Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii Microsoft Premier Support si servicii de consultanta


Anunt de participare numarul 30630/01.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel.021.3152520, Email: [email protected], Fax: 0213152520
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii Microsoft Premier Support si servicii de consultanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara, Splaiul Independentei nr.202A, sector 6, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
A. Servicii Microsoft Premier Support: a)asistenta tehnica de suport constand in 10 ore /luna management al contului;b) 18 ore/luna de asistenta tehnica proactiva (ex: asistenta de suport, seminarii sau review-uri);c)5 ore/luna de asistenta tehnica alocate pentru rezolvarea problemelor tehnice.B. Servicii de consultanta in limita a 100 de ore, in functie de necesitatile autoritatii contractante, la solicitarea scrisa a acesteia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74276200-6 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.1)
72266000-7-Servicii de consultanta pentru software (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A.Servicii Microsoft Premier Support: a)asistenta tehnica de suport constand in 10 ore /luna management al contului;b) 18 ore/luna de asistenta tehnica proactiva (ex: asistenta de suport, seminarii sau review-uri);c)5 ore/luna de asistenta tehnica alocate pentru rezolvarea problemelor tehnice.B. Servicii de consultanta in limita a 100 de ore, in functie de necesitatile autoritatii contractante, la solicitarea scrisa a acesteia.
Valoarea estimata fara TVA: 451, 260RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 4500 lei;garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii, plata prin OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind eligibilitatea;
b. Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art. 181 din
OUG 34/2006;
c. Imputernicire legala pentru semnatarul ofertei;
d. Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPersoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Bilant contabil
b. Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea a calitatii
b. Autorizare pentru prestarea serviciilor
c. Informatii privind subcontractanti
d. Informatii privind asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime: A.pentru servicii de suporta) CV-uri ale personalului tehnic specializat avand calificarile necesare functiei propuse pentru contract, astfel: - consultant - Certified Information Systems Security Professional (CISSP®), minim 2 CV-uri;
-manager Tehnic de Cont MCSE, Project Management Professional, minim un CV;
-manager de servicii - ITIL Service Manager, minim un CV;
- manager premier (territory services executive) Project Management Professional, minim un CV.b) experienta profesionala specifica pentru persoanele desemnate : - minim 3 ani experienta in domeniul IT;participarea in minim 2 proiecte similare de servicii in Romania.B. pentru servicii de consultanta -a) minim 2 CV-uri ale personalului specializat avand calificarile necesare functiei propuse pentru contract;b) minim 2 ani experienta in proiecte similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2007 22:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2007 12:15
Locul: Splaiul Independentei nr.202A, sector 6, Bucuresti, etajul 1, camera 3 -Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.202A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Tel.3152520, Email: [email protected], Fax: 3152520
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2007 17:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer