Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii intretinere pentru doua ascensoare OTIS GEN2COMFORT


Anunt de participare (utilitati) numarul 122302/30.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala:  B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020065, Romania, Punct(e) de contact:  Theodor NISIRIUS, Tel. 021/2007226, Email:  [email protected], Fax:  021/2007411, Adresa internet (URL):  www.posta-romana.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Servicii po?tale
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii intretinere pentru doua ascensoare OTIS GEN2COMFORT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Compania Nationala ?Posta Romana? S.A. B-dul Dacia nr. 140, sector 2, Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de Servicii intretinere pentru doua ascensoare OTIS GEN2COMFORT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii intretinere pentru doua ascensoare OTIS GEN2COMFORT
Valoarea estimata fara TVA: 46, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 900 lei si se va constitui in conformitate cu art.86 din HG 925/2006. Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea de atribuire a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii CN Posta Romana SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare;
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, in termen de valabilitate la data data deschiderii ofertelor (sedintei).
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in termen de valabilitate la data data deschiderii ofertelor (sedintei).
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? se completeaza formularul B1 din sectiunea formulare.
6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se completeaza formularul E din sectiunea formulare.
7. Certificat de cazier fiscal, in termen de valabilitate la data sedintei.
8. Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente;
2. Informatii generale ? declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
2.Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;3.Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;4.Declaratie pe propria raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze;5.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;
6.Declaratie pe propria raspundere, privind cunoasterea si respectarea prevederilor urmatoarelor standarde: SR EN 81-1+AC: 2001; SR EN 81-2 + AC :2002; SR EN 12016+A1:2008; SR EN 12015:2005; SR EN 13015 + A1:2008;
7.Declaratie pe propria raspundere, privind furnizarea pieselor de schimb originale, purtand marcajul CE, insotite de certificat de conformitate eliberat de producator;
8.Declaratie de conformitate pentru dispozitivele de securitate, cfr EN81-1, respectiv SREN81-1 + AC;
9.Certificat de calitate emis de producator, pentru dispozitivele de securitate OTIS;
10.Autorizatia ISCIR (pentru executarea reparatiilor, reviziilor tehnice si intretinere a ascensoarelor - RVTA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2011 12:00
Locul: C.N. Posta Romana S.A., B-dul Dacia nr. 140, parter, etaj 3-11, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Contul CN Posta Romana SA RO23BPOS85002717790ROL02 deschis la BancPost Reprezentanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independenteinr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3118090
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N. POSTA ROMANA S.A. ? Directia Juridica
Adresa postala:  B-dul Dacia, nr. 140, parter, etaj 3-11, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020065, Romania, Tel. 021/2009258, Fax:  021/2009260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2011 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer