Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii organizare cursuri de formare profesionala autorizate CNFPA: ?Competente antreprenoriale? si ?Inspector in domeniul securitatii si sanata?ii in munca?, pentru sectorul HORECA


Anunt de participare numarul 136893/27.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare Pentru Protectia Muncii Al. Darabont
Adresa postala: Bd. Ghencea nr. 35A sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061692, Romania, Punct(e) de contact: Bd. Ghencea nr. 35A sector 6, Tel. +40 213131729, In atentia: Aurelia Badea, Email: [email protected], Fax: +40 213157822, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institut national de cercetare-dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: securitate si sanatate in munca
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii organizare cursuri de formare profesionala autorizate CNFPA: ?Competente antreprenoriale? si ?Inspector in domeniul securitatii si sanata?ii in munca?, pentru sectorul HORECA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant si de formare profesionala
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii organizare cursuri de formare profesionala autorizate CNFPA: ?Competente antreprenoriale? si ?Inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca?(cod COR 325723), in cele 8 regiuni de dezvoltare ale tarii, pentru 1200 persoane apartinand grupului tinta eligibil din sectorul HORECA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80500000-9 - Servicii de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
organizare cursuri de formare profesionala autorizate CNFPA: ?Competente antreprenoriale? si ?Inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca?(cod COR 325723), pentru sectorul HORECA
Valoarea estimata fara TVA: 720, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Formele acceptate pentru depunerea garantiei de participare sunt: - la casieria INCDPM- Virament bancar, in contul Cod IBAN: Lei: RO23RNCB0072049685020001 BCR Sucursala Sector 1Euro: RO84RNCB0072049685020358 BCR Sector 1- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in originalCod fiscal RO1558391Valoarea garantiei de participare este de: 4500 lei si respectiv 2250 lei pentru IMM-uri.Perioada de valabilitate a garantiei de participare constituita in una din formele de mai sus, va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinireacantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna execuitie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform prevederilor art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de finantare POSDRU/81/3.2/S/55075Titlu proiect ?Securitatea si sanatatea in munca, o premisa pentru competitivitate?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Declaratie pe propria raspundere in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314/20.10.2010)
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Declaratie privind conflictul de interese, conform art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 (Persoanele care detin functii de decizie in cadrul INCDPM Bucuresti, se regasesc pe site-ul autoritatii contractante, respectiv, www.inpm.ro si www.ssmcompetitivitate.inpm.ro: dr. ing. Ionel Iorga, director general, Simona Culea, manager de proiect, Cristian Marcel Sterian, responsabil financiar, Aurelia Badea, consilier juridic,
Anca Elena Antonov, coordonator solicitant, Mihaela Paun, expert marketing, Dan Culea, coordonator diseminare, Daniela Borjog, asistent manager, Badea Daniel, coordonator formare constructii
- Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice - privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, care trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? copie cu mentiunea "conform cu originalul"
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale - privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, care trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? copie cu mentiunea "conform cu originalul"NOTA 1: Pentru persoane juridice straine: Ofertantul va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati competente din tara de origine a ofertantului sau din tara in care
acesta este stabilit (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru demonstrarea faptului ca acesta nu se incadreaza in
una dintre situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 si ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau
respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe
propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie
autentica data in fata unui notar, valabila la data deschiderii ofertelor.Documentele vor fi prezentate si in traducerea legalizata a acestora in limba romana.NOTA 2: In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va
atasa o imputernicire din partea reprezentantul legal al operatorului economic pentru aceasta persoana.Toate documentele depuse vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a
solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile
furnizate de ofertanti. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si obiectul de activitate al operatorului economic - nu mai vechi de 30 de zile - copie certificata "conform cu originalul"- Autorizatie CNFPA, valabila cel putin pana la data de 31.05.2013, pentru Grupari de competente cheie, specifice mai multor ocupatii: ?Competente antreprenoriale?, insotita de Programa de pregatire, vizata de catre Comisia Judeteana de Autorizare - copie certificata "conform cu originalul"- Autorizatie CNFPA - valabila cel putin pana la data de 31.05.2013, pentru Ocupatia de ?Inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca cod COR 325723?, insotita de Programa de pregatire, vizata de catre Comisia Judeteana de Autorizare - copie certificata "conform cu originalul"
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani2. Fisa de informatii privind experienta similara si procese verbale de receptie
3. Informatii privind Resursele umane4. Informatii privind subcontractantii/ asociatii (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
55075-21
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2012 12:00
Locul: Bucuresti, Bd. Ghencea nr. 35A, sectorul 6 - Sala de protocol
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Titlu proiect ?Securitate si sanatate in munca, o premisa pentru competitivitate? ? POSDRU55075
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Criteriu de departajare a ofertelor clasate pe primul loc, cu preturi egale: daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2 lit.b) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2012 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer