Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii organizare evenimente


Anunt de participare numarul 141171/15.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONFEDERATIA SINDICALA NATIONALA MERIDIAN
Adresa postala: Str. D.I.Mendeleev, nr. 36-38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010366, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Carmen, Tel. +40 212125623, Email: [email protected], Fax: +40 213102588, Adresa internet (URL): www.csnmeridian.ro, www.edialogsocial.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Confederatie Sindicala
Activitate (activitati)
Altele: Activitate sindicala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii organizare evenimente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Nord-Est; Nord-Vest; Centru; Sud-Muntenia; Vest; Sud-Est; Sud-Vest Oltenia
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1 conferinta nationala anuala de inchidere a proiectului organizata in Bucuresti cu durata de 1 zi, 7 conferinte regionale de inchidere a proiectului in cele 7 regiuni organizate in tara cu durata de 1 zi, 34 de conferinte regionale si judetene anuale de evaluare intermediara organizate in tara cu durata de 1 zi, 140 de evenimente locale organizate in tara (20 de evenimente organizate in fiecare regiune de dezvoltare), 5 cursuri delegat sindical organizate in tara cu durata de 7 zile, 8 seminarii de formare activisti ? dialog social organizate in tara cu durata de 2 zile, 2 intalniri semestriale cu echipa de proiect organizate in tara cu durata de 4 zile, 10 sedinte lunare ale coordonatorilor regionali organizate in Bucuresti/cele 7 centre regionale cu durata de 1 zi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
55100000-1-Servicii hoteliere (Rev.2)
70130000-1-Servicii de inchiriere de bunuri imobiliare proprii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de catering - in valoare totala de 267530 lei
Servicii hoteliere - in valoare totala de 226280 lei
Servicii de inchiriere de bunuri imobiliare proprii - in valoare totala de 51200 lei
Valoarea estimata fara TVA: 545, 010RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
? Valoarea garantiei de participare este de 8.175 Lei. Pentru conversia leu/alta valuta se va calcula la cursul BNR din data 04.12.2012.? Perioada de valabilitate a garantiei de paricipare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, 90 de zile.? Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006.? Beneficiarul are dreptul de a retine garantia pentru participare conform prevederilor art. 87 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare la licitatie va fi retinuta de catre Beneficiar (conform articol 278 din UG 34) in cazul in care ofertantul se va afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.d) ofertantului i-a fost respinsa contestatia de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor- ofertantului i se va retine conform art. 2781, din OUG 34/2006 completata si modificata, o parte din garan?ia de participare (intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei).Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50 % a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare si de garantia de buna executie. In cuantum de 10% din valoarea contractata.Modalitatea de constituiregarantia de buna executie aceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3), nu se accepta retineri succesive. Garantia de buna executie se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul POSDRU/93/3.3/S/64204, este cofinantat din FSE, POSDRU 2007-2013.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul2 (Declaratie privind eligibilitatea) completatDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta - Formularul 3 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.Operatorul economic nu va avea datorii la bugetul local si la bugetul de stat in luna anterioara lunii de depunere a ofertelor - 1. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? care sa certifice ca nu sunt datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, prezentat in original sau copie conform cu originalul. 2. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent - care sa certifice ca nu sunt datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, prezentat in original sau copie conform cu originalul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 4 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 5 (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta) completat.Operatorul economic nu se va regasi in situatiile de conflict de interese - Formularul 6a (Declara?ie privind conflictul de interese) se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, completat.Declaratie privind nincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G nr. 34/2006 - Formularul 6b (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G nr. 34/2006 ? se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator) completat.
Numele persoanelor cu func?ie de decizie din cadrul autorita?ii beneficiare, in ceea ce prive?te organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele:
Popescu Ion, Albu Ion, Ghimpau Maria, Damureanu Ringo, Fornea Dumitru, Nistor Doina Amalia, Ursu Maria, Reveica Davidescu, Stefan Carmen Georgiana, Pana Nicolae, Cupa Mircea Ovidiu.Toate certificatele/documentele formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, daca nu s-a specificat altfel.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
A nu se folosi prescurtari.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, beneficiarul are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.- 1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administrator, prezentat in original sau copie conform cu originalul.
De asemenea, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN ce descriu activitatea ofertantului.Beneficiarul isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitatea documentului depus in copie simpla, documentul in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) sa fie cel putin egala cu valoarea de817.515lei (persoanele juridice romane) pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (persoanele juridice straine).Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimi 3 ani unul sau mai multe contracte cu servicii similare (servicii de catering, servicii hoteliere, inchiriere de bunuri imobiliare proprii) in valoare de minim545.010 lei fara TVA. (persoanele juridice romane) pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (persoanele juridice straine).
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Informatii privind subcontractantii
Declaratie privind disponibilitatea, calitatea si garantarea produselor ofertate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.01.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2013 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul POSDRU/93/3.3/S/64204, ?Impreuna pentru dezvoltarea dialogului social in Romania?, este cofinantat din Fondul Social European, Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.3 ? Dezvoltarea parteneriatului si incurajarea initiativelor pentru parteneri sociali si societatea civila.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: Conform teremenelor prevazute la art. 2562 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Confederatia Sindicala Nationala Meridian
Adresa postala: Str. D. I. Mendeleev, nr. 36-38., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010366, Romania, Tel. +40 22125623, Email: [email protected], Fax: +40 213102588, Adresa internet (URL): www.csnmeridian.ro , www.edialogsocial.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2012 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer