Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII INTEGRATE DE COMUNICATII


Anunt de participare numarul 140121/02.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Victor-Adrian Meca, Tel. +40 213320954, In atentia: Adriana Fedorca, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti, nr.11, sector 4, Bucuresti, Romania, corp cladire A, Serviciul Achizitii Publice., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Fedorca, Tel. +40 213320954, In atentia: Adriana Fedorca, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti, nr.11, sector 4, Bucuresti, Romania, corp cladire A, Serviciul Achizitii Publice. Daca, din motive tehnice, nu este posibila atasarea acesteia in SEAP: - de la sediul achizitorului ? gratuit, pe suport hartie, in urma unei solicitari scrise in zilele L-V 08:00 -16:00, pt. orice op. ec. care o ridica direct;
-prin posta ? pe suport hartie (cu plata taxelor postale aferente, in cazul in care op. ec. solicita in scris transmiterea docum. de atribuire);, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Fedorca, Tel. +40 213320954, In atentia: Adriana Fedorca, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA
Adresa postala: Locul de depunere a ofertelor: Sos. Vitan Barzesti, nr.11, sector 4, Bucuresti, Romania, corp cladire A, secretariat director general, etaj 1. Locul de deschidere a ofertelor: Sos. Vitan Barzesti, nr.11, sector 4, Bucuresti, Romania, corp cladire A, Sala de conferinte Stefan C. Hepites., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Fedorca, Tel. +40 213320954, In atentia: Adriana Fedorca, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: BRML este organ de specialitate al administratiei publice centrale, responsabil cu asigurarea reglementarilor metrologice, mijloacelor tehnice si actiunilor necesare obtinerii credibilitatii rezultatelor masurarilor, precum si cu exercitarea, in numele statului, a controlului metrologic legal, la nivel national.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII INTEGRATE DE COMUNICATII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Sediul central si unitatile din structura si subordinea BRML, specificate in Anexa 1 la Caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 755, 200 si 3, 070, 080RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a celui mai mare contract de achizitie publica subsecvent de prestare servicii 767.520, 00 lei fara TVA. Frecventa contractelor de achizitie publica subsecvente de prestare servicii care urmeaza sa fie atribuite se va face conform cap. IV, punctul 4.4. din Sectiunea - Caiet de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Servicii integrate de comunicatii, prin procedura de licitatie deschisa, urmata de o etapa finala de licitatie electronica, necesara activitatii sediului central si unitatilor din structura si din subordinea BRML, specificate in Anexa 1 la Caietul de sarcini.Primul contract de achizitie publica subsecvent de prestare servicii se incheie odata cu semnarea acordului-cadru si va avea valabilitate pana la 31.12.2012. Urmatoarele contracte de achizitie publica subsecvente de prestare servicii se vor incheia in luna decembrie a anului precedent pentru fiecare an din durata acordului-cadru, in limita resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, pana la expirarea celor 48 de luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64200000-8 - Servicii de telecomunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din Documentatia de atribuire ? Caiet de sarcini ? Servicii integrate de comunicatii.A) Cantitatea estimata pe toata perioada de valabilitate a acordului-cadru este: 1) Servicii voce - linii telefonice principale: - min. 130- max. 170- serviciile de telefonie fixa vor fi prestate pentru numerele de apel actuale apartinand Biroului Roman de Metrologie Legala, pe baza de abonament lunar continanda) minim 70000 de minute pachete in orice retea fixa nationala si minim 20000 de minute in orice retea mobila nationala.b) maxim 100000 de minute pachete in orice retea fixa nationala si maxim 50000 de minute in orice retea mobila nationala.2) Asigurarea unei conexiuni la internet pentru sediul central al Biroului Roman de Metrologie Legala din Bucuresti, Strada Vitan Barzesti, numarul 11, sector 4, conform Anexei 1 la caietul de sarcini.3) Asigurarea unei conexiuni VPN_POP pentru minim fiecare dintre cele 43 de locatii si sediul central, conform Anexei 1 la caietul de sarcini si maxim 70 de locatii.4) Asigurarea Serviciului unificat de mesagerie si colaborare electronica pentru un numar de minim 10 utilizatori si maxim 500 utilizatori.B) Cantitatea estimata care ar putea face face obiectul unui singur contract de achizitie publica subsecvent de prestare servicii: 1) Servicii voce - linii telefonice principale: - min. 130- max. 150- serviciile de telefonie fixa vor fi prestate pentru numerele de apel actuale apartinand Biroului Roman de Metrologie Legala, pe baza de abonament lunar continanda) minim 70000 de minute pachete in orice retea fixa nationala si minim 20000 de minute in orice retea mobila nationala.b) maxim 80000 de minute pachete in orice retea fixa nationala si maxim 30000 de minute in orice retea mobila nationala.2) Asigurarea unei conexiuni la internet pentru sediul central al Biroului Roman de Metrologie Legala din Bucuresti, Strada Vitan Barzesti, numarul 11, sector 4, conform Anexei 1 la caietul de sarcini.3) Asigurarea unei conexiuni VPN_POP pentru minim fiecare dintre cele 43 de locatii si sediul central, conform Anexei 1 la caietul de sarcini si maxim 60 de locatii.4) Asigurarea Serviciului unificat de mesagerie si colaborare electronica pentru un numar de minim 10 utilizatori si maxim 400 utilizatori.Pentru punctele A) si B) mai sus mentionate, capacitatea aferenta serviciului de telefonie fixa, conexiune internet si conexiune VPN_POP, pentru locatiile suplimentare, va fi asigurata pentru o structura de tip Serviciul Judetean de Metrologie Legala conform Anexei 1 la Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 755, 200 si 3, 070, 080RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 30.700, 80 lei = 1% din valoarea maxima estimata a acordului-cadru fara TVA cu respectarea articolului 431*) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si articolelor 84 - 88 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila si se constituie prin viramament bancar(ordin de plata) cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO63TREZ7045005XXX000140 deschis la Trezoreria Sector 4 Bucuresti sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, din Romania sau din strainatate, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata ? Scrisoare de garantie - Formular 7(model).Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Pentru garantia de participare depusa in alta moneda decat RON, echivalenta se va efectua la cursul BNR publicat cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei respectiv 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Ofertantii trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de participare cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se retine/restituie in conformitate cu articolul 2781*) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si articolele 87, respectiv 88 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, (articolele 89-92 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006).Garantia de buna executie este irevocabila si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, din Romania sau din strainatate, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta?Scrisoare de garantie Formular11(model).Garantia de buna executie emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Prin exceptie garantia de buna executie se poate constitui conform prevederilor articolului 90, alineatele 2 si (3)*) din Hotararea Guvernului numarul 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie conform articolului 91 din H.G. numarul 925/2006.Garantia de buna executie se elibereaza/restituie conform articolului 92 din H.G. numarul 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acordul cadru este finantat din venituri proprii. Plata se efectueaza cu ordin de plata, prin Trezoreria sectorului 4, Bucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea. 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cazier judiciar sau cazier fiscal/certificat echivalent - Formular 1. Nota: Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti; In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2. Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii admistrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat. (operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea acordului - cadru. 2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local. (operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea acordului - cadru. Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, in conformitate cu prevederile Legii numarul 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori [cu exceptia (literele a), c^1) si d) pentru tertul/tertii sustinator/sustinatori]. b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi demonstrate de fiecare asociat in parte.- Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, conform prevederilor articolul 36, alineatul (1), litera b. din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea acordului-cadru conform prevederilor articolului 81 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul in cazul in care operatorul economic se incadreaza in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de a declara oferta ca fiind inacceptabila, conform prevederilor articolul 36, alineatul (1), litera b din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea acordului - cadru conform prevederilor articolului 81 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii declaratiilor privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolele 180 si 181 si a documentelor de confirmare. - In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere/nu se emit documente de tipul celor solicitate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la articolele 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva din care sa reiasa ca nu se incadreaza in niciuna din situatiile prevazute la articolul 180 si articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine, documentul/documentele va/vor fi transmis(e) in limba in care au fost emise, in original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul"), insotit(e) de o traducere autorizata a acestuia/acestora in limba romana. 3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 69^(1) (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular D. Nota: Persoanele cu functii de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica: Fanel Iacobescu, -Gabriel Condrache, -Raluca Savu, - Adrian Victor Meca, - Alin Victor Bobic, - Delia Draghici, - Costin Gheorghe, - Catalin Tabacu, - Florian Buzatu, - Mihai Gabriel, - Adriana Fedorca. Documente de verificare: extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificat de administrator in cazul societatilor pe actiuni. Nota: Daca este cazul, declaratia se va depune si in situatiile prevazute la articolele 44, 45, 186 si la articolul 190 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in cazul asocierii cu scopul de a depune oferta comuna, in cazul in care ofertantul are intentia de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din acordul-cadru sau in cazul in care capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului este sustinuta, pentru indeplinirea acordului-cadru, de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. - In situatia in care ofertantul/ofertantul asociat/tertul sustinator nu este eligibil sau se incadreaza in una din situatiile prevazute la articolul 69^(1) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura privind incheierea acordului - cadru pentru prestarea de Servicii integrate de comunicatii. 4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular 5.1. 5.Certificat de participare la procedura de achizitie publica licitatie deschisa, urmata de o etapa finala de licitatie electronica cu oferta independenta, conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 al presedintelui Anrmap - Formular 5.2. Nota: a) Pentru Certificatul de atestare fiscala si pentru Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale. Se va permite depunerea/prezentarea acestora in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul"). b) Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la prezenta procedura de achizitie publica initiata in vederea incheierii acordului-cadru se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) (daca este cazul). c) Documentele/declaratiile/certificatele/emise de terta parte (institutii competente) vor fi prezentate in limba romana si vor indeplini una din urmatoarele conditii de forma: original, copie lizibila pe care se va specifica conform cu originalul sau copie legalizata, in masura in care prezentarea in una din cele trei forme nu contravine instructiunilor si reglementarilor legale. d) Documentele/declaratiile/ certificatele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. e) Documentul/Documentele emis(e) in alta limba se prezinta in original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul") si va/vor fi insotit(e) de traducerea autorizata a acestuia/acestora in limba romana. Inregistrare: 1. Pentru persoane juridice romane: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Documente de confirmare: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca obiectul/domeniul de activitate principal sau secundar al ofertantului include prestarea serviciilor car fac obiectul achizitiei. Obiectul acordului - cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. 2. Pentru persoane fizice romane autorizate: Autorizatie de functionare / altele echivalente (documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.), in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?). 3. Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile/legile din tara de rezidenta in care ofertantul este stabilit. Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documentele/declaratiile/certificatele, etc. in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?), insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Nota: - Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din acordul ? cadru pe care o realizeaza. Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni, etc pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere pe conflict de interese.- In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza. Daca este cazul, ofertantul va prezenta Autorizatia/licenta privind dreptul de utilizare a spectrului radio pentru furnizarea de retele publice si servicii de comunicatii electronice pe teritoriul Romaniei, emisa de ANCOM (Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei) - in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?).Se va prezenta de catre ofertantul declarat castigator. Ofertantul va prezenta la data deschiderii ofertelor o declaratie din care sa reiasa ca daca este declarat castigator va obtine Autorizatia/licenta privind dreptul de utilizare a spectrului radio pentru furnizarea de retele publice si servicii de comunicatii electronice pe teritoriul Romaniei, emisa de ANCOM (Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei), in vederea indeplinirii acordului-cadru. Autorizatia/licenta privind dreptul de utilizare a spectrului radio pentru furnizarea de retele publice si servicii de comunicatii electronice pe teritoriul Romaniei, emisa de ANCOM (Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei) este solicitata in conformitate cu Decizia ANCOM numarul 338/2010 privind regimul de autorizare generala pentru furnizarea retelelor si a serviciilor de comunicatii electronice.Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul").
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru a putea fi considerat calificat, media anuala a cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului-cadru, intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani, trebuie sa fie cel putin egala cu minim 1.400.000, 00 lei fara TVA.
Nota: Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform articolului 16, alineatul 2, din Legea numarul 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare va fi admisa in cuantum de 50%, fata de nivelul minim solicitat, precum si asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, persoane fizice sau juridice romane ori straine, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.
Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile articolului 186 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.?Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa fie in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor articolului 180 si articolului 181 literele a), c^1) si d).? si nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta la articolul 69^(1) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma punerea la dispozitie a resurselor financiare invocate. Pentru sustinerea nivelului minim al indicatorului cifra de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii acordului-cadru, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Nota: Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori cerinta privind cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre o singura persoana, respectiv un singur tert sustinator.
Nota: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.
Nota: Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea economico-financiara.
Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului acordului-cadru, din cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat; Echivalenta leu/euro se va efectua pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicata de BNR in anul respectiv, astfel: La cursul de 4, 2373 lei/euro pentru anul 2009; La cursul de 4, 2099 lei/euro pentru anul 2010 La cursul de 4, 2379 lei/euro pentru anul 2011. Documente de confirmare privind cifra de afaceri declarata in Formularul numarul 3: bilanturi contabile sau extrase de bilant intocmite in conformitate cu prevederile legale in vigoare depuse si inregistrate la organele competente, din ultimii 3 ani in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?); sau alte documente echivalente (declaratie fiscala, balanta de verificare si altele).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nota: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ei. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate. Pentru sustinerea cerintei minime referitoare la experienta similara, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii acordului-cadru, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Nota: Indiferent daca esxista un singur sau mai multi sustinatori cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita in intregime de catre o singura persoana, respectiv un singur tert sustinator.
O lista a principalelor prestari de servicii similare cu obiectul acordului ? cadru efectuate in ultimii 3 ani luand in calcul data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Nota: Ofertantul va trebui sa sustina experienta similara prin prezentarea principalelor prestatii de servicii similare obiectului acordului ? cadru in ultimii 3 ani, insotite de certificari de buna executie care vor indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor, daca acestea au fost duse la bun sfarsit si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu, de la data depunerii ofertelor. Prin formula ?servicii duse la bun sfarsit? se intelege: - servicii receptionate partial;
- servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie). Autoritatea contractanta va accepta si va considera cerinta indeplinita daca operatorul economic preinta ca experienta similara oricare varianta din cele mentionate.
Nota: Documente de confirmare: Prestarile de servicii similare se confirma prin prezentarea unor contracte, certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului eonomic; Contractele, certificarile/documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, durata si pretul platit pentru serviciile prestate.
Nota: Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale se poate demonstra si pe baza informatiilor cuprinse in documentele constatatoare eliberate de autoritatea contractanta la finalizarea contractelor de servicii prestate in ultimii trei ani sau prin alte documente edificatoare cum ar fi: copii dupa a) procese-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar, b)partile relevante ale contractului respectiv: partile, obiectul contractului, durata, valoare, semnaturi si recomandari din partea beneficiarului/clientului din care sa reiasa ca au fost prestate pana la data deschiderii ofertelor, servicii similare.
Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii in bune conditii a minim 1 (un) contract de natura si complexitate similara gamei serviciilor din care face parte obiectul acordului-cadru a carui valoare sa fie cel putin egala cu minim 715.000, 00 lei fara TVA sau a maxim 3 (trei) contracte de natura si complexitate similara gamei serviciilor din care care face parte obiectul acordului-cadru a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu minim 715.000, 00 lei fara TVA. Daca este cazul, pentru a efectua echivalenta leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual de referinta leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Nota: Daca un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, cerinta va fi indeplinita in totalitate de catre unul din membrii asocierii.
Autorizatia/licenta privind dreptul de a furniza retele publice de comunicatii electronice si serviciul de acces la internet pe teritoriul Romaniei, emisa de ANCOM (Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei) - in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?).Se va prezenta de catre ofertantul declarat castigator. Ofertantul va prezenta la data deschiderii ofertelor o declaratie din care sa reiasa ca daca este declarat castigator va obtine Autorizatia/licenta privind dreptul de a furniza retele publice de comunicatii electronice si serviciul de acces la internet pe teritoriul Romaniei, emisa de ANCOM (Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei), in vederea indeplinirii acordului-cadru.
Nota: Autorizatia/licenta privind dreptul de a furniza retele publice de comunicatii electronice si serviciul de acces la internet pe teritoriul Romaniei, emisa de ANCOM (Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei) este solicitata in conformitate cu numarul 1333/2003 privind regimul de autorizare generala pentru furnizarea retelelor si a serviciilor de comunicatii electronice cu modificarile si completarile ulterioare (Decizia 258/2008)
Daca este cazul, ofertantul va prezenta Autorizatia/licenta privind dreptul de utilizare a spectrului radio pentru furnizarea de retele publice si servicii de comunicatii electronice pe teritoriul Romaniei, emisa de ANCOM (Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei) - in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?).Se va prezenta de catre ofertantul declarat castigator. Ofertantul va prezenta la data deschiderii ofertelor o declaratie din care sa reiasa ca daca este declarat castigator va obtine Autorizatia/licenta privind dreptul de utilizare a spectrului radio pentru furnizarea de retele publice si servicii de comunicatii electronice pe teritoriul Romaniei, emisa de ANCOM (Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei), in vederea indeplinirii acordului-cadru.
Nota: Autorizatia/licenta privind dreptul de utilizare a spectrului radio pentru furnizarea de retele publice si servicii de comunicatii electronice pe teritoriul Romaniei, emisa de ANCOM (Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei) este solicitata in conformitate cu Decizia ANCOM numarul 338/2010 privind regimul de autorizare generala pentru furnizarea retelelor si a serviciilor de comunicatii electronice.
O declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare;
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea acordului-cadru de servicii;Ofertantul va prezenta informatii referitoare la studiile de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea personalului in domeniul telecomunicatiilor.Daca este cazul si doar daca este declarat castigator, ofertantul va prezenta angajamente, contracte de colaborare individuale, etc. cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai acestuia.
O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului-cadru de servicii; Documente de confirmare: Dotare tehnica. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului-cadru de servicii. Documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere/alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului acordului-cadru.
Informatii privind asocierea (daca este cazul). In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind situatia personala a ofertantului (eligibilitatea) si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) si sa indeplineasca cumulativ cerintele privind capacitatea economico ? financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala.
Nota: Daca un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.
Informatii privind subcontractantii, insotite de acordurile de subcontractare. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica si/sau profesionala.
Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile articolului 190 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ?Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa fie in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor articolului 180 si articolului 181 literele a), c^1) si d).? si nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta la articolul 69^(1) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Dovezi prezentate de operatorul economic care sa confirme/ateste asigurarea, implementarea si mentinerea unui nivel corespunzator al calitatii ? Documente emise de organisme nationale sau internationale independente acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii la ofertant, pentru cel putin un domeniu de activitate al acestuia, ce face obiectul acordului ? cadru, respectiv prestarea de Servicii integrate de comunicatii), in conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent; Nu se admit societati in curs de certificare, cu exceptia situatiei in care ofertantul face dovada ca a fost luata decizia de certificare si nu a fost inca emis certificatul. (conform principiului recunoasterii reciproce se vor accepta si alte cerificate, emise de organisme acreditate din statele membre ale UE);
Nota: Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Nota: a)Eventualii subcontractanti nu trebuie sa indeplineasca cerintele de calificare privind standardele de asigurare a calitatii. b)Documentele privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului. c)Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din acordul-cadru pe care o realizeaza.
Dovezi prezentate de operatorul economic care sa confirme/ateste asigurarea, implementarea si mentinerea unui nivel corespunzator al protectiei mediului ? Documente emise de organisme nationale sau internationale independente acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al protectiei mediului la ofertant, pentru cel putin un domeniu de activitate al acestuia, ce face obiectul acordului ? cadru, respectiv prestarea de Servicii integrate de comunicatii), in conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 14001:2004 sau echivalent; Nu se admit societati in curs de certificare, cu exceptia situatiei in care ofertantul face dovada ca a fost luata decizia de certificare si nu a fost inca emis certificatul. (conform principiului recunoasterii reciproce se vor accepta si alte cerificate, emise de organisme acreditate din statele membre ale UE);
Nota: Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Nota: a)Eventualii subcontractanti nu trebuie sa indeplineasca cerintele de calificare privind standardele de asigurare a protectiei mediului. b)Documentele privind standardele de asigurare a protectiei mediului nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului. c)Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere cerinta privind standardele de asigurare a protectiei mediului trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din acordul-cadru pe care o realizeaza.
Dovezi prezentate de operatorul economic care sa confirme/ateste asigurarea, implementarea si mentinerea unui nivel corespunzator al securitatii informatiei ? Documente emise de organisme nationale sau internationale independente acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al securitatii informatiei la ofertant, pentru cel putin un domeniu de activitate al acestuia, ce face obiectul acordului ? cadru, respectiv prestarea de Servicii integrate de comunicatii), in conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 27001:2006 sau echivalent; Nu se admit societati in curs de certificare, cu exceptia situatiei in care ofertantul face dovada ca a fost luata decizia de certificare si nu a fost inca emis certificatul. (conform principiului recunoasterii reciproce se vor accepta si alte cerificate, emise de organisme acreditate din statele membre ale UE);
Nota: Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Nota: a)Eventualii subcontractanti nu trebuie sa indeplineasca cerintele de calificare privind standardele de asigurare a securitatii informatiei. b)Documentele privind standardele de asigurare a securitatii informatiei nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului. c)Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere cerinta privind standardele de asigurare a securitatii informatiei trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din acordul-cadru pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde: una; Durata unei runde: o zi lucratoare; Calendar de desfasurare: Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare dupa data la care au fost transmise invitatiile la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem (SEAP) ca adresa de contact; Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul total al abonamentului lunar, ofertat in euro fara TVA; Eventualele limite ale valorilor pana la care pretul total al abonamentului lunar, ofertat in euro fara TVA, poate fi imbunatatit: nu exista limite; Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze; Pe parcursul licitatiei electronice sistemul informatic nu va dezvalui identitatea ofertantilor participanti; Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta; Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie; Ofertantii pot vedea in orice moment pozitia pe care o ocupa in clasament.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
63-DA-LDE-BRML
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S60-097779 din 27.03.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2012 11:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2012 12:15
Locul: BRML - corp cladire A, parter, Sala de conferinte "Stefan C. Hepites". (cf. Anexa A, pct. III)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; Operatorii economici imputerniciti sa asiste la deschidere; Persoanele autorizate desemnate pentru verificarea procedurala (daca este cazul).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma etapei finale de licitatie electronica doua sau mai multe oferte, clasate pe primul loc, au preturi egale/abonament lunar pentru tot BRML, in vederea desemnarii ofertei castigatoare autoritatea contractanta va solicita depunerea unor noi propuneri financiare. Noile propuneri financiare se vor depune in maxim 72 de ore in conditiile si termenele stabilite de autoritatea contractanta in plic sigilat. In cazul in care in urma depunerii noilor propuneri financiare in plic sigilat doua sau mai multe oferte, clasate pe primul loc, au preturi egale/abonament lunar pentru tot BRML, oferta desemnata castigatoare va fi oferta cu termenul de prestare cel mai scurt, conform caietului de sarcini, capitolul 7. Transmiterea solicitarilor de clarificare si a raspunsurilor la clarificari: Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari prin fax sau prin posta privind documentatia de atribuire conform articolelor 78 si 79 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici au obligatia de a indica adresa/adresele de corespondenta. Toate clarificarile publicate/transmise de autoritatea contractanta catre ofertanti, precum si raspunsurile la solicitarile de clarificare transmise de acestia, fac parte integranta din documentatia de atribuire. Data limita de primire a solicitarilor de clarificare este: cu 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Adresa: Biroul Roman de Metroplogie Legala cu sediul in Soseaua Vitan Barzesti, numarul 11, sector 4, Bucuresti, Cod postal: 042122, Telefon 021-332.09.54 interior 257; Fax: 021-332.06.15, Romania, www.brml.ro, persoana de contact: Adriana Fedorca.-Data limita de transmitere a raspunsurilor la solicitarile de clarificare este: cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform prevederilor art. 256^(2), alin. 1), lit. a) din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA - Biroul Juridic
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti nr. 11, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Tel. +40 213320954, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2012 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer