Licitatie Publica - Servicii instruire(perfectionare) in cadrul proiectului ?Consolidarea sistemului de formare continua a angajatilor Consiliului Judetean Gorj si a institutiilor subordonate?,
Anunt de participare numarul 139549/12.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Adresa postala: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Stricescu, Tel. +40 253214006, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 253212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii instruire(perfectionare) in cadrul proiectului ?Consolidarea sistemului de formare continua a angajatilor Consiliului Judetean Gorj si a institutiilor subordonate?,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: locatia indicata de prestator
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii instruire (perfectionare) in cadrul proiectului ?Consolidarea sistemului de formare continua a angajatilor Consiliului Judetean Gorj si a institutiilor subordonate?, defalcate pe urmatoarele loturi:
? LOT 1: Organizarea cursului de formare formatori - mentori
? LOT 2: Organizarea cursului de achizitii publice
? LOT 3: Organizarea cursului de limbi straine
? LOT 4: Organizarea cursului de dezvoltarea proiectelor
? LOT 5: Organizarea cursului de licitarea si managementul proiectelor
? LOT 6: Organizarea cursului de protectia datelor cu caracter personal - Manager resurse umane perfectionare? LOT 7: Organizarea cursului de stare civila, evidenta persoanelor - Competente comune - Competente informatice initiere
? LOT 8: Organizarea cursului de afaceri europene si managementul proiectelor europene
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79633000-0 - Servicii de perfectionare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 591, 350RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOT 1: - 2500 leiLOT 2: - 600 leiLOT 3: - 2500. leiLOT 4: - 600 leiLOT 5: - 600 leiLOT 6: - 600 leiLOT 7: - 600 leiLOT 8: - 2000 leiGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr.925/2006 actualizata.Valabilitatea garantiei si ofertei este de minim 90 zile de la data limitade primire a ofertelor.Contul Consiliului Judetean Gorj de constituire a garantiei de participare este: RO43TREZ3365006XXX001926, deschis la Trezoreria Municipiului Tg-Jiu, CUI: 4956057.La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare.Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%. In acest sens, in conformitate cu prevederile art.3 si anexa nr.1 din legea mai inainte mentionata, vor depune o declaratie ?anexa 10 la prezenta documentatie.Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;(b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti;(c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.(d) in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, autoritatea contractanta, va retine, suma calculata conform prevederilor art. 278 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Se restituie conform prevederilor legale Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA ;Modul de constituire a garantiei de buna executie: Conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%. In acest sens, in conformitate cu prevederile art.3 si anexa nr.1 din legea mai inainte mentionata, vor depune o declaratie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European in cadrul Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 1. (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul)
2. Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 2. (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, lit a, c1 si d)
3. Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? , conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - anexa 3.
4. ?Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta atat de catre fiecare asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator) ? anexa 4.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire suntCalinoiu Ion ? presedinte, Florescu Ciprian - vicepresedinte, Stricescu Daniela - director, Bajmatara George Cosmin - director adjunct, , Ungureanu Victoria- sef serviciu, Vladoescu Liliana ? sef serviciu, Dobre Ionel? membru comisia de evaluare, Slivilescu Lidia? membru comisia de evaluare, Semen Camelia ? membru comisia de evaluare, Patrascu Alina? membru comisia de evaluare, Marcau Costel ? membru comisia de evaluare, Raus Flavia Ileana? membru rezerva comisia de evaluare, consilierii judeteni (conform listei atasate prezentei)
5. Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident - copii semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata2. Copie document autorizare conform prevederilor legale pentru programele de formare pentru care va depune oferta, dupa cum urmeaza: Lot 1 - FORMATOR - COD COR 241205 sau cod COR 242401; Lot 2 - EXPERT ACHIZITII PUBLICE - COD COR 241940 sau COD COR 214946;Lot 3 - Competente comune - Comunicare in limba engleza;Lot 4 - Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene ?COD COR 241948 sau COD COR 242213;Lot 5 - Manager Proiect - COD COR 241919 sau COD COR 242101;Lot 6 - Manager Resurse Umane ? COD COR 123207 sau COD COR 121207; Lot 7 - Competente comune - Competente informatice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afacerisi cifra medie anuala pe ultimii 3 ani. Valoare medie a cifreiglobale de afaceri pe ultimii trei ani, pentru lotul la care se depune oferta trebuie sa aiba cel putin urmatoarele valori:
- 200.000 lei pentru lot 1-80.000 lei pentru lot 2
- 200.000 lei pentru lot3-80.000 lei pentru lot 4
-80.000 lei pentru lot 5-80.000lei pentru lot 6-80.000 lei pentru lot 7- 200.000lei pentru lot 8Valoare in EURO pentru cifra de afaceri se va determina pe baza cursului mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
- cursul mediu leu/euro 2009 = 4, 2373;
- cursul mediu leu/euro 2010 = 4, 2099;
- cursul mediu leu/euro 2011 = 4, 2379.Liderul asociatiei, singur sau impreuna cu asociatii trebuie saasigure aceasta cifra medie de afaceri.Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a cifrei de afaceri, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in
Prezentarea ultimului bilantcontabilinregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere, insotita delista principalelor activitati de prestari servicii din ultimii 3 ani pentru fiecare lotin parte care sa cuprinda: valori, perioade de prestare, beneficiari (lot 1-8).
suma valorilor incluse in contractul/ contractele de prestari servicii similare de catre operatorul economic incheiate in ultimii 3 anisa fie de cel putin:
- lot 1 - 200.000 lei fara TVA
- lot 2 - 40.000 lei fara TVA
- lot 3 - 200.000 lei fara TVA
- lot 4 - 40.000lei fara TVA
- lot 5- 40.000lei fara TVA
- lot 6 -40.000 lei fara TVA
- lot 7 - 40.000lei fara TVA
copii conform cu originalul dupa parti relevante ale contractelor precum si copii dupa procesele verbale de receptie a serviciilor ce fac obiectul contractelor prezentate.- certificate/documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate
Pentru lot 1-7:
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, insotita de lista cupersonal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului
Lista cu personalul de specialitate trebuie sa cuprindapentru fiecare lot pentru care va depune oferta:
a.2 formatori, cu experientade cel putin 1 curs predat, respectiv organizarea si livrarea sesiunilor de instruire in domenii similare; Se vor prezenta documente justificative care sa ateste indeplinirea acestei cerinte emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar
b. un responsabil de contract care va fi insarcinat de relatia cu autoritatea contractanta si raportare (acesta poate fi si unul dintre cei doi formatori)
- certificari recunoscute ca formator ale persoanelor de specialitate nominalizate in lista
- copii dupa contractele de colaborare/conventii civile/angajamentein cazul in care personalul nu este angajat cu contract individual de munca
- declaratie de disponibiltate cu privire la personalul de specialitate
- CV-urile personalului de specialitate nominalizat in lista si al personalului de conducere
Pentru lot 8:
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, insotita de lista cupersonal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului
- copii dupa contractele de colaborare/conventii civile/angajamentein cazul in care personalul nu este angajat cu contract individual de munca
Ofertantul va depune o declaratie de disponibiltate cu privire la personalul de specialitate
- CV-urile personalului de specialitate nominalizat in lista si al personalului de conducere
Angajament din care sa reiese faptul caprestarea serviciilor se va face in zona Sinaia ? Bu?teni
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2012 12:00
Locul: Consiliul Judetean Gorj, str. Victoriei, nr 2-4, sala D
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane inputernicite de operatorii care depun oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social European in cadrul Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarein termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta,
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Gorj, Consiliul Judetean Gorj, Directia Juridica, Administratie Publica Locala
Adresa postala: Tg Jiu, str. Victoriei, nr.2-4, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Tel. +40 253214006, Fax: +40 253212023
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2012 12:33