Licitatie Publica - Servicii inspector de santier proiect Reabilitare si modernizare drum judetean DJ 244 B Cretestii de Sus Murgeni km 0+000-km 55+780
Anunt de participare numarul 94658/19.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VASLUI
Adresa postala: Stefan cel Mare nr 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Punct(e) de contact: Petrica Manolachi, Tel.0235361095, In atentia: Chiosa Dragos, Email: [email protected], Fax: 0235361091, Adresa internet (URL): www.consiliu.vaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii inspector de santier proiect Reabilitare si modernizare drum judetean DJ 244 B Cretestii de Sus Murgeni km 0+000-km 55+780
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Amplasamentul drumului judetean DJ 244B, Judetul Vaslui, Romania
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciilor de inspector de santier in cadrul proiectului Reabilitare si modernizare drum judetean DJ 244 B Cretestii de Sus Murgeni km 0+000-km 55+780
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 337, 875.06RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
203 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Fondul European de Dezvoltare Regionala; 2. Buget de stat; 3. Buget local;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului; Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie; Certificat de inregistrare in scopuri de TVA; Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani incheiati;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 670.000 lei, sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; Experienta similara; Contractul de prestari servicii prezentat ca similar in formularul experienta similara; Recomandare; Declaratie privind personalul tehnic responsabil cu indeplinirea contractului de servicii; Curriculum vitae- pentru personalul tehnic responsabil cu indeplinirea contractului de servicii; Declaratii de disponibilitate - pentru personalul tehnic responsabil cu indeplinirea contractului de servicii; Contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului; Comentariu asupra Caietului de Sarcini, model propriu;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin un contract cu finantare externa care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare ca natura si complexitate;Ofertantul trebuie sa dispuna de: - 1 manager de proiect ce va indeplini atributiile de Inginer, asa cum sunt acestea definite in Conditiile Generale de Contract FIDIC 1999, Cartea Rosie, Editia 1;
- 2 ingineri de Drumuri si Poduri (Diriginte de santier / inspector autorizat in domeniul 3.2 Drumuri, Poduri, tunele, piste de aviatie, transport cablu de interes judetean);
- 1 inginer de asigurare a calitatii (autorizat pentru produse pentru constructii domeniul de atestare 1);Un comentariu asupra Caietului de Sarcini pentru indeplinirea cu succes a activitatilor, in particular comentarii asupra obiectelor si a rezultatelor asteptate, comentarii ce vor demonstra gradul de intelegere al contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2010 13:00
Locul: Consiliul judetean Vaslui, Str. Stefan cel Mare, nr. 79, judetul Vaslui, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013;Axa prioritara 2Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale;Domeniul major de interventie 2.1Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbaneinclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura;Proiect Reabilitare si modernizare drum judetean DJ 244B Cretestii de Sus Murgeni km 0+000-km 55+780
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL IASI
Adresa postala: str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Email: [email protected], Fax: 0232/255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN VASLUI
Adresa postala: Vaslui, Str. Stefan cel Mare, nr. 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Tel.0235 361089, Email: [email protected], Fax: 0235 361090, Adresa internet (URL): www.cjvs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2010 16:06