Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii integrate de securitate a retelelor de date si voce.


Anunt de participare numarul 136473/13.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Victor-Adrian Meca, Tel. +40 213320954, In atentia: Victor-Adrian Meca, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Biroul Roman de Metrologie Legala, Sos. Vitan Barzesti
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti, nr.11, sector 4, Bucuresti, Romania, corp cladire A, Serviciul Achizitii Publice., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Victor Adrian Meca, Tel. +40 213320954, In atentia: Victor Adrian Meca, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Biroul Roman de Metrologie Legala, Sos. Vitan Barzesti
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti, nr.11, sector 4, Bucuresti, Romania, corp cladire A, Serviciul Achizitii Publice. Daca, din motive tehnice, nu este posibila atasarea acesteia in SEAP: - de la sediul achizitorului ? gratuit, pe suport hartie, in urma unei solicitari scrise in zileleL-J 07:30 -16:00 si V 07:30 - 13:30, pt. orice op. ec. care o ridica direct;
-prin posta ? pe suport hartie (cu plata taxelor postale aferente, in cazul in care op. ec. solicita in scris transmiterea docum. de atribuire);, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Victor Adrian Meca, Tel. +40 213320954, In atentia: Victor Adrian Meca, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Biroul Roman de Metrologie Legala, Sos. Vitan Barzesti
Adresa postala: Locul de depunere a ofertelor: Sos. Vitan Barzesti, nr.11, sector 4, Bucuresti, Romania, corp cladire A, secretariat director general, etaj 1. Locul de deschidere a ofertelor: Sos. Vitan Barzesti, nr.11, sector 4, Bucuresti, Romania, corp cladire A, parter, Sala de conferinte Stefan C. Hepites., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Victor Adrian Meca, Tel. +40 213320954, In atentia: Victor Adrian Meca, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: BRML este organ de specialitate al administratiei publice centrale, responsabil cu asigurarea reglementarilor metrologice, mijloacelor tehnice si actiunilor necesare obtinerii credibilitatii rezultatelor masurarilor, precum si cu exercitarea, in numele statului, a controlului metrologic legal, la nivel national
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii integrate de securitate a retelelor de date si voce.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Sediul central si unitatile din structura si subordinea BRML, specificate in Anexa 1 la Caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 755, 200 si 3, 070, 080RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a celui mai mare contract de achizitie publica subsecvent de prestare servicii 767.520, 00 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Servicii integrate de securitate a retelelor de date si voce, prin procedura de licitatie deschisa, necesara activitatii sediului central si unitatilor din structura si din subordinea BRML, specificate in Anexa 1 la Caietul de sarcini.Primul contract de achiz. publica subsecvent de prestare se incheie odata cu semnarea acordului-cadru si va avea valab. pana la 31.12.2012. Urmatoarele contracte de achiz. publica subsecvente de prestare se vor incheia in luna decembrie a anului precedent pentru fiecare an din durata acordului-cadru, in limita resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, pana la expirarea celor 48 de luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64200000-8 - Servicii de telecomunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din Documentatia de atribuire ? Caiet de sarcini ? Servicii integrate de securitate a retelelor de date si voce.A)Cantitatea estimata pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru este: 1) Servicii voce - linii telefonice principale: min.130max.170- serviciile de telefonie fixa vor fi prestate pentru numerele de apelactuale apartinand BRML, pe baza de abonament lunar continand: a) minim 64500 de minute pachete in orice retea fixa nationala si minim 18700 deminute in orice retea mobila nationala.b) maxim 100000 de minute pachete in orice retea fixa nationala si maxim 50000 deminute in orice retea mobila nationala.2) Asigurarea unei conexiuni la internet pentru mimim 44 de locatii, conform Anexei 1 la caietul de sarcini si maxim 70 de locatii.3) Asigurarea unei conexiuni VPN_POP pentru fiecare dintre cele 43 de locatii si sediul central, conform Anexei 1 la caietul de sarcini.B)Cantitatea estimata care ar putea face face obiectul unui singur contract de achizitie publica subsecvent de prestare: 1) Servicii voce - linii telefonice principale: min.130max.150- serviciile de telefonie fixa vor fi prestate pentru numerele de apel actuale apartinand BRML, pe baza de abonament lunar continanda) minim 64500 de minute pachete in orice retea fixa nationala si minim 18700 deminute in orice retea mobila nationala.b) maxim 80000 de minute pachete in orice retea fixa nationala si maxim 30000 deminute in orice retea mobila nationala.2) Asigurarea unei conexiuni la internet pentru mimim 44 de locatii, conform Anexei 1 la caietul de sarcini si maxim 60 de locatii.3) Asigurarea unei conexiuni VPN_POP pentru fiecare dintre cele 43 de locatii si sediul central, conform Anexei 1 la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 755, 200 si 3, 070, 080RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 30.700, 80 lei=1% din val.maxima estimata a acord.-cadru fara TVA(cu respectarea art.43(1) din OUG 34/2006 si art.84-88 din HG 925/2006).Gar.de part.este irevocabila si se const.prin viram.bancar sau printr-un instrum.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, din Rom.sau din strainatate, care se prez.in original, in cuantumul si pt.perioada solicitata.?Scrisoare de garantie-Formular 7(model).Gar.de part.emisa in alta lb.decat romana va fi prez.in original si va fi insotita de trad.autorizata in lb.romana.Instrum.de garantare trebuie: -sa contina in clar denumirea aut.contr.in favoarea careia s-a constituit;
-sa fie emisa pentru op.ec. care a depus oferta;
-sa faca referire expresa la proced.organizata de aut.contr.;
-sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si semnatura autorizata;
-sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf.cu acordul cadru/contr.de achiz.publica subsecv.de prestare serv. garantat sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Prin exceptie gar.de particip.se poate const.si prin ordin de plata, cu conditia confirmarii ac.de catre banca pana la data deschid.ofertelor, in contul RO63TREZ7045005XXX000140 deschis la Trez.Sect.4 Buc.; Per.de valab.a gar.de particip.va fi cel putin egala cu perioada min.de valab.a ofertei resp. 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii tb.sa faca dovada const. gar.de particip. cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid. ofertelor. Gar.de particip. se retine/restituie in conf.cu art. 278(1) din OUG 34/2006 si art. 87, resp. 88 din HG 925/2006. In cuantum de10%din val.fiecarui contr.subsecv.faraTVA, (art.89-92dinHG 925/2006).G.b.e.este irevocabila si se const.prin instrum.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prez.in original, in cuant.si pt.per.prevazuta ?Scris.de garantie-Form.11(model).Instr.de garantare tb.sa contina in clar denum. aut. contr.in favoarea careia s-a constituit;sa preciz.in clar ob.contr.subsecv.;sa aiba inscrisa per.de valab.pt.care a fost constituita si care tb.sa coresp.cu cea inscrisa in contr. subsecv.; sa contina parafa lizibila a instit.emitente si/sau semnat.autorizata; G.b.e. emisa in alta lb.decat romana va fi prez.in original si va fi insotita de trad.autoriz. in lb.romana. Prin excep.g.b.e.se poate const. prin numerar-depun. la casierie. Aut.contr.are dreptul de a emite pretentii asupra g.b.e.(art.91dinHG925/2006).G.b.e.se elib./restit.conf.art.92 din HG925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Acordul cadru este finantat din venituri proprii. Plata se efectueaza cu ordin de plata, prin Trezoreria sectorului 4, Bucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asoc. cf. art.44 din O.U.G.nr.34/2006. Pt. depun. unei of.comune, asoc. grup.de op., nu obliga la formarea unei noi pers.juridice. Se solicita legaliz. grup.de op., numai daca of. este desem. castig.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea. 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cazier judiciar sau cazier fiscal/certificat echivalent-Formular 1.Nota: Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti; In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Formular 2. Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii admistrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat. 2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local. Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, in conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori. b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 vor fi demonstrate de fiecare asociat in parte.- Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.u.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b. din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea acordului cadru conform prevederilor art. 81 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii declaratiilor privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 si a documentelor de confirmare. - In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere/nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva din care sa reiasa ca nu se incadreaza in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1)(evitarea conflictului de interese) din O.u.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular D. Se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator (daca este cazul).Nota: Persoanele cu functii de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica: - Raluca Savu, Elian Pagila, - Costin Gheorghe, - Catalin Tabacu, -Florian Buzatu, -Mihai Gabriel, Victor Adrian Meca. Documente de verificare: - certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?) sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni.Nota: Daca este cazul, declaratia se va depune si in situatiile prevazute la art. 44 si art. 45 din OuG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in cazul asocierii cu scopul de a depune oferta comuna sau in cazul in care ofetantul are intentia de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din acordul cadru.- In situatia in care ofertantul/ofertantul asociat/tertul sustinator nu este eligibil sau se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 69(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru incheierea acordului ? cadru privind Servicii integrate de securitate a retelelor de date si voce.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular 5.1. 5.Certificat de participare la procedura de achizitie publica licitatie deschisa cu oferta independenta, conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 al presedintelui ANRMAP - Formular 5.2. Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul"). Inregistrare: 1. Pentru persoane juridice romane: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Documente de confirmare: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul, valabil la data deschiderii ofertelor, (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca obiectul/domeniul de activitate principal sau secundar al ofertantului include prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei. Ofertantul aflat pe primul loc, va transmite pentru conformitate in original sau copie legalizata certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul, in situatia in care acesta a fost prezentat in cadrul documentelor de calificare in copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, ?conform cu originalul?). Obiectul acordului cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. 2. Pentru persoane fizice romane autorizate: Autorizatie defunctionare / altele echivalente (documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.), in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?). 3. Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile/legile din tara de rezidenta in care ofertantul este stabilit. Se va anexa traducerea autorizata in limba romana. Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si prestatorul roman in tara in care prestatorul strain este rezident.Nota: - Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Autoritatea contractanta solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni etc) pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere pe conflict de interese.- In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitaten in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul").
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf.generale si inf.privind CA anuala in dom.de activ.aferent ob.ac.-cadru, din cel mult ultimii 3 ani pt.care exista exercitiu financiar incheiat;Nota: Capacit.ec.si financ. a op.ec. poate fi sustin.si de o alta pers., indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ei. Op.ec.care benef.de sustin.situatiei ec.si financ. tb.sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezent.unui angajam.ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre pers.care il sustine, prin care aceasta confirma punerea la dispoz.a resurselor financ. invocate. Pt.sustin.nivelului minim al indicatorului CA, angajam.ferm prezentat tb.sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii ac.-cadru, pers.sustinatoare se obliga sa asigure indepl.completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Daca un grup de op.ec. depune o oferta comuna, atunci sit.ec.si financ.se demonstr.prin luarea in consid.a resurs. cumulate ale tuturor membrilor grupului.
-Angajament fermin situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 186 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ?Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa fie in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. prevederilor art 180 si art. 181 lit. a), c^1) si d).? din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Pt.a putea fi considerat calificat, media cifrei de afaceri din ultimii 3 ani, in dom. de activ. aferent ob. ac.-cadru, tb. sa fie de min.1.400.000, 00 lei fara TVA.
Docum.de confirmare priv.cifra de afaceri declarata in Formularul nr.3: -ultimul bilant contabil sau extrase de bilant intocmit in conf. cu prev.legale in vigoare depus si inregistrat la organele competente, din ultimii 3 ani in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?cf.cu originalul?); sau-alte docum. echiv. (decl. fiscala, balanta de verificare s.a).C.A. a op.ec. incadraticf. art. 16, alin. 2, din Legea nr. 346/2004 in categ. IMM va fi admisa in cuantum de 50%, fata de suma fixa solicitata, precum si asocierea formata exclusiv din op.ec. incadrati in categ. IMM, pers. fizice sau juridice romane ori straine, beneficiaza de aceeasi reducere a C.A.-Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calif. priv. capacit.ec.-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Angajament fermin situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 190 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.?Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa fie in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. prevederilor art 180 si art. 181 lit. a), c^1) si d).? din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Princip. prestatii de servicii similare obiect. acordului ? cadru in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt aut. contractante sau clienti privati.Of. va trebui sa sustina experienta similara prin prez. princip. prestatii de servicii similare ob. acordului ? cadru in ultimii 3 ani, insotite de certif. de buna executie care vor indica beneficiarii indiferent daca ac. sunt aut. publice sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor, daca acestea au fost duse la bun sfarsit si daca au fost efectuate in conf. cu normele profesionale din domeniu, de la data depunerii ofertelor. Prin formula ?servicii duse la bun sfarsit? se intelege: - servicii receptionate partial;
- servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie). A.C. va accepta si va considera cerinta indepl. daca op. ec. prez. ca experienta similara oricare varianta din cele mentionate.
Pt.a fi consid.calificat, of.tb.sa faca dovada prestarii a min.1 contr.de natura si complexit.similara serv.ce fac ob.ac.-cadru a carui val.sa fie cel putin egala cu 715.000, 00 lei fara TVA.
Autorizatia/licenta de prestare a serviciilor de telefonie fixa pe teritoriul Romaniei, emisa de ANCOM (Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei) - in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?).Se va prezenta de catre ofertantul declarat castigator. Ofertantul va prezenta la data deschiderii ofertelor o declaratie din care sa reiasa ca daca este declarat castigator va obtine Autorizatia/licenta de prestare a serviciilor de telefonie fixa pe teritoriul Romaniei, emisa de ANCOM (Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei), in vederea indeplinirii acordului cadru.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea acordului cadru de servicii;Ofertantul va prezenta informatii referitoare la studiile de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea personalului in domeniul telecomunicatiilor.Daca este cazul si doar daca este declarat castigator, ofertantul va prezenta angajamente, contracte de colaborare individuale, etc. cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai acestuia.
Decl. referitoare la efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Nota: Cap.teh.si/sau profesionala a op.ec. poate fi sustinuta si de o alta pers., indif.de natura relatiilor juridice existente intre op. ec. si persoana respectiva. Op.ec.care benef.de sustin.teh. si/sau prof. tb.sa doved.aceasta, de regula, prin prez.unui angaj.ferm, incheiat in forma autentica, prin care conf.ca va pune la dispoz.of.resursele tehnice invocate.Pt.sustin.cerintei min.ref.la exper.similara, angaj.ferm prezentat tb.sa garanteze ca in cazul in care contr.intampina dificultati pe parcursul derularii ac.-cadru, pers. sustinatoare se obliga sa asig.indepl.completa si reglementara a oblig.contr.prin implicarea sa directa.Daca un grup de op.ec.se asociaza pt.a depune o of.comuna, at. cap.teh. si/sau profesionala se demonstr.prin luarea in consid.a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.Event.subcontr.nu li se impune indepl.cerint.de calif.priv.cap. teh si/sau prof.
Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru de servicii;
Documente de confirmare: Dotare tehnica. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru de servicii. Documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere/alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului acordului cadru.
Informatii privind asocierea (daca este cazul).In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind situatia personala a ofertantului (eligibilitatea) si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) si sa indeplineasca cumulativ cerintele privind capacitatea economico ? financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala.
Informatii privind subcontractantii, insotite de acordurile de subcontractare.
Dovezi prezentate de operatorul economic care sa confirme/ateste asigurarea, implementarea si mentinerea unui nivel corespunzator al protectiei mediului ? Documente emise de organisme nationale sau internationale independente acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al protectiei mediului la ofertant, pentru cel putin un domeniul de activitate ce face obiectul acordului ? cadru, respectiv servicii integrate de securitate a retelelor de date si voce, in conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 14001:2004 sau echivalent;
Dovezi prezentate de operatorul economic care sa confirme/ateste asigurarea, implementarea si mentinerea unui nivel corespunzator al calitatii ? Documente emise de organisme nationale sau internationale independente acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii la ofertant, pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul acordului ? cadru, respectiv Servicii integrate de securitate a retelelor de date si voce, in conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
45%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1-DA-LD-BRML
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S60-097779 din 27.03.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2012 11:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2012 12:15
Locul: BRML - corp cladire A, parter, Sala de conferinte ?Stefan C. Hepites?. (cf. Anexa A, pct. III)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; Operatorii economici imputerniciti sa asiste la deschidere; Persoanele autorizate desemnate pentru verificarea procedurala (daca este cazul).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Docum.de atrib. respinsa cu nr. 4505.- In cazul in care, doua sau mai multe oferte, clasate pe primul loc, au acelasi punctaj, in vederea desemnarii ofertei castigatoare aut. contractanta va solicita depunerea unor noi propuneri financiare. Noile propuneri finaciare se vor depune in termen de 72 de ore in conditiile si termenele stabilite de aut. contractanta in plic sigilat.- In cazul in care, in urma depunerii noilor propuneri financiare in plic sigilat doua sau mai multe oferte, clasate pe primul loc, au acelasi pret, oferta desemnata castigatoare va fi oferta cu ?termenul de prestare? cel mai scurt, conform Caietului de sarcini, pct. 7?Termen de prestare: maxim 5 zile de la semnarea contr.de achiz.publica subsecv.de prestare de catre ambele parti.Orice op.ec.interesat are dreptul de a solicita clarif. prin fax sau prin posta privind docum.de atrib. Op. ec. au obligatia de a indica adresa/adresele de corespondenta. Toate clarif. transmise de aut. contr. catre ofertanti, precum si raspunsurile la solicit.de clarif. transmise de acestia, fac parte integranta din docum.de atribuire.Data limita de primire a solicit.de clarif. este: cu 9 zileinainte de data limita de depunere a ofertelor (art. 78 alin (2) si art. 79 alin (1) din OUG 34/2006).Adresa: BRML cu sediul inSos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Buc., Cod postal :042122, Tel. 021.332.09.54 int. 257; Fax: 021-332.06.15, Romania, www.brml.ro, persoana de contact: Victor Adrian Meca.-Data limita de transmitere a raspunsurilor la solicit. de clarif. este: cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Daca op.ec.nu transmite solicit.de clarif.in timp util, punand aut. contr. in imposibilitate de a respecta termenul mentionat, aceasta va raspunde la solicit.de clarif in masura in care perioada necesara pt. elaborarea si transmiterea raspunsului face posibila primirea acestuia de catre op. ec. inainte de data limita de depunere a ofertelor. (Art. 79, alin. (2) din O.U.G. 34/2006).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform prevederilor art. 256^2, alin. 1), lit. a din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA - Biroul Juridic
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti nr. 11, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Tel. +40 213320954, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro;
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2012 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer