidatura in conditiile stipulate in documentatia de atribuire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine gratuit, fiind atasata la prezentul anunt. In urma primei faze de preselectare a candidatilor, vor fi selectati minim 3 candidati.Contractele subsecvente acordului cadru presupun prestatii intelectuale. Prescurtari folosite: IT-Information Technology;VDI-Virtual Desktop Infrastructure;IaaS ? Infrastructure As A Service;SaaS ? Software As A Service;VTL-Virtual Tape Library;ASP-Application Service Provider;UPS-Uninterruptible Power Supply.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Intependentei nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/3195176, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile in conformitate cu dispozitiile art. 256^2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Electrica SA ? Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala:  Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010621, Romania, Tel. 021/2085012, Email:  [email protected], Fax:  021/2085314, Adresa internet (URL):  www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2010 18:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer