Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii mentenanta (post-garantie) soft corectii diferentiale si servicii mentenanta statii GNSS permanente (componentele hardware si software) ROMPOS


Anunt de participare numarul 135116/27.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel. +40 0213152520, Email: [email protected], Fax: +40 0213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii mentenanta (post-garantie) soft corectii diferentiale si servicii mentenanta statii GNSS permanente (componentele hardware si software) ROMPOS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul achizitoruluI din bd. Expozitiei nr.1A, Bucuresti si, dupa caz, la locatiile din tara unde sunt instalate statiile permanente.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 460, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim un contract subsecvent pe an;cea mai mica valoare estimata fara TVA a unui contract subsecvent: 40.555 lei.cea mai mare valoare estimata fara TVA a unui contract subsecvent: 486.660 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de mentenanta(post garantie)pentru un pachet software de furnizare a corectiilor diferentiale, consultanta si asistenta tehnica de specialitate pentru asigurarea functionalitatii permanente a sistemului si furnizarea serviciilor ROMPOS de calitate(service post-garantie.asistenta si consultanta de specialitate.adoptarea de solutii noi, imbunatatirea situatiei existente.instruirea personalului achizitorului in cazul actualizarii pachetului software, etc.)Mentenanta statii GNSS permanente(componente hardware si software)ROMPOS a)Mentenanta software si firmware statii GNSS permanente(.servicii de mentenanta a firmware-urilor pentru toate receptoarele GPS/GNSS si a aplicatiilor software de administrare a receptoarelor . actualizarea aplicatiilor software precum si firmware-lor, etc.)b)Mentenanta hardware statii GNSS permanente (service post-garantie, respectiv verificarea, constatarea si remedierea defectiunilor).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212517-6 - Servicii de dezvoltare de software IT (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii mentenanta (post-garantie) soft corectii diferentiale si mentenanta pentru 59 statii GNSS permanente (componentele hardware si software) ROMPOS
Valoarea estimata fara TVA: 1, 460, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
A.Cuantumul garantiei de participare 22.000 leiB.Perioada de valabilitate a garantiei de participare-60 zile de la data limita de primire a ofertelor.C.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Instr de garant emis in cond legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(conform Form 3 din Cap IV-Scrisoarea de garantie de participare?orig sau traducere legalizata, unde este cazul).D.Garantia de participare este irevocabila.E.In cazul intrepr mici si mijlocii garantia de particip va fi constituita in cuantum de 50% din val mentionata mai sus. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intrepr mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate, privind incadrarea in categ IMM.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categ IMM va ficompletata cf modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezv intrepr mici si mijlocii, cu modif si complet ulterioare si va fi prezentata in orig.F.Dovada constit gar de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor stabilite in anuntul de particip. G.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de particip cf preved art.88 din H.G.nr.925/2006, cu modif si complet ulterioare.Retinerea garant de particip se va face in conformit cu preved legale in dom achizitiilor publice, respectiv art.87 alin.1 lit.a si c din HG nr.925/2006, cu modific si complet ulterioare. G.In conf cu preved art.2781 alin.(1) din OUG 34/2006, cu modif si complet ulterioare, in cazul in care un op ec depune contestatie iar aceasta este respinsa de CNSC, autoritatea contractanta va retine din gar de particip este de 5.240 lei. Garantia de buna executie a contr subsecv: 10% din val contr subsecv de prest serv/fara TVA;Gar de buna exec se va constitui printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asig, care devine anexa la contr subsecv (Form 4 din Cap IV) si care va fi valabila pe toata per de derulare a contr subsecv. Gar de buna executie se va constitui si se va depune (in orig) de catre prestator la sediul Achizit, in cond stabilite in contr subsecv.Pentru pers juridice straine, gar de buna executie poate fi depusa in forma solicitata persoanelor juridice romane sau sub forma unei scrisori de gar in limba engleza, insotita de traducere legalizata in limba romana, intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Form 4 din Cap IV al prezentei document de atrib.Autoritatea contractanta va elibera/restitui gar de buna executie conf art.92, alin.2) din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri de la bugetul de stat. Plata se va face cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Declaratie privind eligibilitatea Completare Formular 5, Capitolul IV (original);b. Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006 Completare Formular 6 din Capitolul IV(original);c. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local si bugetul de stat Solicitat Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, somajului, asigurarilor de sanatate, emise de autoritati competente, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. d.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG 34/2006. Completare Formular 7 din Capitolul IV (original)Persoanele cu functii de decizie din cadrul ANCPI implicati in prezenta procedura de achizitie sunt: Mihai BUSUIOC, Ileana SPIROIU, Silviu RADUTA, Camelia ZISU, Constantin ENE, Daniela PALANGEAN, Nicoleta CERCELARU, Aurora BATANU, Vlad SORTA, Mihaela PUIA e.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Completare Formularul 8 din Capitolul IV (original). a.Persoane juridice romane.Operatorul economic are obligatia de a prezenta Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comertului(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).b.Persoane juridice /fizice straine.Operatorul economic are obligatia de a prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(traducere autorizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Informatii generale
Cerinta minima: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 900.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Experienta similara - Declaratie
privind lista principalelor prestari de servicii
Cerinta minima: Prestarea in ultimii 3 ani a unui contract/contracte (maxim 4) cu obiect similar care sa aiba o valoare cumulata minima de 450.000 lei.
b. Recomandari din partea altor beneficiari
c. Informatii privind personalul tehnic de specialitate
Cerinta minima: Se vor prezenta CV-uri pentru minimum 2 persoane de specialitate propuse in comisia de lucru, astfel:
1 specialist care sa faca dovada:
. detinerii de competente in domeniulprestarii serviciilor de mentenanta pentru un soft de corectii diferentiale;
?participarii in cadrul unui proiect/ contractsimilar, de prestare servicii mentenanta soft corectii diferentiale.
1 specialist care sa faca dovada detinerii de competente in domeniul statiilor permanente GNSS.
d. Informatii privind subcontractantii
e. Informatii privind asociatii
f. Informatii privind tertii
a)Certificat ISO 9001:2000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Nota: Pentru a putea participa la faza finala de LE, ofertantii trebuie sa fie inregistrati inS.E.A.P.?Inv de particip la faza finala de LE se va transm de catre autorit contractanta, prin fax cu confirma primirii, la toti ofertantii care au depus of admisibile; ?Invit va contine data si momentul de start al fazei finale de LE*;?LE se va desf in doua runde succes, resp rd I va dura 1 zi iar rd II va dura 1 zi;?In cadrul fazei finale de LE, procesul repetitiv de ofertare se va referi numai la pret, deoarece crit de atrib este ?pretul cel mai scazut?;?Participantii nu pot decat sa imbunatateasca pretul ofertei lor, in sensul diminuarii acestuia.Nota*: In cazul decalarii datei si mom de start al fazei finale de LE , acestea vor fi comunicate ofertantilor, prin interme SEAP(www.e-licitatie.ro)/fax/e-mail.?LE poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit in runda precedenta: ?Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: ?Ofertantii pot vedea numarul de particip inscrisi la licit
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4801/02.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2012 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2012 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2012 12:00
Locul: Bucuresti, Splaiul Independentei, nr.202A, sector 6, etaj 1, cam 3 (sala de consiliu)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
a)Data si ora limita de depunere a of sunt precizate in anuntul de particip?Adresa unde se deschid of: sediul ANCPI, Spl Independ nr.202 A, sect6, Buc, cam 3.b)?Orice ofertant are dreptul de a fi prezentla desch of.?Particip la sed de deschid a of, vor prez in acest sens o deleg scrisa din partea ofert, prin care acesta din urma il angajeaza pe respect particip sa-l reprez.?In cadrul sed de desch, nu va fi respins nici o oferta, cu except celor care se incadr intr-una din urm sit: a)au fost dep dupa data si ora lim de dep sau la o alta adresa decat cele stab in anunt de particip;b)nu sunt insot de gar de particip astfel cum a fost solicit in Fisa de date a achiz.?Sed de desch se va finaliz printr-un PV, semnat de membrii com de eval, si de reprezent op ec.?Fiecare ofertant care a depus oferta, indif daca a fost sau nu prezent la sed dedesch, va primi cate o copie a PV.Atrib comisiei de eval sunt cele prev la art.72, alin.(2) din HG 925/2006.Comisia de eval poate solicita, ori de cate ori va fi cazul, clarif si/saucompletari ale docum prezentate de ofertanti in cadrul prop tehn si/sau financ, pentru demonstr conformit ofertei cu cerintele solicitate prin docum de atribuire, acordand termene de timp rezonabile in acest scop, de regula, in limita a 72 ore de la mom solicitarii.Comisia de eval va considera ca o oferta este inaccept sau neconforma in situ preciz in OUG nr.34/2006 si art. 36 si 79 din H.G nr.925/2006.In cazul of clasate pe primul loc cu preturi egale, se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii of.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Cooperare Internationala si Achizitii
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, sector 6, etaj 10, camera 30, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Tel. +40 0213152520, Email: [email protected], Fax: +40 0213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2012 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer