Licitatie Publica - Servicii intretinere cladire
Anunt de participare numarul 51977/09.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Punct(e) de contact: Moraru Rodica, Tel.3102778, In atentia: Sef Serviciu DAAS - Alexandru Nastase, Email: [email protected], Fax: 3102778, Adresa internet (URL): www.customs.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii intretinere cladire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul central ANV - Str. Matei Millo 13, sector 1, Bucuresti si Laboratorul vamal central - Str. Vulturilor nr. 2, sector 3, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere cladire pentru doua imobile: Str. Matei Millo 13, sector 1, Bucuresti - LOT I si Str. Vulturilor nr. 2, sector 3, Bucuresti - LOT II.
Ofertele se pot depune pentru LOTUL I - Sediul ANV si/sau pentru LOTUL II - sediul Laboratorului vamal central
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50700000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor de constructii (Rev.1)
45259300-0-Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.1)
50750000-7-Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile vor fi asigurate pentru perioada august - decembrie 2008, cu posibilitate de prelungire automata pentru o perioada de 4 luni in anul 2009 numai in situatia in care fondurile bugetare alocate permit efectuarea prelungirii.
Propunerea financiara se depune numai pentru anul 2008 (perioada august - decembrie).
Pentru anul 2009 (perioada ian-apr.)detalii in Fisa de date a achizitiei.
Valoarea estimata fara TVA: 138, 015RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie de 3200 lei si scrisoare de garantie de buna executie a contractului de 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat prin DTCPMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere - se solicita legalizarea asocierii numai daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; certificat constatator O.R.C.; Lista experienta similara; Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii; Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii; Dosar de prezentarea sistemului propriu de asigurare a calitatii; Autorizatii ISCIR, ANDRE; Declaratie privind obligatii referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, Informatii privind subcontractantii, curriculum vitae personal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista experienta similara; Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii; Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii; Dosar de prezentarea sistemului propriu de asigurare a calitatii; Autorizatii ISCIR, ANDRE; Declaratie privind obligatii referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, Informatii privind subcontractantii, curriculum vitae personal
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 13 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se obtine de la Serviciul DAAS cu imputernicire din partea firmei -et. 5, camera 14 si se achita la casieria ANV, cu numerar, etaj 2.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2008 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - Str. Matei Millo nr. 13, sector 1, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.3118090, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica - Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: Strada Matei Millo nr. 13, sector 1 - etaj 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Adresa internet (URL): www.customs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2008 16:31