Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii informatice si servicii conexe


Anunt de participare numarul 47139/20.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: BULEVARDUL UNIRII NR. 37, BUCURESTI, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA DUB, Tel.0213187726, Email: [email protected], Fax: 0213187719, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Activitati de justitie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii informatice si servicii conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: In Bucuresti: Bdul. Unirii nr.37, sector 3;
Str. Ghe. Danielopol, nr.2-4, sector 4;
str. Ilfov, nr.6, sector 5;
Str. Stirbei Voda, nr.115, sector 6.
in jud. Ilfov:
Str. Stirbei Voda nr.24, oras Buftea;
Sos. Alexandriei nr.140, comuna Cornetu.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere postgarantie, suport si asistenta tehnica pentru echipamentele IT aflate in dotarea Tribunalului Bucuresti si a Judecatoriilor arondate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii informatice si servicii conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sunt precizate detaliat in Sectiunea II - Caiet de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 57, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 4.200 lei.Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare - Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND ELIGIBILITATEA - FORMULAR 3DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181 DIN OUG NR.34/2006 - FORMULAR 3 BISCERTIFICAT DE ATESTARE FISCALACERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUICERTIFICAT DE INREGISTRARE EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUIAUTORIZATIA DE FUNCTIONARE, DUPA CAZDOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE/ATESTARE/APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - Formular 4Bilantul contabil la 30.06.2007 vizat si inregistrat de organele competenteObligatii contractuale in derulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii privind experienta similara - Formular nr. 5;Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, datata, parafata si semnata - Formular 9;Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind numarul mediu, in ultimile 12 luni, al personalului angajat, personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, datata, semnata si parafata;
Dovada ca a prestat sau presteaza cel putin 2 servicii similare de valoare apropiata celei estimate;
Recomandari de la alti beneficiari/clienti, minim 3.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2008 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2008 12:00
Locul: Bdul. Unirii, nr.37, sector 3, Bucuresti - etaj 3, camera 327
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor.Alte persoane invitate sa participe la deschidere, cu aprobarea autoritatii contractante si a Comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Contractul se poate prelungi, in functie de finantare si necesitati, pe maxim 4 luni.Documentatie este accesibila in SEAP, in format electronic, la adresa de internet: www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021- 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021- 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021- 319 51 80, Email: [email protected], Fax: 021-319 16 74, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: BDUL. UNIRII, NR.37, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030823, Romania, Tel.021 - 318 77 00, Email: [email protected], Fax: 021 - 318 77 31, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2008 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer