Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii informatice privind gestiunea proiectelor in cadrul Programului Operational pentru Pescuit


Anunt de participare numarul 76119/24.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU PESCUIT SI ACVACULTURA
Adresa postala: Str. NERVA TRAIAN nr.3, bl.M 101, et.9, SECTOR 3, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020921, Romania, Punct(e) de contact: CORNEL MIHAI, Tel.021 6344429/33, Email: [email protected], Fax: 021 3326132, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii informatice privind gestiunea proiectelor in cadrul Programului Operational pentru Pescuit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul ANPA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii informatice privind gestiunea proiectelor in cadrul Programului Operational pentru Pescuit
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50324100-3 - Servicii de intretinere a sistemelor (Rev.2)
72212331-8-Servicii de dezvoltare de software pentru gestionarea proiectelor (Rev.2)
72212517-6-Servicii de dezvoltare de software IT (Rev.2)
72320000-4-Servicii de baze de date (Rev.2)
80533100-0-Servicii de formare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
ANPA poate achizitiona ulterior servicii similare, conf. art.122 lit. j) din OUG nr. 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 160000 LEI - Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zileGarantie de buna executie 10%din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Pescuit
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Autoritatea contractanta va detine drepturile de proprietate intelectuala patrimoniale exclusive , de utilizare a rezultatului prestatiilor rezultate ca urmare a ducerii la indeplinire a contractului de servicii. (vezi fisa de date la sectiunea III 1.2)
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice
Certificatului eliberat de Autoritatile Publice LocaleCertificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 3./ informatii generale
bilanturile contabile, pe ultimii 3 ani in care sa rezulte ca nivelul minim al mediei cifrei de afacerisa fie egal sau mai mare de 2.000.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular nr. 4 Lista prinicpalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
- Recomandari/socumente constatatoare- Formularul nr. 5 Lista cu personalul de specialitate- Autorizare producator pentru livrarea produselor COTS (Commercial off-the-shelf)- Informatii privind asocierea
- Formular 7 - Informatii privind subcontractantii- ISO 9001, 27001, OHSAS 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivel minim: operatorii economici vor trebui sa prezinte un numar de minim 2 contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, insotite de recomandarile/documentele constatatoare mentionate mai sus. Cel putin unul din cele doua contracte va trebui sa aibe o valoare egala sau mare cu suma de 1.500.000 Euro.Formularul nr. 5 va fi insotit de CV-ul in format EUROPASS (a se vedea anexa la Formularul nr. 5), aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei de proiect, dupa cum urmeaza (pentru cerintele legate de experienta minima aferenta fiecarui expert a se vedea fisa de date a achizitiei Sectiunea I, Cap. V.4, pct.3). Specialist cu atestat privind managementul de proiect 1 specialist: Arhitect sisteme informatice 2 specialisti: Arhitect baza de date 1 specialist: Administrator baza de date 2 specialisti: Administrator sisteme de operare 3 specialisti: Business analist 4 specialisti: Consultant pentru activitatile de implementare 4 specialisti: Dezvoltator software 7 specialisti: Instructori (traineri) 5 specialisti: Auditor sisteme informatice 1 specialist: Testeri 5 specialisti:
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Pentru justificarea procedurii a se vedeai sect. VI.3
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Situatia economico-financiara (40%); Capacitatea tehnica (30%); Capacitatea profesionala (30%), conform metodologiei de la punctul VI.1. din Fisa de date a achizitiei
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2009 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Pescuit, Programul Operational pentru Pescuit - Axa prioritara 5 - Asistenta tehnica
VI.3) Alte informatii
JUSTIFICARE PRIVIND ALEGEREA PROCEDURII: art. 83 alin. (2) - (3) din O.U.G. nr. 34/2006 si Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 51/2009Accelerarea procedurii de licitatie restransa se justifica prin faptul ca ANPA urmeaza sa deschisa sesiunea de primire crereri de finantare si proiecte in cadrul Programului Operational pentru Pescuit 2007-2013, la inceputul lunii mai.Tinand cont de faptul ca Regulamentul (CE) nr. 1198/2006 privind Fondul European pentru Pescuit (FEP) prevede utilizarea unui program informatic special pentru managementul FEP in sarcina Autoritatilor de Management si avand in vedere faptul ca pana in prezent, fondurile din axa 5 Asistenta Tehnica din cadrul careia se va finanta acest proiect nu au fost disponibile, se impune aplicarea procedurii de licitatie restransa accelerata, astfel incat sistemul informatic sa fie disponibil in cel mai scurt timp posibil.Lista completa a codurilor CPV de la sectiunea II 1.6: CodCPV: 50324100-3 Servicii de intretinere a sistemelor50312310-1 Intretinerea echipamentului de retea de date72212200-1 Servicii de dezvoltare de software pentru retele, internet si intranet72212331-8 Servicii de dezvoltare de software pentru gestionarea proiectelor72212517-6 Servicii de dezvoltare de software IT72212900-8 Diverse servicii de dezvoltare de software si sisteme informatice72222300-0 Servicii de tehnologie a informatiilor72267000-4 Servicii de intretinere si reparatii de software72320000-4 Servicii de baze de date72422000-4 Servicii de dezvoltare de aplicatii server internet sau intranet80533100-0 Servicii de formare in informatica
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Nerva Traian, nr. 3, bl. M101, et.9, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 036108, Romania, Tel.021 6344429, Email: [email protected], Fax: 0213326132, Adresa internet (URL): www.anpa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2009 17:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer