Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii management extern pentru proiectul: "Reabilitarea spatiilor publice din centrul istoric al Mun. Timisoara"- cod SMIs 31507


Anunt de participare numarul 137595/24.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 256408367, In atentia: Corina Coroian, Email: [email protected], Fax: +40 256408477/+40 256204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D. Loga , nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul Consiliere Cetateni-camera 12 parter, In atentia: Ghiseul 9 sau 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii management extern pentru proiectul: "Reabilitarea spatiilor publice din centrul istoric al Mun. Timisoara"- cod SMIs 31507
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul beneficiarului, al prestatorului si in Centrul Istoric al municipiului Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de management extern al proiectului in vederea realizarii obiectivului de investitii: Reabilitarea spatiilor publice din centrul istoric al Municipiului Timisoara"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de management extern al proiectului in vederea realizarii obiectivului de investitii: "Reabilitarea spatiilor publice din centrul istoric al Municipiului Timisoara"
Valoarea estimata fara TVA: 1, 594, 416.25RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 31000 lei, perioada de valabilitate - 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus(Formular.S). Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004. 10% din valoarea contractului, fara T.V.A.(5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr.346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala prin POR 2007-2013, Buget de stat siBuget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf.art. 44 din O.U.G.nr.34/2006 cu mod.si completarile ulterioare.Se va prezenta legalizarea asocierii, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A ? semnata si stampilata de ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B ?semnata si stampilata de ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator (Formular 12BS -numai pt.sit.prevazute la art.181, lit.a), lit.c^1)si lit.d)din OUG nr.34/2006), daca este cazul; 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, completat in conformitate cu Formular 20;4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D ?semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar?Nicolae Robu, Viceprimari: Dan Aurel Diaconu, Sorin Mihai Grindeanu; Secretar?Ioan Cojocari; Director Directia Economica: Smaranda Haracicu; Consilieri locali: Ciprian Bogdan; Dorel Boglut; George?Flavius Boncea; Vasile Caprea; Ovidiu Ciuhandu; Radu Dragos Dimeca; Petru Ehegartner; Bogdan Radu Herzog; Ciprian-Corneliu Jichici; Romanita ?Adina ?Delia Jumanca; Simion Mosiu; Ramona-Isabela Olteanu; Adrian Romita Orza; Andrei?Romulus Petrisor; Octavian Mircea Purceld; Vasile Ruset; Constantin?Stefan Sandu; Maria Saracan; Alfred?Robert Simonis; Traian-Constantin Stoia; Lucian Taropa; Adelina-Larissa Tirziu; Radu-Daniel Toanca; Vasile-Teodor Vesa; Elena Wolf.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii cobntractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Aurelia Junie: Manager proiect; Membrii comisiei de evaluare: Titulari: Martin Staia; Adriana Deaconu; Gabriela Bica; Corina Coroian; Schipor Lucretia; Daniela Antonie; Teodora Olimpia Gentimir; si Rezerve: Otilia Sarca; Cristian Gherghe; Adina Suiu; Corina Radu; Maria Mezei; Iancu Fiat; Cosmin Silaghi;5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de ofertant;b). Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cuoriginalul? -semnata si stampilata de ofertant;
Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asocieremai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romane : a). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de ofertant;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentruconformitate.b).Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoriaprofesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra medie anuala de afaceri, globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3ani financiari incheiati sa fie de minim 2800000 lei in functie de informatiile si doc. disponibile ale operatorilor economici. Se vor prezenta: Fisa informatii generale, completata cu cifra medie de afaceri pt.ultimii 3ani financiari incheiati, luand in considerare cifra de afaceri anuala globala pt.fiecare din cei 3 ani si copii dupa bilanturile contabile sau: situatiile finaciare sau orice alte doc.relevantept.demonstrarea situatiei financiarept.ultimii 3ani.In cazul ofertei comune depuse de mai multi op.ec.cerinta se considera cerinta indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulate pt.toti op.ec. semnatari ai acordului de asociere.In cazulsustinerii cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.Echivalenta in EURO se va calculala cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei (fttp: //www.bnr.ro)
2. Dovada ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de prestare a serviciilor pentru o perioada de 6 luni, in valoare de minim 298.950 lei.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in original referitoare la detinerea mijloacelor financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de prestare a serviciilor pt o perioada de 6 luni(in valoare de minim 298.500 lei)iar in cazul in care este declarat castigator, ofertantul va prezenta la semnareacontractului, in original, documente emise de autoritatile competente, prin care se poate demonstara existenta resurselor financiare disponibile (ex. scrisoare de bonitate bancara, etc.)
3.Informatii privind sustinerea: ofertantul poate fi sustinuit conform art. 186 din OUG 34/2006 ? se va face dovada resurselor invocate, prin depunerea de documente justificative. Ofertantul va prezenta: documentele in conformitate cu art.186 din OUG 34/2006: Angajamentul ferm de sustinere in forma autentica (Formular11);Declaratie conform prevederilor art.180 din OUG 34/2006(Formular 12A); declaratie conform prevederilor art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 - (Formular 12BS)si Declaratia de incadrare in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006(Formular12D);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A)Experienta similara: A)1.Ofertantul va prezenta o declaratie privind lista principalelor prestari de servicii finalizate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati(Form.12E).A).2.Ofertantul va face dovada ca, in ultimii 3ani (pana la data limita de depunere a ofertei) a dus la bun sfarsit cel putin 1 contract sau maxim 3 contracte de consultanta pentru managementul proiectului, incluzand: managementul de implementare a proiectului si managementul de executie a lucrarilor, pentru investitii cu finantare europeana privind reabilitarea spatiilor publice monument istoric protejat prin Legea 422/2001 ca sit istoric, incluzand lucrari de reabilitare: a spatiilor publice, inclusiv drumuri si cai pietonale, a spatiilor verzi, a retelelor tehnico-edilitare si energetice, infrastructura de comunicatii, dotarea cu mobilier urban sia caror valoare sa fie de cel putin 1.500.000lei fara TVA
Pt.dovedirea experientei similare sol.la puntul A)2.ofertantul va prezenta: copii ale partilor relevante din contractele nominalizate ca experienta similara insotite de: Procese verbale(certificate)de receptie/pr.verbal predare primire si Recomandare(doc.constatator)sau doc.echivalente pt.pers.juridice straine, pt. contractele nominalizate;Fisaexperienta similara, pt fiecare contract prezentat pentru dovedirea experientei similare(Form.12.1).Note: Doc.doveditoare cerute pt.experienta similara (formulare, PV-uri, copii contr., recomandari) vor contine urmatoarele informatii: Beneficiar; obiect ctr si tipul serviciului prestat, perioada de desfasurare a contractului, val contr., val efectiv realizata de natura si complexitatea proiectului supus procedurii.Cursul valutar la care se calculeaza echivalenta leu-euro pt.dovedirea experientei similare este cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei(fttp: //www.bnr.ro), pentru anii in care au fost prestate serviciile.
B)Resurse umane: Ofertantul va prezenta o declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular 14) si lista cu expertii principali , responsabili pentru implementarea proiectului(Formular 14A). Sunt solicitate urmatoarele cerinte/niveluri minime:
B).1.Un RESPONSABIL DE PROIECT/LIDER DE ECHIPAcu urmatoarele calificari si aptitudini: Studii superioare tehnice sau economice de lunga durata, dovedite prin diploma; Studii post universitare in domeniul managementului de proiect sau cursuri de specializare in management de proiect (cod COR 242101), dovedite prin diplome/ certificate/atestari profesionale. Experienta ca manager de proiect in cel putin un proiect similar de investitii reprezentandlucrari de reabilitare si/sau extindere/modernizare in spatii publice, care include monumente istorice protejate. Oferantul vaprezenta CV de unde sa rezulte experienta solicitata(Form.13);copii diplome, certificate/atestari profesionale; Declaratie de disponibilitate(Formular 13A);documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament( dupa caz)
B).2. Un EXPERT FINANCIAR cu urmatoarele calificari siaptitudini: Studii superioare de lunga durata in domeniul economic, dovedite prin diploma; Experienta profesionala de minim 5 ani in domeniul financiar-contabil;Experienta profesionala ca manager financiar in cel putin un contract similar finantat din fonduri comunitare nerambursabile.Ofertantul vaprezenta CV de unde sa rezulte experienta solicitata (Formular 13); copie diploma studii superioare de lunga durata in domeniul economic; Declaratie de disponibilitate(Formular 13A); documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament ( dupa caz).
B).3. Un EXPERT JURIDIC cu urmatoarele calificari si aptitudini: Studii superioare juridice de lunga durata, dovedite prin diploma; Experienta profesionala de minim 3 ani in domeniul juridic; Experienta privindintocmirea si derularea de contracte in domeniul investitiilor realizate din fonduri comunitare nerambursabile. Oferantul vaprezenta CV de unde sa rezulte experienta solicitata(Formular 13); copie diploma studii superioare juridice de lunga durata; Declaratie de disponibilitate (Formular 13A);documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament (dupa caz).
B).4. Un EXPERT PUBLICITATE SI COMUNICARE cu urmatoarele calificari si aptitudini: Studii superioare de lunga durata, dovedite prin diploma;Experienta profesionala in comunicare si publicitate, dovedita prin prestarea de servicii similare in cel putin un proiect de investitii cu finatare publica. Oferantul vaprezenta CV de unde sa rezulte experienta solicitata(Formular 13); copie diploma studii superioare de lunga durata; Declaratie de disponibilitate (Formular 13A);documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament(dupa caz).
B).5 Un MANAGER TEHNIC cu rmatoarele calificari si aptitudini: Studii superioare tehnice de lunga durata in constructii civile sau arhitectura, dovedite prin diploma.; Experienta profesionala de minim 5 ani in constructii civile sau arhitectura; Experienta in implementarea a cel putin unui proiect de investitii similar, care sa includa lucrari de reabilitare/extindere a drumurilor si cailor pietonale, a spatiilor verzi, a retelelor tehnico-edilitare si energetice, a infrastructurii de comunicatii, dotarea cu mobilier urban in spatii publice din sit istoric protejat. Oferantul vaprezenta CV de unde sa rezulte experienta solicitata(Form.13); copie diploma studii superioare lunga durata in domeniul constructii civile sau arhitectura; Declaratie de disponibilitate (Formular 13A);documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament ( dupa caz).
B)6. Un EXPERT TEHNIC cu urmatoarele calificari si aptitudini: studii superioare tehnice de lunga durata in constructii civile dovedite prin diploma; Expert tehnic atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National, in domeniul 4? consolidare/restaurare structuri istorice, specializare D ??sef de proiect de specialitate: restaurare arhitectura, structuri istorice, inginerie instalatii, componente artistice si/sau urbanism istoric, dupa caz?. Se va prezenta certificatul de atestare emis de MCPN; Experienta profesionala: in implementarea a cel putin unui proiect similar de investitii. Oferantul vaprezenta CV de unde sa rezulte experienta solicitata(Form.13);Declaratie de disponibilitate(Formular 13A); Copie diploma studii superioare tehnice de lunga durata in constructii civile; certificatul de atestare emis de MCPN (in domeniul4-specializare D);Documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament(dupa caz).
B).7 Pentru personalul solicitat la punctele B)1; B)2; B)3; B).4; B).5; B).6: se vor solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii: Scrisori deconfirmare /recomandari din partea beneficiarilor pentru aconfirma experienta solicitata si declarata in CV( in copie lizibila certificata de ofertant: ?conform cu originalul?- semnata si stampilata).
Note
a)Expertii de la pozitiile B)1, B)2, B).5 si B).6 vor asigura prezenta permanenta in proiect
b) Expetii cheie(solicitati la punctele B)1, B)2, B)3; B)4 B).5 si B).6)prezentati in echipa ofertantului nu vor putea ocupa functii cumulate.
C). Dotari tehnice: ofertantul va dispune (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) de minim urmatoarele echipamente: 5 pc-uri; 2 lap-topuri cu soft-ware aferente; 1 videoproiector; 1 camera video digitala; echipamente de birou: fax, imprimante, copiatoare si echipamente de comunicare si conexiune la internet. Ofertantul va prezenta lista cu echipamentele puse la dispozitia proiectului(Form.15)unde se vor regasi aceste echipamente.
D).Informatii privind subcontractantii(daca este cazul): Declaratia si Lista cu subcontr.(Form.17)si Acordurile de subcontractare(Form.4); Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;datele de recunoastere a subcontr.propusi; Resursele materiale si umane ale subcontr.declarati se iau in considerare pt partea lor de implicare in contract daca sunt prezentate si urm.doc.: decl.in temei art.69¹ dinOUG 34/2006(Form.12D); doc..solicitate la Cap III.2.3.a) resurse umane, dotari tehnice, privind partea sa de implicare.In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontr.ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr.nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
E).Informatii privind asociatii: In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici -Capacitatea tehnica si/sau profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Ofertantul va prezenta Acordul de asociere(Form 5).Fiecare semnatar al acordului de asociere are obligatia de a prezenta si urmatoarele documente: declaratia de incadrare in IMM (daca este cazul))formular2)si declaratie pe proprie raspundere conform art. 11 alin (4) din HG 925/2006(Form.23) (daca este cazul)si documentele privind partea sa de implicare.Se va prezenta legalizarea asocierii, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare
F).Informatii privind tertul sustinator: Conform art.190 din OUG 34/2006. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi indeplinita si de catre un tert sustinator.In acest caz se vor prezenta documentele in conformitate cu art.190 din OUG 34/2006: Angajamentul ferm de sustinere in forma autentica (Form.16); Declaratie conform prevederilor art.180 din OUG 34/2006(Formular 12A); Declaratie conform prevederilor art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 - (Formular 12BS)si Decl. neincadrare in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006(Formular 12D); Experienta similarea se va indeplini integral de tertul sustinator, iar resursele umane si/sau dotarile tehnice se iau prin cumul.
1.Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru domeniul de activitate supus prezentei proceduri, conform ISO 9001 - se va prezenta copie dupa certificat valabil la data limita de depunere aofertelor sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S82-134608 din 27.04.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2012 10:00
Locul: Timisoara-Bv. C.D. Loga , nr.1- Sala de licitatii-parter.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1-?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor? poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1.-?Planuri integrate de dezvoltare urbana? sub-domeniul?Poli de crestere?.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fiserelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).In cazul in care doi sau mai multi operatori economici auofertele clasate peprimul loc cu preturi egale, pentru departajare, se va solicita acestora: o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul. C.D.Loga nr.1 ? cam.223 , ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel. +40 256408367, Email: [email protected], Fax: +40 256408477
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2012 08:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer