Licitatie Publica - Servicii Management de Flota pentru Asocierea de societati: SC CEZ DISTRIBUTIE SA autoritate contractanta, SC CEZ VANZARE SA, SC CEZ ROMANIA SA, SC CEZ TRADE ROMANIA SRL, SC TOMIS TEAM SRL, SC TMK Hydroenergy Power SRL
Anunt de participare (utilitati) numarul 144725/04.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Constantin LEANCA, Tel. +40 372523237, Email: [email protected], Fax: +40 372523810, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC CEZ Distributie SA
Adresa postala: str.Calea Severinului nr.25 (fosta str.N.Titulescu nr.187), Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel. +40 372523237, In atentia: Constantin LEANCA, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC CEZ Distributie SA
Adresa postala: str.Calea Severinului nr.25 (fosta str.N.Titulescu nr.187), Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel. +40 372523237, In atentia: Constantin LEANCA, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Asocierea de societati: SC CEZ DISTRIBUTIE SA autoritate contractanta, SC CEZ VANZARE SA, SC CEZ ROMANIA SA, SC CEZ TRADE ROMANIA SRL, SC TOMIS TEAM SRL, SC TMK Hydroenergy Power SRL
Adresa postala: str.Calea Severinului nr.25 (fosta str.N.Titulescu nr.187), Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel. +40 372523237, In atentia: Constantin LEANCA, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala administrata in sistem dualist
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii Management de Flota pentru Asocierea de societati: SC CEZ DISTRIBUTIE SA autoritate contractanta, SC CEZ VANZARE SA, SC CEZ ROMANIA SA, SC CEZ TRADE ROMANIA SRL, SC TOMIS TEAM SRL, SC TMK Hydroenergy Power SRL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Bucuresti si judetele: Dolj, Olt, Arges, Valcea, Gorj, Mehedinti, Teleorman, Constanta, Caras-Severin
Codul NUTS: RO41 - Sud-Vest Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 20, 195, 724EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual se va incheia cate un contract subsecvent. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 3859933 Euro.Cantitatile minime si maxime pentru acordul cadru si un contract subsecvent sunt detaliate in caietul de sarcini la cap. 3.1. Unitatea de masura aferenta cantitatilor estimate din caietul de sarcini este autovehicul.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii Management de Flota pentru Asocierea de societati: SC CEZ DISTRIBUTIE SA autoritate contractanta, SC CEZ VANZARE SA, SC CEZ ROMANIA SA, SC CEZ TRADE ROMANIA SRL, SC TOMIS TEAM SRL, SC TMK Hydroenergy Power SRL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50111000-6 - Servicii de gestionare, de reparare si de intretinere a parcurilor de vehicule (Rev.2)
50111110-0-Servicii de asistenta pentru parcurile de vehicule (Rev.2)
66514110-0-Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
79220000-2-Servicii fiscale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii Management de Flota pentru Asocierea de societati: SC CEZ DISTRIBUTIE SA autoritate contractanta, SC CEZ VANZARE SA, SC CEZ ROMANIA SA, SC CEZ TRADE ROMANIA SRL, SC TOMIS TEAM SRL, SC TMK Hydroenergy Power SRL.
Se doreste acelasi Prestator pentru tot grupul si drept urmare se vor incheia Acorduri Cadru cu fiecare societate in parte, plata urmand a fi efectuata de catre fiecare societate.
Valoarea estimata fara TVA: 20, 195, 724EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este 400000 EURO. Daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare o suma in conformitate cu prevederile Art.278^1 alin. 1 lit.d) din OUG 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 180 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul nr. RO03BRDE170SV26689741700 BRD Suc. Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. OP-ul sau instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, vor fi prezentate separat, nefiind introduse in plicul care contine documentele de calificare. Garantia de participare care va fi constituita in LEI, alta decat EURO, se va calcula la cursul BNR comunicat pentru data publicarii invitatiei de participare. Autoritatea contractanta este o societate comerciala care nu se supune prevederilor HG 1045/2011. Cuantumul garantiei bancare de buna executie se va constitui in valoare de 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA. Aceasta se poate constitui si prin: -scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante pentru intreaga valoare a contractului subsecvent (10% sau 5% pentru IMM-uri); printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face din fonduri proprii, prin virament bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritati competente din tara), din care sa reiasa ca Candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor. Certificatele vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. NOTA: In cazul unei asocieri, se vor prezenta Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale din partea fiecarui membru al asocierii.Persoanele juridice straine vor prezenta orice act edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotita de traducerea legalizata in limba romana, respectandu-se prevederile art. 182 din OUG 34/2006. Certificatul constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte ca operatorul economic/candidatul are ca obiect principal sau secundar activitatile din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ONRC). Candidatul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sunt reale/actuale la data limita de depunere a candidaturilor.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. NOTA: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in conditiile in care acesta a prezentat actul in copie lizibila conform cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul emis de ONRC in original sau copie legalizata.-Documente care dovedesc inregistrarea ca I.M.M. (daca este cazul) : In conformitate cu legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si Ordonanta nr. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea acesteia: - Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1 din Ordonanta nr. 27);
- Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate (anexa2 din Ordonanta nr. 27).- Autorizatie tehnica emisa de RAR (Registrul Auto Roman) conform RNTR 9 valabila la data limita de depunere a candidaturilor, pentru efectuarea urmatoarelor activitati: reparatii, revizii, mentenanta pentru toate marcile mentionate in Caietul de Sarcini, conform Art.10 alin.2 din HG 925/2006.
- Autorizatie emisa de RAR, conform RNTR 1 valabila la data limita de depunere a candidaturilor, pentru efectuarea inspectiilor tehnice periodice (ITP) in statii tehnice autorizate, conform Art.10 alin.2 din HG 925/2006.
- Documente de dealer autorizat sau contract de colaborare cu dealeri autorizati.
- Situatia personalului autorizat si numirea persoanelor dedicate pentru indeplinirea obligatiilor contractuale.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat.Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea financiara de sustinere a acordului cadru: - media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru pe ultimii trei ani incheiati (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin: 7600000 EURO (fara TVA).Candidatul va face conversia la cursurile valutare medii anuale comunicate de BNR pe ultimii 3 ani. (2010, 2011, 2012). In cazul in care candidatul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Nota: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii, cerinta demonstrandu-se prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Capacitatea economica si financiara a candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea cerintei, de un tert sustinator, in conformitate cu Art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.11 1*) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata, de catre tertul sustinator, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica. In cazul in care exista mai multi terti sustinatori ai aceluiasi candidat, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator.
Modalitatea de indeplinire
Bilantul contabil pe anul 2012.Candidatul va prezenta bilantul contabil pe anul 2012, vizat si inregistrat de organele competente/dovada depunerii
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta bilantul contabil pe anul 2012, vizat si inregistrat de organele competente/dovada depunerii. Bilantul contabil pe anul 2012 va fi prezentat in copie, confirmat de ofertant prin mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de candidat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Candidatii vor face dovada prin prezentarea de certificari/documente ca au prestat in ultimii 3 ani intr-un contract/maxim 3 contracte, servicii similare in valoare cumulata de cel putin: 3850000 EURO (fara TVA).In cazul in care candidatul nu prezinta experienta similara oferta este declarata inacceptabila in conformitate cu prevederile art 36 alin.(1). lit b) din HG nr 925/2006. NOTA: In cazul unei asocieri, se va prezenta experienta similara pentru fiecare dintre membrii asocierii, cerinta demonstrandu-se prin luarea in considerare a experientei membrilor asocierii. Capacitatea tehnica si profesionala a candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea cerintei, de un tert sustinator, in conformitate cu Art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.11 1*) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al tertului sustinator incheiat in forma autentica. In cazul in care exista mai multi terti sustinatori ai aceluiasi candidat, cerinta privind experienta similara va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator. Daca pentru indeplinirea Acordului Cadru candidatul subcontracteaza o parte a serviciului, acesta nu este obligat sa demonstreze experienta similara a subcontractantului, iar in conditiile in care acesta depune certificari in acest sens, experienta similara a subcontractantului nu se ia in calcul in vederea indeplinirii cerintei privind experienta similara.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta privind experienta similara se va face in conformitate cu prevederile art. 188 din OUG 34/2006 ?o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta 2: Formularul 12H - Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, in conformitate cu prevederile Art.188, alin.2 din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta 3: Formularul 12I - Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea Acordului-Cadru, conform Formularului 12I. Candidatul va prezenta : lista cu persoanele responsabile direct cu indeplinirea Acordului Cadru. Declaratia candidatului va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea Acordului-Cadru si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea acestuia.
Inspectiile tehnice periodice trebuie efectuate de catre Inspectori autorizati care sunt sertificati de RAR. Copii ale certificatelor vor fi depuse la candidatura pentru regiunile indicate.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta 4: Informatii privind partea din Acordul Cadru/Contract subsecvent pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa formularul 12G: Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii. Documentul va prezenta partile din Acordul Cadru/contract subsecvent pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.
Cerinta 5: Copii dupa documente ce atesta existenta sediilor locale de spalatorii auto pentru toate regiunile indicate. Dovada existentei, prin documente/declaratii, a unei Retele care sa aiba un grad de acoperire de cel putin o spalatorie auto in fiecare oras/municipiu din regiunea CEZ(Bucuresti si judetele: Dolj, Olt, Arges, Valcea, Gorj, Mehedinti, Teleorman, Constanta, Caras-Severin), care sa acopere toata suprafata de desfasurare a activitatii, si care sa functioneze pe tot parcursul anului.
Modalitatea de indeplinire
Copii dupa documente ce atesta existenta sediilor locale de spalatorii auto pentru toate regiunile indicate. Dovada existentei, prin documente/declaratii, a unei Retele care sa aiba un grad de acoperire de cel putin o spalatorie auto in fiecare oras/municipiu din regiunea CEZ (Bucuresti si judetele: Dolj, Olt, Arges, Valcea, Gorj, Mehedinti, Teleorman, Constanta, Caras-Severin), care sa acopere toata suprafata de desfasurare a activitatii, si care sa functioneze pe tot parcursul anului.
Cerinta 6: Informatii privind asociatii- Acord de asociere (daca este cazul). In cazul asocierii- se va depune acordul de asociere, si propriul dosar de calificare intrucat criteriile de calificare referitoare la situatia personala a candidatului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si la standardele de asigurare a calitatii trebuie respectate de fiecare asociat in parte. Capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta 7: Prestatorul va face dovada existentei unui Respnsabil de mediu instruit conform cerintelor art 22 din Legea 211/2011, a unui contract de prestari servicii cu fima sau persoana abilitata conf art.22 din Legea 211/2011 sau a unui angajament de participare care a fost obtinut, conform art.188 alin.2 lot.c) din OUG nr.34/2006
Modalitatea de indeplinire
- dovada existentei unui Respnsabil de mediu instruit conform cerintelor art 22 din Legea 211/2011, a unui contract de prestari servicii cu fima sau persoana abilitata conf art.22 din Legea 211/2011 sau a unui angajament de participare care a fost obtinut, conform art.188 alin.2 lot.c) din OUG nr.34/2006
Cerinta 1: Dovada certificarii sistemului de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul Acordului Cadru in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008, dovada emisa de o societate acreditata RENAR sau de catre alt organism similar pe plan international
Modalitatea de indeplinire
certificat ISO 9001:2008
Cerinta 2: Prestatorul va prezenta informatii privind masurile de protectie a mediului pe care le poate aplica in timpul indeplinirii Acordului Cadru, dovada emisa de o societate acreditata RENAR sau de catre alt organism similar pe plan international.
Modalitatea de indeplinire
certificat ISO 14001:2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Oferta financiara
2.
2. Oferta Tehnica
40%
Descriere: Oferta Tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S076-128007 din 18.04.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2013 12:00
Locul: jud. Dolj, Craiova, str. Calea Severinului, nr. 25, etaj 3 Dep. Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Prezenta procedura are ca scop stabilirea unui prestator de servicii in vederea asigurarii mentenantei flotei din dotarea societatilor din componenta grupului CEZ, respectiv SC CEZ Distributie SA, SC CEZ Vanzare SA, SC CEZ Romania SA, SC CEZ Trade Romania SRL, SC Tomis Team SRL, SC TMK Hydroenergy Power SRL.Avand in vedere ca fiecare dintre aceste societati are personalitate juridica distincta precum si bugete separate, se va incheia cate un Acord Cadru cu fiecare dintre acestea. La data, ora si locul de depunere a candidaturilor, prevazute in anuntul de participare, se vor depune numai documentele de calificare (precizate la cap. III.2.1 lit. a si b, III.2.2, III.2.3 lit a si b) insotite de documentele de prezentare (cap. IV.4.3: pct. 1, 2, 3, 4, 5, 6), urmand ca ofertele tehnico-financiare sa fie depuse, numai de candidatii calificati, dupa primirea invitatiei de participare la negociere. In conformitate cu art. 116 si 117 din OUG nr. 34/2006 numar de operatori economici preconizat: 3. Numarul de operatori economici preconizat nu este limitativ. Autoritatea contractanta nu doreste limitarea participantilor. Toti candidatii calificati vor fi invitati la negocieri. Negocierile se vor desfasura in runde succesive cu fiecare participant in parte pana cand oferta preliminara nu mai poate fi imbunatatita.Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc, dupa derularea rundelor de negocieri, au punctaje egale, autoritatea contractanta, tinand cont de art. 2 alin 2 lit f) din OUG 34/2006, va compara preturile, atribuindu-se Acordul Cadru ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut. In cazul in care si preturile oferite sunt egale se va solicita, in vederea departajarii ofertelor, o noua propunere financiara in plic inchis, la o data care va fi anuntata. Acordul Cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Preturile vor fi calculate cu maxim doua zecimale. Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta: 180 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CEZ Distributie SA
Adresa postala: str.Calea Severinului nr.25 (fosta str.N.Titulescu nr.187), Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel. +4 0372523237, Email: [email protected], Fax: +4 0372523810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2013 11:06