Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII ORGANIZARE EVENIMENTE


Anunt de participare numarul 133059/15.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA UNIUNEA EDITORILOR DIN ROMANIA
Adresa postala: Piata Presei Libere nr.1. Corp D, Et. 4, Cam 421, 457, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013701, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU ISTRATE, Tel. +40 755096430, In atentia: ANDREEA BADICEANU, Email: [email protected], Fax: +40 213178945, Adresa internet (URL): www.proedit.ro, www.uer.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ASOCIATIE NEGUVERNEMENTALA
Activitate (activitati)
Altele: CULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII ORGANIZARE EVENIMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si de restaurant
Locul principal de prestare: Sinaia, Judetul Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului de servicii este: achizitie servicii pentru evenimente ? in vederea organizariia 3 cursuri si 5 conferintein cadrul proiectului "PRO-EDIT: Program de formare si sprijinire a angajatilor pentru o practica EDIToriala PROfesionista" ID: 50321
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Organizarea a 3 cursuri si 5 conferintein cadrul proiectului "PRO-EDIT: Program de formare si sprijinire a angajatilor pentru o practica EDIToriala PROfesionista" ID: 50321
Valoarea estimata fara TVA: 531, 530RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2% din valoarea estimata a contractului 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European, din fonduri de la bugetul de stat prin POSDRU 2007-2013, precum si din fonduri proprii, in cadrul contractului de finantare nr. POSDRU/81/3.2/S/50321.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cerinte obligatorii: prezentare Formular 2din capitolul de formulare ? Declaratie privind eligibilitatea- original.
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, conform Formular 3;
3. Certificate constatatoare in original sau copie legalizata pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data depunerii (formulare tip eliberate de autoritatile competente) astfel:
o certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original sau copie legalizata.
o certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente aleAdministratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original sau copie legalizata.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform Formular 4 din capitolul de Formulare - original 5. Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, inoriginal a carui data de emitere sa nu depaseasca 15 zile la momentul depunerii ofertei.
6. Copie dupa Certificatul de inmatriculare (inregistrare) emis de OficiulRegistrului Comertului ?certificata conform cu originalul? stampilata si semnata de reprezentantul legal.
Lipsa oricaruia dintre documentele de calificare mentionate, va conduce la descalificarea ofertantului. Se considera document lipsa si acel document care nu este prezentat in forma solicitata (certificata, legalizata sau original ).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5. Ofertantii vor trebui sa faca dovada capacitatii economice necesare desfasurarii activitatilor solicitatate. Cerinte obligatorii sunt:
Se solicita completarea si depunerea, in original, a Formularului 5 din Sectiunea Formulare - ?Informatii generale? din care sa rezulte ca media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani este egala sau mai mare de 1.063.060 RON.
- profit operational in fiecare dintre ultimii 3 ani (2008, 2009 , 2010).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
6. Se solicita lista principalelor prestari de servicii similare (Formular 6 ) efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa reiasa ca ofertantul a prestat un contract de servicii finalizat anterior ce reprezinta din punct de vedere valoric suma de minim de 159.459 RON sau prezentarea a maxim trei contracte finalizate prestate anterior a caror suma cumulata sa fie de minim echivalent 265.765 RON.
Cerin?e minime: ยท Se vor prezenta datele coordonatorului de proiect, care trebuie sa fi coordonat in ultimii trei ani cel pu?in un eveniment de tip ?curs? sau ?conferinta? nationala.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Punctajul pentru pretul total al ofertei se acorda astfel:
2.
Locul pentru desfasurarea activitatilor
40%
Descriere: 1. Punctajul pentru Locul de desfasurarea a activitatilorse acorda astfel:
3.
Termenul de plata
10%
Descriere: 1. Punctajul pentru termenul de plata se acorda astfel:
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.02.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.02.2012 17:00
Locul: Piata Presei Libere nr. 1, Corp D, etaj 4, Camera 421, 457, Sector 1, cod 013701 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social European, din fonduri de la bugetul de stat prin POSDRU 2007-2013, precum si din fonduri proprii, in cadrul contractului de finantare nr. POSDRU/81/3.2/S/50321.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se va formula in scris, in termen de maximum trei zile de la data informarii ofertantilor cu privire la rezultatul procedurii de atribuire si va fi adresata Achizitorului.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2012 17:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer