Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii organizare evenimente


Anunt de participare numarul 133467/29.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONFEDERATIA SINDICALA NATIONALA MERIDIAN
Adresa postala: Str. D.I.Mendeleev, nr. 36-38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010366, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Stefan, Tel. +40 212125623, Email: [email protected], Fax: +40 212125623, Adresa internet (URL): www.csnmeridian.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Confederatie Sindicala
Activitate (activitati)
Altele: Activitate sindicala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii organizare evenimente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Regiunile: Nord-Est, Nord-Vest, Centru, Sud-Muntenia, Vest, Sud-Est, Sud-Vest Oltenia.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Organizarea a 2 conferinte nationale anuale de evaluare organizate in Bucuresti cu durata de 1 zi, 14 conferinte regionale anuale de evaluare la nivel de resedinta - centru regional organizate in tara cu durata de 1 zi, 68 de conferinte judetene organizate in tara cu durata de 1 zi, 280 de evenimente locale organizate in tara (40 de evenimente organizate in fiecare regiune de dezvoltare), 1 curs de formare de formatori organizate in Bucuresti cu durata de 7 zile, 2 cursuri formare scriere si evaluare proiecte organizate in tara cu durata de 7 zile, 2 cursuri formare delegati sindicali nationali organizate in tara cu durata de 7 zile, 8 cursuri formare delegati sindicali de intreprindere organizate in tara cu durata de 7 zile, 16 seminarii de formare activisti dialog social organizate in tara cu durata de 7 zile, 4 intalniri semestriale ale echipei de proiect organizate in Bucuresti cu durata de 4 zile, 26 de sedinte lunare ale coordonatorilor regionali organizate in Bucuresti cu durata de 1 zi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55100000-1 - Servicii hoteliere (Rev.2)
55520000-1-Servicii de catering (Rev.2)
70130000-1-Servicii de inchiriere de bunuri imobiliare proprii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii hoteliere in valoare de 559.650 lei
Servicii de catering in valoare de 525.370 lei
Servicii de inchiriere de bunuri imobiliare proprii in valoare de 93.200 lei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 178, 220RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 17.673 lei. In cuantum de 10% din valoarea contractata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul POSDRU/93/3.3/S/64204, ?Impreuna pentru dezvoltarea dialogului social in Romania?, este cofinantat din Fondul Social European, POSDRU 2007-2013.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul2(Declaratie privind eligibilitatea) completat.
Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul 3 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.
1. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, prezentat in original sau copie conform cu originalul.
2. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii, prezentat in original sau copie conform cu originalul.
Se va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul 4 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.
Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul 5 (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta) completat. 1. Valoarea garantiei de participare este de 17.673 Lei.
2. Modalitati de constituire acceptate: Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
NOTA:
- Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 90 zile de la data deschiderii ofertelor.
- In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila, iar instrumentul de garantare va prevede faptul ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a achizitorului, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate.
- In cazul asociatiilor, garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.
- Garantia de participare NU poate sa fie constituita de catre subcontractanti.
- Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor depuneo declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat.
- Ofertantului caruia i se va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare.
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administrator, prezentat in original sau copie conform cu originalul.
2. Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert nationala sau teritoriala ? pentru persoane fizice/juridice romane, prezentat in original sau copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) sa fie minim egala cu valoarea de 1.178.220 Lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumeiin EURO la cursul B.N.R. valabil pentru data de 05.01.2012, respectiv 4, 3398 Lei/Euro (pentru persoanele juridice straine). Cursul valutar valabil pentru aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimi 3 ani unul sau mai multe contracte similare si a caror valoare insumata sa fie de minim 1.178.220 lei fara TVA.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind disponibilitatea, calitatea si garantarea produselor ofertate
Informatii privind subcontractantii
Declaratie privind disponibilitatea, calitatea si garantarea produselor ofertate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
29
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2012 12:00
Locul: Str. D. I. Mendeleev, nr. 36-38, etaj 1, camera 25, sector 1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Decizia privind atribuirea achizitiei poate fi contestata pana cel tarziu 06.04.2012 ora 12:00.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Confederatia Sindicala Nationala Meridian
Adresa postala: Str. D. I. Mendeleev, nr. 36-38., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010366, Romania, Tel. +40 212125623, Email: [email protected], Fax: +40 213102588, Adresa internet (URL): www.csnmeridian.ro , www.edialogsocial.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2012 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer