Licitatie Publica - Servicii informatice specializate
Anunt de participare numarul 12846/07.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Adresa postala: Strada Sf. Dumitru nr 3, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Vilag, Tel.0213039843, In atentia: Ciprian Manole, Email: [email protected], Fax: 0213039843, Adresa internet (URL): www.anofm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.anofm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii informatice specializate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul central ANOFM, agentii judetene, agentii locale si puncte de lucru, CRFPA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incredintarea spre administrare a infrastructurii proprii si furnizarea de servicii informatice suport pentru ANOFM si agentiile subordonate din tara .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii informatice si servicii conexe (Rev.1)
72230000-6-Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.1)
72253000-3-Servicii de ajutor pentru utilizatori si servicii de asistenta (Rev.1)
72520000-6-Servicii de asistenta si de consultanta informatica (Rev.1)
72530000-9-Servicii de retele informatice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 20, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 1.000.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei este egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 de zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul asigurarilor pentru somajPlata se va face lunar in functie de volumul si natura serviciilor prestate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori numai daca oferta comuna este declarata castigatoare .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate si declaratie de disponibilitate a specialistilor .
Pentru persoanele juridice romane: -Certificat emis de catre Oficiul Registrului Comertului-domeniul de activitate al ofertantului cuprinde activitati informatice similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii,
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile Legiinr. 85/2006 referitoare la proceduri de reorganizare si lichidare juridica.
Pentru persoanele juridice straine: Documente relevante emise in tara de origine cu informatii similare celor de mai sus .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul financiar anterior, aprobat si inregistrat de autoritatile competente.
Informatii generale despre ofertant cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Scrisoare de bonitate bancara .In cazul ofertantilor straini, se aplica legislatia tarii din care provine ofertantul .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pentru ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 30.000.000 Euro sau cu echivalentul in lei, corespunzator cursului mediu al pietei valutare calculat de Banca Nationala a Romaniei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisori de recomandare pentru proiecte care dovedesc experienta similara, CV-urile pentru personalul cheie propus, Declaratie de disponibilitate personalului cheie si exclusivitate completata, documente emise de institutii autorizate care sa confirme certificarea calitatii cu ISO9001 sau similar .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin casieria ANOFM, NUMERAR
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2007 11:00
Locul: Sediul cental ANOFM
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim doi imputerniciti pentru fiecare oferta .
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Acest anunt inlocuieste si anuleaza anuntul de participare nr.12687/03.05.2007 .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, setor 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANOFM, Directia Juridica si Metodologie
Adresa postala: Str. Lipscani nr 19, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.0213139086, Fax: 0213139086
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2007 09:32