Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii informatice IT de tip Microsoft Enterprise Agreement Renewal [MS-EAR]


Anunt de participare (utilitati) numarul 133431/29.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA CLAUDIU TITA, Tel. +40 212085309, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii informatice IT de tip Microsoft Enterprise Agreement Renewal [MS-EAR]
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul S.C. ELECTRICA S.A. si al filialelor implicate in achizitie.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 5, 204, 961.07EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza a se incheia 2 contracte subsecvente acordului cadru. Informatii privind cantitatile minime si maxime sunt prezentate in Cap.7 - Sectiunea Caiet de Sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de servicii informatice IT de tip Microsoft Enterprise Agreement Renewal [MS-EAR]
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72267000-4 - Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intretinere si reparatii de software
Valoarea estimata fara TVA: 5, 204, 961.07EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 400000 lei se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara, etc.), de o societate de asigurari sau prin virament bancar, valabila pentru o perioada de120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor).In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: cod IBAN: RO30RNCB0072022253590013?BCR, sector 1. Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor cu viza Serviciului Financiar Fiscalitate din cadrul S.C. ELECTRICA S.A.care sa confirme viramentul.Garantia de participare constituita conform celor de mai sus va prevede faptul ca la cererea scrisa a autoritatii contractante, institutia care a emis instrumentul de garantare va da curs cererii autoritatii contractante in cazul aplicarii dispozitiilor art.278^1alin(1)dinOUG nr.34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii este de 10% din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara, etc.) sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: surse proprii. Plata se va face prin Ordin de Plata conform contractului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea-se va completa Formularul 3; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -se va completa Formularul 4; Informatii privind asociatii (Numai daca este cazul)-se va completa Formularul 5; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -se va completa Formularul 6. Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006toti Ofertantii / Candidatii / Ofertantii asociati / Subcontractantii / Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire. Pentru completarea acestei declaratii precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Ioan FOLESCU ? Director General; Silvia PREDA ? Director Economic; Silvia NIJLOVEANU ? Director Juridic si Resurse Umane; Marian GEANTA ? Director Dezvoltare; Ioan SILVAS ? Director Comercializare Energie; Dan Florin TICU ? Director Tehnic, Operator Retea; Cristinel BARBULESCU ? Sef Serviciu Tehnologia Informatiei;
Claudiu TITA ? Sef Serviciu Achizitii, P.S.L. Certificat de participare la ?licitatie? cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP -se va completa Formularul 7. Pentru Persoane juridice romane - Certificat constatator, in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stamplilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data solicitata de prezentare a acestuia de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca unul dintre domeniile de activitate ale ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice romane - Orice document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Se va prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stamplilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economicPersoane fizice / juridice straine - Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii(certificate, caziere judiciare, forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, alte documente echivalente prin care ofertantul sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta) eliberate de autoritatile competente in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stamplilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani cel putin egala cu valoarea de 5.000.000 euro. (se estimeaza incheierea a doua contracte subsecvente)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie respectiv lista privind principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani.
Prezentarea unei copii pentru minim 1 contract.
Prezentarea prestarilor de servicii similare se confirma prin minim 1 recomandare / certificare / confirmare
Se solicita prezentarea cel putin a unui contract sau a unui numar maxim de 2 contracte care sa confirme prestarea in ultimii 3 ani de servicii informatice IT de tip licentiere microsoft in valoare cumulata de cel putin 2.500.000 Euro, fara TVA. se solicita copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul? recomandari de la beneficiarii contractelor mentionate (se estimeaza incheierea a doua contracte subsecvente).
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii
Candidatul va avea competente MICROSOFT LARGE ACCOUNT RESELLER [LAR]
Candidatul va avea competente MICROSOFT VOLUME LICENSING la nivel GOLD
Candidatul va avea competente MICROSOFT SOFTWARE ASSET MANAGEMENT la nivel GOLD
Candidatul va avea competente MICROSOFT SERVER la nivel GOLD
Candidatul va avea competente MICROSOFT DESKTOP la nivel SILVER
Candidatul va avea competente MICROSOFT VIRTUALIZATION la nivel SILVER
COD/DESCRIERE/Domeniu sau ProdusProgram Aplicabil/Numar minim de Consultanti Certificati:
1)MCITP/Microsoft Certified IT Professional/Data Base Administrator/1
2)MCITP/Microsoft Certified IT Professional/Enterprise Administrator/4
3)MCITP/Microsoft Certified IT Professional/Enterprise Desktop Support Technician/1
4)MCTS/Microsoft Certified Technology Specialist/Business Desktop Deployment/2
5)MCTS/Microsoft Certified Technology Specialist/Designing, Assessing, and Optimizing Software Asset Management (SAM)/4
6)MCTS/Microsoft Certified Technology Specialist/Microsoft Exchange Server 2010, Configuration/4
7)MCTS/Microsoft Certified Technology Specialist/System Center Virtual Machine Manager 2008, Configuration/4
8)MCTS/Microsoft Certified Technology Specialist/Volume Licensing Specialist/4
9)MCTS/Microsoft Certified Technology Specialist/Windows 7, Configuration/2
10)MCTS/Microsoft Certified Technology Specialist/Windows Server 2008 Active Directory, Configuration/4
COD/DESCRIERE/Domeniu sau ProdusProgram Aplicabil/Numar minim de Consultanti Certificati: 11)MCTS/Microsoft Certified Technology Specialist/Windows Server 2008 Applications Infrastructure, Configuration/4
12)MCTS/Microsoft Certified Technology Specialist/Windows Server 2008 Network Infrastructure, Configuration/4
13)MCTS/Microsoft Certified Technology Specialist/Windows Server 2008 R2, Server Virtualization/4
14)MCT/Microsoft Certified Trainer/Instructor certificat Microsoft/2
Certificat de atestare asistemului de management al calitatii emis in conformitate cu standardul ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: Pretul; Eventuale limite ale valorilor pana la care elementul prevazut la lit. a) poate fi imbunatatit: NU exista limite;Opertorii economici pot vedea cea mai buna oferta; Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una); Durata rundei: 1(una) zi;Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9900/33160/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2012 11:00
Locul: sediulS.C. ELECTRICA S.A. Bucuresti, str. Grigore Alexandrescunr. 9, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati precum si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus candidatura/oferta in cadrul procedurii de atribuire a acordului cadru.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia a fost transmisa spre validare cu nr.10425 in data de 16.12.2011 si a fost respinsa la validare in data de 06.01.2012. Pentru prezenta procedura de atribuire a acordului cadru nu sunt incidente dispozitiile art.163 din OUG nr.34/2006, obiectul acordului cadru nu persupune prestarea de servicii intelectuale. Valoarea celui mai mare contract subsecvent estimat a fi incheiat in baza acordului cadru este de 50% din valoarea estimata a acordului cadru, respectiv de 2.602.481 EURO. In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile, obtin acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita ofertantilor cu oferte financiare egale o noua propunere financiara in plic inchis. In acest caz va fi adjudecata oferta depusa de operatorul economic care a depus propunerea financiara cu cel mai mic pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile in conformitate cu dispozitiile art.256^2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Electrica SA ? Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Tel. +40 212085012, Email: [email protected], Fax: +402 12085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2012 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer