Licitatie Publica - Servicii juridice si servicii de cadastru si evaluare la obiectivul - Fluidizarea traficului pe DN 1 intre km 8+100 km 17+100 si centura rutiera in zona de nord a municipiului Bucuresti - Obiect 7
Anunt de participare numarul 97834/14.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti , B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Achizitii Publice, Tel.0213186684, Email: [email protected], Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii juridice si servicii de cadastru si evaluare la obiectivul - Fluidizarea traficului pe DN 1 intre km 8+100 km 17+100 si centura rutiera in zona de nord a municipiului Bucuresti - Obiect 7
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
21 - Servicii juridice
Locul principal de prestare: intre DN 7 si DN 1A
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii juridice si servicii de cadastru si evaluare la obiectivulFluidizarea traficului pe DN 1 intre km 8+100 km 17+100 si centura rutiera in zona de nord a municipiului Bucuresti - Obiect 7
Completarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti prin constructia sectorului cuprins intre DN 7 si DN 1A extindere la patru benzi (modificare solutie)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79110000-8 - Servicii de consultanta si de reprezentare juridica (Rev.2)
71354300-7-Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii juridice si servicii de cadastru si evaluare la obiectivulFluidizarea traficului pe DN 1 intre km 8+100 km 17+100 si centura rutiera in zona de nord a municipiului Bucuresti - Obiect 7
Completarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti prin constructia sectorului cuprins intre DN 7 si DN 1A extindere la patru benzi (modificare solutie)
Valoarea estimata fara TVA: 670, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
9.400 lei pentru serviciile juridice, respectiv 4.000 lei pentru serviciile de cadastru; garantie total = 13.400 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in conditiile impuse de prevederile art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate privind obligatiile de plata:
- catre bugetul de stat consolidat, in urma verificarii balantei la 28.02.2010 sau ulterior;
- catre bugetul local la data de 28.02.2010 sau ulterior.Certificatele vor fi prezentate in original sau copie legalizata.
¦ Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati in conformitate cu cerintele solicitate de Autoritatea Contractanta. Se va tine cont de sistemul de plati international-
Certificat constatator emis, de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata.
Certificatul constatator trebuie sa contina codurile CAEN actualizate conform Ordinului INS nr. 337/2007, inclusiv cele privind activitatea aferenta indeplinirii obiectului viitorului contract de achizitie publica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
- Bilantul contabil la 31.12.2007 si la 31.12.2008, vizate de organele competente, si balanta de verificare la 31.12.2009, in baza careia se va intocmi bilantul pe anul 2009 pentru persoanele juridice.
- Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti - daca exista.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii de servicii efectuate in ultimii 3 ani (socotiti prin raportare la data publicarii anuntului de participare)- Experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii (receptionarii la terminarea serviciilor) in ultimii 3 ani (socotiti prin raportare la data publicarii anuntului de participare), a unuia sau mai multor contract/e care a/u avut ca obiect prestarea unor servicii similare(servicii juridice, respectiv servicii de cadastru)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoare minima [totala] (fara TVA) de: - 235.125 LEI / 57.477 EURO, din care cel putin 1/3, respectiv 78.375 lei / 19.159 euro, pentru servicii in domeniul de aplicare al Legii nr. 198/2004, cu modificarile si completarile ulterioare pentru prestatorul serviciilor juridice;
- 100.000 LEI / 24.445 EURO pentru prestatorul serviciilor de cadastru (si evaluare)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2010 09:30
Locul: DRDP Bucuresti, B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sect. 6, Bucurest
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilorpoate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine prin accesare directa a fisierului electronic disponibil in SEAP la adresa de internet www.e-licitatie.ro; Durata contractului de achizitie publica :6 luni (durata estimata)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-3191674
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel.0213186684, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2010 14:09