Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii pentru asigurarea pazei elementelor in constructie si a materialelor tronsonului in executie a autostrazii A3 MARCA - SUPLACU DE BARCAU ? CHIRIBIS ? SALARD ?SATU NOU ( KM 4+360-64+450) patrimoniului autostrazii A3 MARCA - SUPLACU DE BARCAU ? CHIR


Anunt de participare numarul 143597/15.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. +40 0213150126, Email: [email protected], Fax: +40 0213150126, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR S.A Bucuresti prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str.Decebal nr.128, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU ACHIZITII, Tel. +40 0264432446, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: +40 0264432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR S.A Bucuresti prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str.Decebal nr.128, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU ACHIZITII, Tel. +40 0264432446, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: +40 0264432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR S.A Bucuresti prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str.Decebal nr.128, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU ACHIZITII, ,Tel. +40 0264432446, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: +40 0264432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii pentru asigurarea pazei elementelor in constructie si a materialelor tronsonului in executie a autostrazii A3 MARCA - SUPLACU DE BARCAU ? CHIRIBIS ? SALARD ?SATU NOU ( KM 4+360-64+450) patrimoniului autostrazii A3 MARCA - SUPLACU DE BARCAU ? CHIRIBIS ? SALARD ?SATU NOU ( KM 4+360-64+450)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Autostrada A3MARCA ? SUPLACU DE BARCAU ? CHIRIBIS ? SALARD ? SATU NOU ( km 4+360 ? 64+450)
Codul NUTS: RO11 - Nord-Vest
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 335, 582.4 si 7, 803, 583.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza a se incheia minim 1 contract subsecvent /an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurare paza patrimoniu prin patrulare si posturi fixe pe tronsonul aflat in executia autostrazii A3MARCA ? SUPLACU DE BARCAU ? CHIRIBIS ? SALARD ? SATU NOU ( km 4+360 ? 64+450), pe perioada in care lucrarile sunt intrerupte, la urmatoarele elemente componente: - Depozite de agregate Chiribis km 21+500;
- Depozit agregate Salard km 51;
- Depozit grinzi pentru poduri Suplacu de Barcau km 6+650;
- Depozit grinzi pentru poduri Chiribis km 24+600 ? 24+900;
- Depozit fier beton Chiribis km 24+500;
- Viaduct km 6+655- 8+453;
- Armaturi la pilele si culeile existente care se afla in diferite stadii de executie;
- Elemente din beton pentru executia de drenuri;
- Alte structuri aflate pe tot sectorul autostrazii care pot face obiectul furturilor sau distrugerii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
79715000-9-Servicii de patrulare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 335, 582.4 si 7, 803, 583.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul G.P.este de 39.017, 92 lei, reprezentand 8.831, 98 euro.(Se va lua cursul BNR din data de28.03.2013)G.P.eliberata in numele ofertantului care va fi emisa de catre o soc.bancara/soc.asig.IMM-urile beneficiaza de 50% reducere daca depun documente conform Legii 346/2004.Per.de valabilitate a GP va fi egala cu perioada de valab.a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.G.P.? se va marca Formularul III.1/5. G.P.se poate depune prin: a)Instrument de garantare (emis de o banca sau o soc. de asig.)- original (nu se admit copii) saub)Chitanta emisa de caseria autoritatii contractante in original/copie sauc)Virament bancar (Ordin de plata sau fila cec)?confirmat de banca-original/copie.Contul IBANnr.RO07 RNCB 0106 0266 0575 0001 deschis la B.C.R. sucursala Cluj.2.Declaratie pe proprie raspundere ca se vor respecta prevederile de valabilitate a GP-se completeaza Formularul III.1.1/a.Conform art.278^1/OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din G.P. suma de: 5.031, 71lei/1.138, 96 euro. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul se gaseste in prevederile art.87 H.G.925/2006.Nota: a)G.P.emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana.b)G.P.trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care Ofertantul este reprezentat de o Asociere de operatori economici, este obligatorie completarea in continutul G.P. la sectiunea ?ofertant ? denumire/numele? a numelui Asocierii cu nominalizarea tuturor membrilor Asoc. in conform.cu Acordul de Asociere. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea de contract acceptata fara TVA (IMM-urile beneficiaza de 50% reducere. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Form.III.1.1/b1 sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Daca ofertantul alege varianta "retineri succesive", acesta are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent administrarea acestui cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Garantia este irevocabila. Modul de restituire a Gar.de buna ex.: conform art.92 din H.G.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii - sursa 2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1). Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat - Formular III.2/a1.2). Acorduri de asociere ( autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare) - daca este cazul - Formular nr.III.2/a2.3). Formular tip din care sa reiasa ca ofertantul, ofertant asociat nu se afla in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 modificata pentru ofertant, ofertant asociat si tertul sustinator (daca este cazul) - Formular III.2/a3.4). Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul III.2/a4 - Declaratie privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006 modificata pentru ofertant, ofertant asociat si tertul sustinator (daca este cazul).5). Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit, din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- se va marca de catre ofertant/ ofertant asociat Formular III.2/a5.6). Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii (Romania / tara in care este stabilit) din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta -se va marca de de ofertant/ ofertant asociat Formular III.2/a6.7). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta pentru ofertant, ofertant asociat - Formular nr. III.2/a7.8).Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta de catre ofertant, ofertant asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul) - Formularul III.2/a8.
Nota: Persoanele care detin functii de decizie sunt: -Director DRDP Cluj ? ing. Eugen Cecan
-Director Economic ? ec. Aneta Visan
-Director Adjunct Investitii ? ing. Teodor Gorcea
-Director Adjunct Intretinere ? ing. Ioan Crisan
-Sef Departament Juridic ? cj. Luminita Negru
-Sef Serviciu Drumuri ? sing. Simion Pasca
-SefSectie A3 ? sing. Vasile Dragan
-SefServiciu Organizare si Derulare Achizitii ? ing. Ambrozie Fodor-Sef Compartiment Avizare Contracte si CFP ? ec. Nicoleta Gherman-Sef Compartiment Contracte ? cj. Crina Lapusan
9) Cazierul judiciar/ certificat echivalent - se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2.1/a910) Caziere fiscale, certif. sau echiv. se va marca de catre ofertant Formularul nr. III.2.1/a10.NOTA : a) Persoanele fizice sau juridice straine si romane trebuie sa prezinte documente edificatoare in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta : - Certificate - echivalent- Cazier juridic ? echivalent- Cazier fiscal - echivalent- Declartii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.b)Daca se depun ?copii? ale documentelor, originalele se vor prezenta comisiei de evaluare in deschidere sau copiile trebuie sa fie legalizate
la notariat.PRECIZARI: ? Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata ( amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se
prezinta documente justificative.? In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor
documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.? Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.? Documentele/ Declaratiile se depun in original, iar certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul Cerinta1. Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, si din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor ( in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul )? Se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2/b1.Cerinta 2: Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? Se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2/b2.
NOTA1: - Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In conformitate cu prevederile art. 23 din H.G. nr. 301/2012 "Societatile specializate de paza si protectie sunt societati comerciale care au inscris ca obiect principal de activitate codul CAEN 8010".- Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.- Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata.
ATENTIE!Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1:
Bilant contabil inregistarat la organele competente sau orice alte documente
echivalente, pentru anii 2010, 2011, Balanta dec.2012
Cerinta 2:
Cifra medie de afaceri globala/in domeniul obiectului contractului in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea de 3.901.791, 60 lei fara TVA, reprezentand 883.197, 88 euro fara TVA.
Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2010,
2011 si 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2010 ? 1 Euro = 4, 2099Lei; 2011 ? 1 Euro =4, 2379 Lei; 2012 - 1 EURO= 4, 4560 lei).IMM-urile
beneficiaza de 50 % reducere;
Cerinta 3:
Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate
de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare
suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de minim
minim , ,3, , luni de derulare a contractului, si in valoare de: 487.723, 95 lei/110.399, 74 euro.
Informatii suplimentare/Detalii Autoritatea contractanta accepta sustinerea
capacitatii economico-financiare a ofertantului/ candidatului, pentru
indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor
juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva (art.186/OUG 34/2006)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinire cerinta nr.1Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documenteechivalente, pentru anii 2010, 2011, Balanta dec.2012 vizate si inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare ? se va marca Formularul nr. III.2.2/1.1 ; III.2.2/1.2 ;III.2.2/1.3, Modalitatea de indeplinire cerinta nr.2Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani ? Formularul III.2.2/a1, III.2.2/a2, III.2.2/a3- pentru ofertant, ofertant asociat-?Angajament ferm? al unei persoane fizice sau juridice si documentele solicitate in formularul tip (daca este cazul) -incheiat in forma autentica (art. 186 din OUG nr.34/2006 actualizata; art.11^1 alin3 si 4 / HG 925/2006 actualizata) ?Formular III.2.2/5 si Anexa1 / Form. III.2.2/5 (se depune o singura data). Nota: 1.IMM-urile beneficiaza de 50 % reducere;2.Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2010, 2011 si 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro ( 2010 ? 1 Euro = 4, 2099Lei; 2011 ? 1 Euro=4, 2379 Lei, 2012 - 1 EURO= 4, 4560 lei).Nota: Pot fi depuse de ofertant, ofertant asociat, subcontractant.Modalitatea de indeplinire cerinta nr.3 Decl.pe proprie raspundere -Se completeaza de catre ofertant Formularul nr.III.2.2/4.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui?angajament ferm ? al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatuluiresursele financiare invocate."Angajamentul ferm" va fi legalizatde un notar, o autoritate administrativa sau juridica si insotit de Form.III.2.2/5 si Anexa1/Form.III.2.2/5.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au prestat in ultimii 3 ani, unul sau maxim 3 contracte de servicii de paza patrimoniu (patrulare si puncte fixe) pe autostrazi, infrastructura de transport (cale ferata sau rutier), contracte a
caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu 975.447, 90 lei fara TVA, reprezentand 220.799, 47 euro fara TVA. (la curs BNR din 28.03.2013 ora 13:00:1 euro= 4, 4178 lei)
Nota: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediupentru anul
respectiv ( 2010, 2011, 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei,
publicat pe site-ul www.bnr.ro(2010 ? 1 Euro = 4, 2099Lei; 2011 ? 1 Euro =4, 2379 Lei; 2012 - 1 EURO= 4, 4560 lei).
In acest sens se vor depune copie dupa
documente: contract/recomandare/document constatator
Cerinta nr.2
Se vor prezenta informatii privind dotarea cu echipamente specifice pentru
indeplinirea contractului, in vederea asigurarii pazei 24h din 24h, prestatorul
urmand sa aiba minim 6 autoturisme.
Ofertantul va face dovada ca dispune (in proprietate, inchiriat sau leasing) de urmatoarele echipamente: - numar minim de 6 autoturisme, autovehicule concepute pentru transportul de personal, dotate corespunzator pentru transportul personalului intre obiectivele fixe de paza si patrularea pe tot sectorul care urmeaza a fi pazit. Pentru autovehiculele ofertate, prestatorul va prezenta dovada ca este proprietar sau utilizator leasing (se vor prezenta copii ale certificatelor de inmatriculare/ carti de identitate).
- sisteme de comunicare rapida (statii, telefoane mobile), cu acoperire la nivelul intregii zone, cu ajutorul carora pot tine legatura cu obiectivele monitorizate
- Autovehiculele de patrulare vor fi dotate cu GPS (pentru monitorizarea si evidenta activitatii) si cu softul aferent, cu obligativitatea ca beneficiarul sa aiba acces la acesta, dupa cum urmeaza:
? fisa saptamanala, pe zile, cuprinzand orele de functionare.
? fisa saptamanala, pe zile, cuprinzand traseele parcurse.
? Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere de la operatorii economici, asociati, subcontractanti etc.) a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului de servicii conform ?Caietului de sarcini?.
ATENTIE ! Ofertantul care nu face dovada dotarii tehnice va fi exclus din procedura.
Cerinta nr.3: Declaratie privind informatii de personal:
Nominalizarea
-responsabilul de contract;
- managerul de securitate;
-responsabilul cu calitatea;
-seful agentilor de paza;
-personalul cheie;
CV-urile, Declaratii de disponibilitate pentru personalul nominalizat.
Ofertantul va face dovada ca are personal specializat/autorizat in prestarea
serviciilor de paza supuse procedurii de achizitie publica dupa cum urmeaza:
Pentru personalul cheie se vor prezenta: CV-uri, copii legalizate dupa
diplomele obtinute, atestatele agentilor de paza conformH.G. nr.301/2012 pentru aprobarea normelor metodologice si a documentelor prevazute la art. 69 din Legea nr.333/2003
-Ofertantul trebuie sa dispuna de personal de conducere calificat in domeniul pazei avizat de IGPR, potrivit art. 20 alin. 9 si alin.10 din Legea nr.333/2003.
Continuare cerinta 4:
Ofertantul trebuie sa aibe un numar de 16 conducatori auto
- Ofertantul trebuie sa aibe un numar de 36 agenti de securitate cu permis auto de cel putin un an.- Ofertantul va prezenta in copie ?conform cu originalul? permisele auto pentru agentii respectivi.Personalul de paza trebuie sa fie dotat cu uniforme si echipamente de protectie cuinsemne distinctive
Cerinta 5:
Dovada examinarii medicale anuale si a testarii psihologice anuale a agentilor de paza propusi pentru prestarea serviciilor, prezentand avizele medicale cu semnatura si parafa medicului de Medicina Muncii autorizat. Avizele medicale trebuie sa fie emise cu maxim 9 luni
Cerinta 6
Certificatele de cazier judiciar-valabile pentru agentii propusi, cu specificarea ca nu au antecedente penale.
Informatii privind asocierea : Mai multi operatori economici au dreptul de a
se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
Informatii privind sustinerea de catre un tert: ?Angajament ferm? al unei persoane fizice sau juridice si documentelesolicitate in formularul tip (daca este cazul), incheiat in forma autentica
(art.190 din OUG34/2006 actualizata; art.11^1 alin.3 si 4/ HG 925/2006
actualizata)- Formular III.2.2/5 si Anexa1/Form.III.2.2/5
Informatii privind subcontractantii : In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Atentie! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.
Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent- copie conform cu originalul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinire cerinta 1: a) O lista cu serviciile prestate in ultimii 3 ani, conform FormularIII.2.3/1 ? pentru ofertant, ofertant asociat si Formular III.2.3/2 si Formular III.2.3/3 privind experienta similara;b) Copie dupa document/contract (pag.1 si ultima) nominalizate ca experienta similara. Se va marca Formularul III.2.3/4c) Recomandare (Document constatator) din partea beneficiarilor care sa ateste desfasurarea de activitati similare -Se va marca Formularul III.2.3/5.Nota: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pt.anul respectiv (2010, 2011, 2012).Cursul mediu se calculeazaca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro(2010 ? 1 Euro = 4, 2099Lei; 2011 ? 1 Euro =4, 2379 Lei; 2012 - 1 EURO= 4, 4560 lei).NOTA: Contractele care se solicita ca experienta similara pot fi servicii de paza patrimoniu (patrulare si puncte fixe) pe autostrazi, infrastructura de transport (cale ferata sau rutier).Modalitatea de indeplinire cerinta 2: Declaratie privind dotarile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul.Ofertantul va face dovada ca dispune (in proprietate, inchiriat sau leasing) de urmatoarele echipamente: - numar minim de 6 autoturisme, autovehicule concepute pentru transportul de personal, dotate corespunzator pentru transportul personalului intre obiectivele fixe de paza si patrularea pe tot sectorul care urmeaza a fi pazit. Pentru autovehiculele ofertate, prestatorul va prezenta dovada ca este proprietar sau utilizator leasing (se vor prezenta copii ale certificatelor de inmatriculare/ carti de identitate).- sisteme de comunicare rapida (statii, telefoane mobile), cu acoperire la nivelul intregii zone, cu ajutorul carora pot tine legatura cu obiectivele monitorizate- Autovehiculele de patrulare vor fi dotate cu GPS (pentru monitorizarea si evidenta activitatii) si cu softul aferent, cu obligativitatea ca beneficiarul sa aiba acces la acesta, dupa cum urmeaza: ? fisa saptamanala, pe zile, cuprinzand orele de functionare.? fisa saptamanala, pe zile, cuprinzand traseele parcurse.Se va completa Formularul III.2.3/6 + Anexa la Formularul III.2.3/6.Informare despre evaluarea criteriilor privind capacitatea tehnicaComisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de catre ofertant.?Autoritatea contractanta stabileste , cacerinta minima, asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere de la operatorii economici, asociati, subcontractanti etc.) a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului de prestari servicii conform ?Caietului de sarcini?.ATENTIE ! Ofertantul care nu face dovada dotarii tehnice va fi exclus din proceduraModalitatea de indeplinire cerinta 3:1) Formuarul III.2.3/8 cu: Nominalizarea urmatorului personal: -responsabilul de contract- managerul de securitate;
-responsabilul cu calitatea;
- seful agentului de paza;2)Declaratie privind informatii de personal- se va completa Formularul III.2.3/9 si Formularul III.2.3/10(doar in cazul asocierii).3.CV-urile personalului nominalizat in ? se va marca Formularul III.2.3/11;4.Declaratii de disponibilitate pentru personalul nominalizat-se va completa Formularul III.2.3/12.5. Atestatele agentilor de paza conformH.G. nr.301/2012 pentru aprobarea normelor metodologice si a documentelor prevazute la art. 69 din Legea nr.333/20036.Ofertantul trebuie sa dispuna de personal de conducere calificat in domeniul pazei avizat de IGPR, potrivit art. 20 alin. 9 si alin.10 din Legea nr.333/2003.Declaratie pe proprie raspundere privind inscriptionarea uniformelor si echipamentelor de protectie - se va complata Formularul nr. 13.Declaratie pe proprie raspundere prin care 36 agenti de paza trebuie sa indeplineasca conditiile stipulate de Legea nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor si Legea nr.295/28.06.2004 privind regimul armelor si al munitiilor pentru a fi avizati de catre IGPR pentru desfasurarea activitatilor ca agent de securitate inarmat; ofertantii vor prezenta separat, in ordine alfabetica, dosarele persoanelor respective - se va complata Formularul nr.14.Modalitatea de indeplinire cerinta 5: Avizele medicale anuale si a testarilor psihologice anuale a agentilor de paza propusi pentru prestarea serviciilor de paza- se va marca Formularul nr. 15Modalitatea de indeplinire cerinta nr.6 Decl.pe proprie raspundere -Se va marca de catre ofertant Formularul nr.16.Ofertantul va prezenta: Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati, specializarea acestora si valoarea serviciilor la care se angajeaza - Formular III.2.4/c2 (datele trebuie sa corespunda cu cele din Acordul de Asociere).?Angajament ferm? al unei persoane fizice sau juridice si documentele solicitate in formularul tip (daca este cazul), incheiat in forma autentica (art. 190 din OUG34/2006actualizata; art.11^1 alin3 si 4 / HG 925/2006 ctualizata)- Formular III.2.2/5 si Anexa1/Form.III.2.2/5Ofertantul va prezenta: a)?Declaratie privind partea/partile din contract care suntindeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ?-Formularul nr. III.2.4/c1+ Anexa la Form.III.2.4/c1b)Acord de subcontractare - Formularul nr. III.2.4/c2 din care sareiasa urmatoarele: 1. Dovada ca are capacitatea tehnica si/sauprofesionala/, respectiv ca are dotarea necesara: Cantitatiminime de mijloace de transport, echipamente; si/sau Personalde specialitateOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta- se va marca Formular nr. III.2.3/b.1 sau III.2.3/b.2Nota: 1.Certificatele ISO 9001/ echivalente vor fi prezentate in copie legalizata sau copii lizibile cu mentiunea , ,conform cuoriginalul?? valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2013 10:00
Locul: DRDP CLUJ - STR. DECABAL NR.128 - SALA MARE ETAJ 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici, observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu acelasi pret clasate pe locul 1: In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturi egale/cu acelasi pret clasate pe locul 1, se va solicita o noua propunere financiara care se va depune in aceleasi conditii ca si oferta (in plic sigilat cu scrisoare de inaintare. Datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre comisia de evaluare. Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile incepand cu ziua luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str.Decebal nr.128 Cluj, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400205, Romania, Tel. +40 0264432415, Email: [email protected], Fax: +40 0264432415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2013 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer