Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii integrate de consultanta pentru realizarea proiectului de dezvoltare locala Proiect Integrat reabilitare retea apa, infiintare retea canalizare si asfaltare drumuri in Comuna Aricestii Rahtivani, Judetul Prahova


Anunt de participare numarul 68062/06.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA ARICESTII RAHTIVANI
Adresa postala: com. Aricestii Rahtivani, sat Aricestii Rahtivani, nr.75, Localitatea: Aricestii Rahtivani, Cod postal: 107025, Romania, Punct(e) de contact: sediul primariei Aricestii Rahtivani, Tel.0244-380068, In atentia: ref. Dragan Costin , primar Cristea Alexandru, Email: [email protected], Fax: 0244-380036/080, Adresa internet (URL): www.aricestiirahtivani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii integrate de consultanta pentru realizarea proiectului de dezvoltare locala Proiect Integrat reabilitare retea apa, infiintare retea canalizare si asfaltare drumuri in Comuna Aricestii Rahtivani, Judetul Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: comuna Aricestii Rahtivani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile integrate de consultanta pentru realizarea proiectului de dezvoltare locala Proiect Integrat de rebilitare a retelei de apa, infiintare retea de canalizare si asfaltare drumuri in Comuna Aricestii Rahtivani, Judetul Prahova vor consta in elaborarea studiilor de fezabilitate, elaborarea proiectului si documentatiei aferente, consultanta pentru castigarea finantarii nerambursabile in cadrul programului PNDR, Masura 322, servicii de consultanta pentru gestionarea proiectului, inclusiv servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79421100-2 - Servicii de supraveghere a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
79314000-8-Studiu de fezabilitate (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
79421200-3-Servicii de elaborare de proiecte, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini si regulilor din Ghidul Solicitantului pentru programul de finantare nerambursabila vizat - PNDR, Masura 322
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 170, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.12.2008 pana la 30.07.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Surse proprii - Bugetul Primariei Aricestii Rahtivani; - fonduri nerambursabile Pogramul National de Dezvoltare Rurala -Masura 322 - Renovarea si dezvoltarea satelor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta poate fi prezentata de o firma sau un consortiu de firme. In cazul subcontractarii se precizeaza partea din contract care va fi subcontractata si datele de identificare ale subcontractantilor.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitatea ofertantului (demonstrata prin Formular nr.3 Declaratie privind Eligibilitatea)Indeplinirea obligatiilor (demonstrata prin Formular nr.4 Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cifra de afaceri cumulata a firmei ofertante sau a liderului consortiului, daca este cazul, pe ultimii 3 ani (demonstrata prin Bilantul insotit de contul de profit si pierderi pe ultimii trei ani)Cifra de afaceri anuala a firmei ofertante sau a liderului consortiului, daca este cazul, in fiecare din ultimiidoi ani (demonstrata prin Bilantul insotit de contul de profit si pierderi pe ultimii trei ani)Firma ofertanta sau fiecare firma individuala din consortiu, daca este cazul, sa inregistreze profit net in fiecare din ultimii 3 ani sau de la infiintare, dupa caz (demonstrat prin Bilantul insotit de contul de profit si pierderi pe ultimii trei ani)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri cumulata de minim 500.000 EuroCifra de afaceri anuala de minim 200.000 EuroProfit net > 0 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Firma ofertanta sau, in cazul unui consortiu cel putin o firma dintre membrii consortiului, sa aiba minim patru angajati cu studii superioare pe posturi relevante; angajarea sa fie pe o perioada nedeterminata (se demonstreaza prin prezentarea contractelor de munca, in copie)Firma ofertanta sau cel putin una dintre firmele din consortiu, daca este cazul, sa fi finalizat cel putin un contract de ridicare a unei finantari pentru o autoritate publica locala din Romania. (se demonstreaza prin Formularul nr.1. Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Este singura procedura care permite livrarea dosarului pt finantare nerambursabila prin PNDR-masura 322, care are termen limita Dec 2008. Finantarea nerambursabila este absolut necesara pt proiect
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 7
CA min 500000 Eur pe ultimii 3 ani, 200.000 Eur in fiecare din ultimii 2 ani, profit net in fiecare din ultimii 3 ani, Experienta management proiecte, finantari europene min 5 ani pt min 2 membri
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
1. Calitatea strategiei, metodologiei si organizarii activitatilor propuse in oferta tehnica
33%
Descriere:
2.
2. Perioada de livrare a studiilor si documentelor solicitate in contract
33%
Descriere:
3.
3. Pretul
34%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2008 12:00
Locul: sediul Primariei Aricestii Rahtivani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele participante trebuie sa prezinte o imputernicire legalizata sau o decizie de numire din partea firmei ofertante sau a liderului consortiului, unde este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului National de Dezvoltare Rurala, Masura 322 Renovarea si dezvoltarea satelor.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Aricestii Rahtivani
Adresa postala: sat Aricestii Rahtivani , nr. 75, Localitatea: Aricestii Rahtivani, Cod postal: 107025, Romania, Tel.0244/380068, Fax: 0244/380080/036
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2008 23:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer