Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii medicale de medicina muncii


Anunt de participare numarul 56749/26.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Adresa postala: Sos. Berceni nr.10-12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041914, Romania, Punct(e) de contact: Ileana Carolina Voicu, Tel.334.30.54, Email: [email protected], Fax: 334.73.87, Adresa internet (URL): Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni Sos Berceni nr.10-12 Bucuresti, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii medicale de medicina muncii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: Sos Berceni nr.10-12 Sector 4 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 140, 460 si 1, 226, 900RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii medicale de medicina muncii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85147000-1 - Servicii de medicina muncii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordul cadru va fi incheiat in vederea atribuirii contractelor subsecvente conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 140, 460 si 1, 226, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 24538, 00 lei sub formele din caietul de sarcini;garantia de buna executie 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea;Declaratie privind inexistenta starii de faliment;Certificat eliberat D.G.F.P valabil la data deschiderii ofertelor-original/copie legalizata;Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei valabil la data deschiderii ofertelor-procedurii-original/copie;Certificat constatator emis de O.N.R.C.- valabil la data deschiderii ofertelor- original;Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.-copie legalizata .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiar-contabila(Bilantul financiarcontabil 31.12.2007)-copie semnata si stampilata, vizataDGFP.2.Fisa de informatiigenerale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similararespectiv prestarea serviciilor de medicina muncii ;Recomandari ( minim 3 ) din partea altor beneficiari original .
Sistemul de Management al Calitatii, Sistemul
de Management de Mediu si cel al securitatii si sanatatiiin munca ISO 9001:2001, ISO14001:2004, respectiv OHSAS 18001:2004 SAU ECHIVALENT pentru activitatea de medicina munciiimplementat sau in cursde implementare copie legalizata certificat/adeverintaimplementare;Certificat acreditare Renar pentru laboratorul deanalize medicale conform cerintelor EN ISO 15189:2007, valabil la data deschiderii ofertelor-copie
legalizata;Autorizatia de functionare emisa de Autoritatea de Sanatate Publica, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedireaapartenentei la categoria impusa de indeplinirea contractului in copie legalizata;Declaratie pe propie raspundere care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal despecialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului;Declaratie care contine informatii privind dotarilespecifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele detransport, alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantulse angajeaza sa le utilizeze pentruindeplinirea contractului; Autoritatea contractanta stabileste, ca cerintaminima, indeplinite si/sau in derulare, in ultimii 3 ani, a cel mult trei contracte care au avut ca obiect prestareaunor servicii de medicina muncii in valoaretotala de minim 150.000, 00 RON.Se vor prezenta contractele in copii legalizate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Termenul estimat pentru transmiterea invitatiilor 14.08.2008Termenul estimat de incepere a licitatiei electronice 18.08.2008Numarul de runde ale licitatiei: 1Durata unei runde de licitatie: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2008 12:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni Sos Berceni nr.10-12 Sector 4 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii Comisiei de Evaluare si reprezentantii legali imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravapoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104642, Email: [email protected], Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos Oltenitei nr.107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041915, Romania, Tel.021.3321060, Fax: 021.3321060
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Adresa postala: Sos Berceni nr.10-12 Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041915, Romania, Tel.021.3347350, Email: [email protected], Fax: 021.3347350
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2008 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer