Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii integrate de arhivare


Anunt de participare (utilitati) numarul 126556/22.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Enel Energie
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalache, nr.41-43, corp A, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Simona Mihalcea, Tel. 0372115089, In atentia:  Serviciului Achizitii, Email:  [email protected], Fax:  0372871908, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere care desfasoara activitate sectoriala in baza unui drept special sau exclusiv
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii integrate de arhivare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: se vor presta serviciile la depozitul prestatorului.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 40, 545, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente anuale.Primul contract subsecvent se va incheia pentru o valoare de 30% din valoarea maxima a acordului cadru.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii integrate de arhivare: servicii de transport si pastrare arhiva fixa, servicii de executare a arhivei electronice, servicii de realizare a sistemului informatic de arhivare electronica, servicii de gazduire a sistemului informatic de arhivare electronica, servicii post-implementare de mentenanta si suport tehnic operational.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72252000-6 - Servicii de arhivare computerizata (Rev.2)
60161000-4-Servicii de transport de colete (Rev.2)
72317000-0-Servicii de stocare de date (Rev.2)
72512000-7-Servicii de gestionare a documentelor (Rev.2)
79995100-6-Servicii de arhivare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul: servicii de arhivare si servicii de arhivare electronica.
Valoarea estimata fara TVA: 40, 545, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.part: 400.000LEI/200.000LEI(IMM).Garantie buna executie: 10%/5%(IMM). Declaratie IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si 69 indice 1 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Certificat constatator privind plata taxelor catre stat, inclusiv cele locale -in original/copie conform cu originalul, valabile la data deschiderii ofertelor.Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie conform cu originalul-pt persoane juridice romane.Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie conform cu originalul-pt persoane juridice straine.In conformitate cu art. 46 alin. 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul economic are obligatia de a transmite o lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind cifra de afaceri globala (pentru anii 2008, 2009, 2010). Valoarea cifrei medie anuala de afaceri trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent preconizat a fi incheiat de operatorul economic cu autoritatea contractanta multiplicat cu 2 in cazul intreprinderilor mari, respectiv 24.327.000 lei, fara TVA, si mai mare sau egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent in cazul IMM-urilor, respectiv 12.163.500 lei, fara TVA.2) Informatii privind situatia financiara. Elemente privind capacitatea financiara a ofertantului la data de 31.12.2010 din bilantul ultimului an.In cazul in care Formularul nu este vizat de D.G.F.P., acesta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)lista cu serv.similare prestate in ultimii 3 ani, de nat.serv.ofertate si a caror valoare insumata va fi cel putin egala cu valoarea celui mai mare contract subsecvent, resp.12.163.500 lei, fara TVA.Serv.din aceasta lista vor fiinsotite de certificari de buna calitate emise de beneficiari. 2) Autorizarea spatiului de arhiva fizica eliberata de catre Arhivele Nationale, in conf.cu prev.Legii 16/1996, sau documentele ce dem.ca s-a demarat procedura pentru obt.autorizatiei mai sus mentionate de la autoritatea competenta, documente ce vor fi depuse odata cu oferta. Ofertantul declarat castigator are obligatia ca pana la data semnarii contractului sa prezinte Autorizarea, in conf.cu prev.Legii 16/1996, in copie conf.cu orig.3) Autorizatie de operator de date cu caracter personal, inregistrat la ANDSPCP, in conf.cu prev.Legii 677/2001.4) autorizare in conf.cu legislatia in vigoare-Ordinul MCSI nr. 489/2009 priv.autorizarea Centrelor de Date si Ordinul MCSI nr. 493/2009 priv.normele tehnice si metodologice pt. aplicarea Legii nr.135/2007 priv.arhivarea documentelor in forma electronica. Se pot prezenta si documentele ce dem.ca s-a demarat procedura pentru obtinerea autorizatiilor de la autoritatile competente, documente ce vor fi depuse odata cu oferta. Ofertantul declarat castigator are obligatia ca pana la data semnarii contractului sa prezinte autorizatiile in copie conform cu orig.5) Declaratie cu inf.priv.personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calific.cadre conducere, persoanele resp.dir.de indeplinirea acordului cadru.6) Declaratie inf.priv.dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echip.tehnice, sist.informatice, mijl.protectie si siguranta de care dispune ofertantul pentru indeplinirea coresp.a acord cadru.7)Declaratie prin care ofertantul confirma ca la elab.ofertei a tinut cont de oblig.ref.la cond.munca, de protectie a muncii si PSI specifice serv.ofertate, prevazute in CS si de legislatia in vigoare.
Aut.contractanta isi rezerva dreptul de a verifica/controla dir.cap.tehn.a prestatorului, conf.cu art. 189 din OUG 34/2006.
Certificate cf ISO 90001:2008, 14001:2004, 18001:2007, 27001:2005, 20000-1:2005 sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE se va desfasura intr-o singura runda.Durata rundei de LE va fi de 1 zi lucratoare.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Daca oferta este depusa intr-o alta limba, va fi insotita de traducere autorizata in lb.romana.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2011 12:00
Locul: sediul Enel, Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, corpul C, etaj 1, Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Alte coduri CPV: 79999100-4 ? Servicii de scanare, 72267000-4 ? Servicii de intretinere si reparatii software.Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari". Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de operatorii economici la fax 0372.871.908 sau e-mail: [email protected], se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari". Numarul minim al candidatilor pe care autoritatea contractanta intentioneaza sa ii preselecteze este: 3 (trei). In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de preselectie este mai mic decat numarul indicat, autoritatea contractanta are dreptul sa aplice prevederile art. 117 alin. 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala:  bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 0372.115.441, Fax:  0372.871.908
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2011 17:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer