Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii integrate de consultanta pentru elaborarea si implementarea strategiei de dezvoltare durabila a Asociatiei Intercomunitare de Dezvoltare Alba Iulia


Anunt de participare numarul 94064/11.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA INTERCOMUNITARA DE DEZVOLTARE ALBA IULIA
Adresa postala: STR. CALEA MOTILOR NR. 5 A, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510134, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAIE MOLDOVAN, Tel.0258813736, Email: [email protected], Fax: 0258813736, Adresa internet (URL): www.albaiulia-aida.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: dezvoltare economica si sociala la nivel subregional in baza unor actiuni durabile de calitate sustenabile financiar, uman si institutional
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii integrate de consultanta pentru elaborarea si implementarea strategiei de dezvoltare durabila a Asociatiei Intercomunitare de Dezvoltare Alba Iulia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: Localitatile membre ale Asociatiei Intercomunitare de Dezvoltare Alba Iulia
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii integrate de consultanta pentru elaborarea si implementarea strategiei de dezvoltare durabila a Asociatiei Intercomunitare de Dezvoltare Alba Iulia, compuse din:
1. Servicii de consultanta pentru elaborare strategie (COD CPV 79311100-8, Servicii de elaborare studii);2. Servicii de formare profesionala pentru perfectionarea personalului implicat in implementarea strategiei (COD CPV 79633000-8, Servicii de perfectionare a personalului);
3. Creare platforma virtuala de management proiecte (COD CPV 72260000-5, Servicii de software).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
72260000-5-Servicii de software (Rev.2)
79633000-0-Servicii de perfectionare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Servicii de consultanta pentru elaborare strategie (COD CPV 79311100-8, Servicii de elaborare studii);2. Servicii de formare profesionala pentru perfectionarea personalului implicat in implementarea strategiei (COD CPV 79633000-8, Servicii de perfectionare a personalului);
3. Creare platforma virtuala de management proiecte (COD CPV 72260000-5, Servicii de software).
Valoarea estimata fara TVA: 700, 955RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 10 000.00 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative, Axa prioritara 1, Domeniul Major de Interventie 1.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 1 din Documentatia de atribuire, Sectiunea IV Formulare;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 2 din Documentatia de atribuire, Sectiunea IV- Formulare;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul 3 din Documentatia de atribuire, Sectiunea IV Formulare.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelorcatre stat, inclusiv cele locale, in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertei;
Certificatul de inregistrare fiscala (copie);
Certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa se dovedeasca obiectul de activitate specific serviciului ofertat;
Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Aceste documente se vor prezenta in original sau copie legalizata. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiaraBilanturile contabile la data de 31 decembrie 2006, 2007 si 2008 vizate si inregistrate la organele competente. Bilanturile contabile vor fi prezentate in copie si certificate conform cu originalul pe fiecare pagina de reprezentantul legal al operatorului economic;
Fisa de informatii generale - prezentarea FORMULARULUI nr. 4, din Documentatia de atribuire, Sectiunea IV Formulare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie de minim 1.400.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati completata in conformitate cu Formularul 5 din Documentatia de atribuire, Sectiunea IV Formulare
Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor-cheie din cadrul echipei de proiect
Pentru expertii cheie se vor prezenta:
a. O lista cu expertii cheie propusi pentru implementarea proiectului Formularul 6 din Documentatia de atribuire, Sectiunea IV Formulare.;
b. Curriculum vitae pentru fiecare expert cheie urmarind Formularul 7 din Documentatia de atribuire, Sectiunea IV Formulare.
Informatii privind subcontractantii si asociatii (daca este cazul);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita incheierea in ultimii 5 ani a unor contracte de prestari servicii cu autoritati contractante sau clienti privati privind servicii de consultanta / consiliere / asistenta tehnica pentru realizarea / finantarea proiectelor de dezvoltare locala, astfel: - minim 1 contract de planificare a investitiilor de capital care deserveste localitate si/sau judet cu o populatie de minim 120.000 locuitori;
- minim 1 contract pentru realizarea unei strategii de dezvoltare locala care deserveste localitate si/sau judet cu o populatie de minim 120.000 locuitori;
- minim 1 contract pentru dezvoltarea si implemnetarea unei platforme electronice pentru comunicarea interactiva cu factorii interesati, generarea proiectelor in mod participativ care deservesc localitati si/sau judete cu o populatie de minim 120.000 locuitori.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
37/09.02.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2010 11:00
Locul: Asociatia Intercomunitara de Dezvoltare Alba Iulia, Str. Bucovinei, nr.6, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative, Axa prioritara 1: imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice, Domeniul Major de Interventie 1.1 Imbunatatirea procesului de luare a deciziilor.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: : 030084, Romania, Tel.021 / 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 / 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV ALBA IULIA
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510110, Romania, Tel.0258 / 810289, Email: [email protected], Fax: 0258 / 810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta in conditiile OUGR nr.34/2006 despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal - articolul 256^2, alineatul 1, litera a
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia Intercomunitara de Dezvoltare Alba Iulia
Adresa postala: Calea Motilor nr.5A, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510134, Romania, Tel.0258813736, Email: [email protected], Fax: 0258813736
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2010 12:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer