Licitatie Publica - Servicii integrate de consultanta pentru realizarea proiectului de dezvoltare locala Proiect integrat de reabilitare a infrastructurii rutiere in comuna Sirna si infiintarea retelei de canalizare in satul Habud, comuna Sirna, judetul Prahova
Anunt de participare numarul 67612/30.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SIRNA (PRIMARIA COMUNEI SIRNA)
Adresa postala: com Sirna, Localitatea: sirna, Cod postal: 107550, Romania, Punct(e) de contact: ELENA RODICA MARTIN, Tel.0244485012, Email: [email protected], Fax: 0244485012
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratia publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii integrate de consultanta pentru realizarea proiectului de dezvoltare locala Proiect integrat de reabilitare a infrastructurii rutiere in comuna Sirna si infiintarea retelei de canalizare in satul Habud, comuna Sirna, judetul Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sirna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii integrate de consultanta pentru realizarea proiectului de dezvoltare locala Proiect integrat de reabilitare a infrastructurii rutiere in comuna Sirna si infiintarea retelei de canalizare in satul Habud, comuna Sirna, judetul Prahova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79421100-2 - Servicii de supraveghere a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
79314000-8-Studiu de fezabilitate (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
79421200-3-Servicii de elaborare de proiecte, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini si regulilor din Ghidul Solicitantului pentru programul de finantare nerambursabila vizat - PNDR, Masura 322
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.12.2008 pana la 30.06.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, Bugetul Primariei Sirna si fonduri nerambursabile obtinute in cadrul programului PNDR, Masura 322 Renovarea si dezvoltarea satelor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul poate sa fie o firma sau un consortiu de firme.Asociere / subcontractare in baza art. 44, 45 din OUG NR. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitatea ofertantului (demonstrata prin Formular nr.3 Declaratie privind Eligibilitatea)
Indeplinirea obligatiilor (demonstrata prin Formular nr.4 Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Cifra de afaceri cumulata a firmei ofertante sau a liderului consortiului, daca este cazul, pe ultimii 3 ani (demonstrata prin Bilantul insotit de contul de profit si pierderi pe ultimii trei ani)
Cifra de afaceri anuala a firmei ofertante sau a liderului consortiului, daca este cazul, in fiecare din ultimiidoi ani (demonstrata prin Bilantul insotit de contul de profit si pierderi pe ultimii doi ani)Firma ofertanta sau fiecare firma individuala din consortiu, daca este cazul, sa inregistreze profit net in fiecare din ultimii 3 ani sau de la infiintare, dupa caz (demonstrat prin Bilantul insotit de contul de profit si pierderi pe ultimii trei ani),
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): minim 500.000 Euro- cifra de afaceri cumultata a fimei ofertanteminim 200.000 Euro- cifra de afaceri anuala a firmei ofertante
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Firma ofertanta sau, in cazul unui consortiu cel putin o firma dintre membrii consortiului, sa aiba minim patru angajati cu studii superioare pe posturi relevante; angajarea sa fie pe o perioada nedeterminata (se demonstreaza prin prezentarea contractelor de munca, in copie)
Firma ofertanta sau cel putin una dintre firmele din consortiu, daca este cazul, sa fi finalizat cel putin un contract de ridicare a unei finantari pentru o autoritate publica locala din Romania. (se demonstreaza prin Formularul nr.1. Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim patru angajati cu studii superioare pe posturi relevante.minim un contract de ridicare a unei finantari pentru o autoritate locala.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Depunerea proiectelor in cadrul PNDR
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 7
Cifra de afaceri cumulata a firmei ofertante sau a liderului consortiului, daca este cazul, sa fie minim 500.000 Euro pe ultimii 3 ani
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Calitatea strategiei, metodologiei si organizarii activitatilor propuse in oferta tehnica
33%
Descriere:
2.
Perioada de livrare a studiilor si documentelor solicitate in contract
33%
Descriere:
3.
Pretul
34%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2008 12:00
Locul: Primaria Sirna
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul va fi finantat din programul PNDR, Masura 322 Renovarea si dezvoltarea satelor. Comisionul de succes si costurile pentru managementul proiectului vor fi partial sau total platite din bugetul proiectului de finantare nerambursabila.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala: str Stravropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala: str Stravropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei comunei Sirna
Adresa postala: Sirna, Localitatea: Sirna, Cod postal: 107550, Romania, Tel.0244485012, Fax: 0244485012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2008 08:11