Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII PAZA, SUPRAVEGHERE SI MONITORIZARE


Anunt de participare numarul 12590/02.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Muzeul National de Arta Contemporana al Romaniei
Adresa postala: Bd. Nicolae Balcescu, nr. 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010051, Romania, Punct(e) de contact: Gilda Stancu, Tel.021/3111694, Email: [email protected], Fax: 021/3111694, Adresa internet (URL): www.mnac.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie/agentie europeana sau organisatie internationala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII PAZA, SUPRAVEGHERE SI MONITORIZARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: MUZEUL NATIONAL DE ARTA CONTEMPORANA AL ROMANIEI, Str. Izvor 2-4 Sector 5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
2 posuri permanente 24h/24h paza
7 posturi 8h/24h supraveghere - femei
1 post sef obiectiv
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
74611000-5-Servicii de monitorizare a sistemelor de alarma (Rev.1)
74614000-6-Servicii de supraveghere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE PAZA, SUPRAVEGHERE SI MONITORIZARE IN URMATOAREA COMPONENTA: 2 posturi paza, 7 posturi supraveghetoare, 1 post sef obiectiv
Valoarea estimata fara TVA: intre 70, 000 si 80, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelung.ctr.pe 2ani prin aplic.proced.de negoc.fara public.unui anunt prealabil.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 24 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 24 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.06.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE 2000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SRL, SA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
-certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, la Bugetul general consolidat la data de 28.03.2007
-certificat constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate Codul CAEN-CPSA specific
-certificatul unic de inregistrare emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fise de informatii generale
-bilantul contabil la 31.12.2006, vizat si inregistrat la Adm.Fin.Publice
-declaratie privind numarul mediu scriptic de salariati
-experienta similara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-licenta de functionare emisa de Min.Adm. si Internelor pentru efectuarea serviciilor conform prevederilor Legii 333/2003
-certificat de calitate care atesta implementarile sistemului SR EN-ISO 9001
-documente care sa ateste asigurarea riscului profesional
-cazierul judiciar si CV-urile pers.resp. direct cu indepl.contr.
-dovada pregatirii pers.propriu conf. Legii 333/2003
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
LEGEA 333/2003
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2007 13:00
Locul: MUZEUL NATIONAL DE ARTA CONTEMPORANA AL ROMANIEI, B-dul. Nicolae Balcescu nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia stabilita prin decizia interna nr.17/29.03.2007
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
MUZEUL NATIONAL DE ARTA CONTEMPORANA AL ROMANIEI, B-dul. Nicolae Balcescu nr.2
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.05.2007 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer