Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii informatice pentru programe de contabilitate, mijloace fixe, facturare, financiar, furnizori, inclusiv pentru programul informatic personalizat pentru Biroul UIP POSMediu ? intretinerea programelor achizitionate anterior de la prestator, modifica


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
29.400 RON

Castigatorul Licitatiei: SC INFO D&P SRL
Anunt de atribuire (utilitati) numarul 137153/06.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Arad S.A.
Adresa postala: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310178, Romania, Punct(e) de contact: Mihnea Giugiulan, Tel. +40 257270853, In atentia: Mihnea Giugiulan, Email: [email protected], Fax: +40 257270981, Adresa internet (URL): www.caaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
servicii informatice pentru programe de contabilitate, mijloace fixe, facturare, financiar, furnizori, inclusiv pentru programul informatic personalizat pentru Biroul UIP POSMediu ? intretinerea programelor achizitionate anterior de la prestator, modificari in bazele de date, upgrade, necesare desfasurarii activitatii curente a Compartimentelor: Facturare, Financiar, Contabilitate si UIP POSMediu din cadrul SC CAA SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul SC CAA SA din Arad, str.Sabin Dragoi nr.2-4
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii informatice pentru programe de contabilitate, mijloace fixe, facturare, financiar, furnizori, inclusiv pentru programul informatic personalizat pentru Biroul UIP POSMediu ? intretinerea programelor achizitionate anterior de la prestator, modificari in bazele de date, upgrade, necesare desfasurarii activitatii curente a Compartimentelor: Facturare, Financiar, Contabilitate si UIP POSMediu din cadrul SC CAA SA.Pretul convenit pentru indeplinirea contractului, platibil lunar prestatorului de catre achizitor, este de 105 lei fara TVA/ora, pentru un numar de maxim 40 de ore lunar. Pretul orelor prestate suplimentar, peste cele 40 de ore, estede 131, 25 lei fara TVA /ora. Pretul este valabil pe toata perioada de valabilitate a contractului si este ferm in lei, fara posibilitatea actualizarii acestuia. Pretul include si deplasarea prestatorului la sediul achizitorului.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72540000-2 - Servicii de actualizare informatica (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
29, 400RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Lucrarile / produsele / serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive tehnice
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 53 Denumirea: servicii informatice pentru programe de contabilitate, mijloace fixe, facturare, financiar, furnizor
V.1) Data atribuirii contractului 06.06.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC INFO D&P SRL
Adresa postala: Arad, str. Aleea Ulise nr. 4, bl. Y10, sc. A, ap. 33, Localitatea: Arad, Cod postal: 310252, Romania, Tel. 0731/306506, Email: -, Fax: -
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 29400.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 29400.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2013 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer