Licitatie Publica - Servicii inspector de santier in cadrul proiectului Reabilitarea Centrului Cultural istoric al municipiului Barlad
Anunt de participare numarul 85125/21.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VASLUI
Adresa postala: Stefan cel Mare nr 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Punct(e) de contact: Petrica Manolachi, Tel.0235361095, In atentia: Iulia Iacob, Email: [email protected], Fax: 0235361091, Adresa internet (URL): www.consiliu.vaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii inspector de santier in cadrulproiectului Reabilitarea Centrului Cultural istoric al municipiului Barlad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Centrul Cultural Istoric al municipiului Barlad, judetul Vaslui, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Domeniul serviciilor de consultanta este alcatuit din urmatoarele componente:
- Administrarea si managementul contractului de executie lucrari;
- Supervizarea lucrarilor;
- Activitati post constructie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederilor din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 307, 950RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
79 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Fondul European de Dezvoltare Regionala; 2. Buget de stat; 3. Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentare Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).
- prezentare Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).
- Persoane juridice/fizice romane: prezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului; prezentare Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie; prezentare Certificat de inregistrare in scopuri de TVA (daca este platitor de TVA).
- Persoane juridice /fizice straine: prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani formular 12E;
-Contractul de prestari servicii prezentat ca similar in formularul experienta similara;
-Recomandare din partea beneficiarului, privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale ;
-Contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului daca este cazul (Contractele de colaborare trebuie sa precizeze ca va participa la prestarea acestor servicii, pe toata perioada, pina la indeplinirea contractului).Atentie ! Pentru fiecare dintre persoanele incluse in oferta, CV-ul trebuie sa fie insotit de copii de pe diplome / certificate de studii, autorizatii, atestate mentionate in CV-ul respectiv, precum si de pe documente care sa confirme experienta profesionala indicata. Nefurnizarea unor astfel de documente poate conduce la neluarea in considerare, de catre comisia de evaluare, a acelor informatii cuprinse in CV-uri care trebuiau sustinute de acestea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare ca natura si complexitate cu serviciile supuse licitatiei, pentru un proiect cu finantare externa;
- Ofertantul trebuie sa dispuna de personal de specialitate (experti cheie), respectiv diriginti de santier autorizati in conditiile Ordinului ISC nr. 595/06.08.2007 pentru aprobarea procedurii de autorizare a dirigintilor de santier, cu modificarile si aprobarile ulterioare, pentru urmatoarele domenii: 1.Produse pentru constructii;2.3. Constructii civile, industriale, agricolesi miniere de suprafata, categoria de importanta B;8.Instalatii aferente constructiilor din categoriile de importanta A, B, C si D, respectiv 8.1. Instalatii electrice, 8.2. Instalatii sanitare, termoventilatii si 8.3. Instalatii gaze.10.1.Consolidari constructii inclusiv monumenteistorice. Pentru monumente istoriceautorizatiaeste valabila numai insotita de atestarea de laMinisterul Culturii, Cultelor si PatrimoniuluiNational.Nota: Numarul de experti cheie va fi stabilit de catre operatorul economic.- Ofertantul trebuie sa dispuna de 1 manager de proiect. Managerul de proiect (sefului echipei de consultanti), in calitate de coordonator de echipa, trebuie sa fi participat in cel putin 1 proiect in care a prestat activitati de dirigentie/supervizare/consultanta lucrari de constructii. Se vor prezenta documente care sa ateste participarea (ex.: copii ale contractului de dirigentie/supervizare/consultanta pentru lucrarea respectiva). Mangerul de proiect va fi obligatoriu inginer cu studii superioare, specializarea constructii civile, cu autorizatie de diriginte de santier in termen de valabilitate si atestat de Ministerul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2009 11:00
Locul: Consiliul judetean Vaslui, str. Stefan cel Mare nr. 79, cod postal 730168, judetul Vaslui, ROMINIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013;Axa prioritara 5 Dezvoltarea durabila si promovarea turismului; Domeniul major de interventie 5.1 Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, crearea si modernizarea infrastructurilor conexe; Proiect Reabilitarea Centrului Cultural Istoric al municipiului Barlad; Cod SMIS 2099
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232 260600, Email: [email protected], Fax: 0232 255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vaslui Compartimentul juridic-contencios
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Tel.0235361089, Email: [email protected], Fax: 0235361090, Adresa internet (URL): www.cjvs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2009 16:33