Licitatie Publica - SERVICII MEDICALE DE INALTA PERFORMANTA (RM, CT si RADIOLOGIE)
Anunt de participare numarul 128430/19.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE NEUROPSIHIATRIE CRAIOVA
Adresa postala: CALEA BUCURESTI, NR.149, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200260, Romania, Punct(e) de contact: TUDOR ANCA, Tel. 0251/597857, Email: [email protected], Fax: 0251/597857, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII MEDICALE DE INALTA PERFORMANTA (RM, CT si RADIOLOGIE)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
Locul principal de prestare: LA SEDIUL OFERTANTULUI.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 14.59 si 2, 400, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ATRIBUIREA CONTRACTELOR SUBSECVENTE SE VA REALIZA IN FUNCTIE DE FONDURILE EXISTENTE.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII MEDICALE DE INALTA PERFORMANTA (RM, CT si RADIOLOGIE)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85142000-6 - Servicii paramedicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII MEDICALE DE INALTA PERFORMANTA (RM, CT si RADIOLOGIE) CONFORM CAIETULUI DE SARCINI ATASAT IN SEAP.
Valoarea estimata fara TVA: intre 14.59 si 2, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare 1% pentru lotul ofertat :24000 lei.Garantie de buna executie 5% din val.ctr.subsecvente a caror val.depaseste 125000 euro fara tva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA IN MAXIM 90 DE ZILE de la inregistrarea facturii din fonduri alocate prin bugetul de venituri si cheltuieli
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ; Declaratie privind eligibilitatea ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.; Certificatului de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat valabil la data deschiderii ofertelor ; Certificatului fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor; Certificat constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului; Fisa de informatii generale; Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectie a muncii la elaborarea ofertei si derularea contractului, conform prevederilor legii nr. 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca; Ofertantul va prezenta documente emise de organisme acreditate, care confirma implementarea si utilizarea unui sistem de management al calitatii si de mediu; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
pentru persoane juridice straine:
Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional similare celor din Romania.
Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectie a muncii la elaborarea ofertei si derularea contractului, conform prevederilor legii nr. 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca; Ofertantul va prezenta documente emise de organisme acreditate, care confirma implementarea si utilizarea unui sistem de management al calitatii si de mediu; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
OFERTA TEHNICA
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6228/11.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S18-028643 din 27.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2011 10:00
Locul: STR.CALEA BUCURESTI NR.149, CRAIOVA, DOLJ.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE A OFERTELOR si REPREZENTANTII OFERTANTILOR - daca este cazul.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Contractele subsecvente urmeaza sa fie atribuite pentru lot operatorului economic declarat castigator.Acord cadru cu un singur agent economic pe lot.Atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante si sunt conditionate de existenta fondurilor bugetare alocate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200126, Romania, Tel. 0251418568, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostiinta a documentelor pe care le contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL APROVIZIONARE ACHIZITII PUBLICE CONTRACTARE
Adresa postala: Str.calea Bucuresti nr.149, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200260, Romania, Tel. 0251597857, Email: [email protected], Fax: 0251597857, Adresa internet (URL): www.scnpc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2011 13:17