Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Servicii integrate de mentenanta, auto si proiectare"


Anunt de participare (utilitati) numarul 66972/23.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii Antreprize, Tel.2065999, In atentia: Ciprian Stefan, Email: [email protected], Fax: 3178490, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii, Tel.021-2065308, In atentia: Ciprian Stefan, Fax: 021-3172400
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii, Tel.021-2065308, In atentia: Ciprian Stefan, Fax: 021-3172400
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii, Tel.021-2065308, In atentia: Ciprian Stefan, Fax: 021-3172400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Servicii integrate de mentenanta, auto si proiectare"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: In functie de tipul serviciului : instalatiile RED apartinand Enel Distributie Muntenia, sediul autoritatii contractante si sediul prestatorului.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile integrate de mentenanta, auto, proiectarecuprind:
A.Serviciul de mentenanta, care consta din: control periodic (Cp), revizii tehnice (RT), interventii accidentale (IA), reparatii accidentale (RA), reparatii de nivel III (R1), reparatii de nivel IV (R2), lucrari efectuate in ateliere echipamente energetice si lucrari efectuate in ateliere echipamente de masura pentru instalatiile din RED apartinand SC Enel Distributie Muntenia SA in vederea pastrarii sau restabilirii disponibilitatii, fiabilitatii si sigurantei in exploatare a echipamentelor si instalatiilor energetice;B. Serviciul auto, care consta din inchirieri cu sau fara conducator auto, de mijloace de transport si utilaje;C. Serviciul de proiectare, care consta din servicii de inginerie pentru elaborarea de documentatii tehnico-economice;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532400-7 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de distributie electrica (Rev.2)
60170000-0-Inchiriere de vehicule de transport de persoane cu sofer (Rev.2)
60182000-7-Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- nu este cazul -
Valoarea estimata fara TVA: 68, 000, 504RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art.6, alin 3 din HG 925/2006, cantitatea poate fi suplimentata cu maxim 50%
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.02.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 700.000 lei (350.000 lei -IMM-uri). Garantia de buna executie 10 % (5 % - IMM)din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
certificat de atestare fiscala, privind obligatiile de plata la bugetul de statcertificat fiscal privind impozitele si taxele localeAtestare Agentia Nationala pentru Reglementare in Energetica (A.N.R.E.)pentru executareaintretinerii si reparatieiREDCopii ale licentelor de transport marfuri si persoane pentru intregul parc auto pus la dispozitie conformordinului ministrului transporturilor nr. 1892/2006, Legea 102/2006, OUG 109/2005.
Certificat de inregistrare, emis de O.R.C.Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului ComertuluiDeclaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilantul contabil la 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a princ. contracte privind serv. similare prestate in ultimii 3 aniNivel specific minim necesar :
-Val. minima solicitata ofertantilor privind exp. similara este de 25 milioane Lei.
Plafonul minim pentru serv. similare executate in decursul unui an :
a)Mentenanta: 20 milioane Lei - se vor prezenta fise privind exp. simil. pt. toata gama de serv. solicitate, enumerate in CS.
b)Auto: 4 milioane Lei - se vor prezenta fise privind exp. simil. pt. toata gama de serv. solicitate, enumerate in CS.
c)Proiectare: 1 milion Lei - se vor prezenta fise privind exp. simil. pt. toata gama de serv. solicitate, enumerate in CS.Inform. referitoare la studiile, preg. profes. si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indepl. contractului de serv.;
Inform. referitoare la efectuarea instruirii personalului care efectueaza serviciile, solicitate prin Caietul de sarcini, in conformitate cu prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, a Legii nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor si, ,Instructiuni proprii de securitate si sanatate in munca pentru instalatii electrice in exploatare, IPSSM-IEE-001/2007;
Informatii referitoare la :
- aparatura, echipamentele tehnice, (tehnica de calcul, software, etc.)de care poate dispune operatorul economic pentru indepl. coresp. a contr. de servicii;
- existenta dotarilor, echipam., sculelor, precum si a ap. de masura verificate metrologic / etalonate.
- existenta tehnologiilor de efectuare a serviciului, indeosebi pentru lucrari speciale, cu punctele de control si acceptare finale.
- existenta echipam. individuale de protectie si dispoz. de protectie, cf. cerintelor din normele specif. de securitate a muncii pentru riscurile specifice lucr. pe care le executa
- existenta utilajelor autorizate din punct de vedere ISCIRdeservite de personal atestat.Certificat care atesta implem. sist. de calitate conform SR EN ISO 9001:2001sau echiv.Certificat care atesta implem. sist. de mediu conform SR EN ISO 14001/2005 sau echiv;Certificat care atesta implem. sist. de securitatea muncii in conformitate cu OHSAS 18001/2004 sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 87
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.12.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: prin O.P. in contul RO82RNCB0072002941480001 BCR Sector 1.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2008 10:30
Locul: Sediul SC Enel Distributie Muntenia SA - Serv. Achizitii si Antreprize, et 7, cam 702.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire in format scris se va obtine de la sediul autoritatii contractante in urma transmiterii scrisorii de intentie, la fax nr.021/3172400.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOSNR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- ServiciulAchizitii
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021-2065308, Fax: 021-3172400
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2008 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer