Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii pentru Configurarea arhitecturii, crearea si dezvoltarea la nivel national a Sistemului Informatic pentru Monitorizarea Speciilor si Habitatelor de interes comunitar (SIMSHAB)


Anunt de participare numarul 135124/28.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE BIOLOGIE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 296, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Punct(e) de contact: Teodor GOGONEA, Tel. +40 212239072, In atentia: Teodor GOGONEA, Email: [email protected], Fax: +40 212219071, Adresa internet (URL): www.ibiol.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
): Institutie publica in subordinea Academiei Romane
Activitate (activitati)
Altele: cercetare - dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii pentru Configurarea arhitecturii, crearea si dezvoltarea la nivel national a Sistemului Informatic pentru Monitorizarea Speciilor si Habitatelor de interes comunitar (SIMSHAB)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul - Institutul de Biologie Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 296, Sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii pentru Configurarea arhitecturii, crearea si dezvoltarea la nivel national a Sistemului Informatic pentru Monitorizarea Speciilor si Habitatelor de interes comunitar (SIMSHAB)
? Configurarea arhitecturii pentru Sistemul Informatic pentru Monitorizarea Speciilor si Habitatelor de interes comunitar (SIMSHAB)
? Achizitii servicii pentru Crearea si dezvoltarea la nivel national a Sistemului Informatic pentru Monitorizarea Speciilor si Habitatelor de interes comunitar (SIMSHAB)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de servicii de Configurarea arhitecturii, crearea si dezvoltarea la nivel national a Sistemului Informatic pentru Monitorizarea Speciilor si Habitatelor de interes comunitar (SIMSHAB).
Serviciile vor fi prestate in termenele precizate in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 595, 801.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
34 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie garantia de participare in valoare de 271.916 lei. Forma de constituire a garantiei de participare: Conform prevederilor din H.G. nr. 925/2006 garantia de participare se poate constitui prin: 1.instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari;2.virament bancar in contul RO79TREZ7065005XXX000116, deschis la Trezorerie Sector 6, cod fiscal: 4183326 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea aut contr. In conf cu Lg 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de partici prin prezentarea doc justificative corespunzatoare.In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere pv incadrarea in categoria IMM. Per de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile)de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea aut contr. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in oricare din urmatoarele situatii: a)Isi retrage oferta, in perioada de valab a acesteia;b) Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab a ofertei;c) Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei; d) Ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la CNSC, Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006) se va retine o suma de 8.919, 58 lei. Dovada constit garantiei se va depune in original la adresa mentionata la punctul I.1. Aut contr va elibera/restitui garantia de participare conf prev art. 88 din H.G. nr. 925/2006 Garantia de buna executie este de 10% din val. contractului Garantia de buna ex. se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la Trezorerie la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in termen de 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din HG nr. 925/2006. Ofertantul poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si FEDR prin proiect finantat prin ?Programul Operational Sectorial Mediu? (POS Mediu), Axa prioritara 4, SMIS-CSNR 17655
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 privindatribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii - completare formular 1 din Sectiunea III
Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular 2 din Sectiunea III
Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile aferente lunii anterioare celei in care se depune oferta, in original/copie conforma cu originalul semnata si stampilata;
- Certificat de atestare fiscala emis in conditiile art 113 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile aferente lunii anterioare celei in care se depune oferta, in original/copie conforma cu originalul;
NOTA:
A) Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.
Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona, pe fiecare pagina, ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Nota: Certificatele sau documentele echivalente trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Certificatele se vor prezenta pentru sediile si punctele de lucru inregistrate si care figureaza in certificatul constatator emis de catre ONRC ce sunt implicate in derularea contractului. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru a demonstra ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Cerinta nr. 3 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare formular 5 din Sectiunea III.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante cu care ofertantul nu trebuie sa aiba legaturi in intelesul art. 691 din OUG nr. 34/2006, sunt:
- Dr. Madalin Iancu Enache, director, reprezentantul legal al Institutului de Biologie Bucuresti
- Contabil Sef Mihaela Petre
- Membrii comisiei de evaluare, numiti prin decizie a directorului (Presedinte: Dr. Gina-Carmen Gogalniceanu (fara drept de vot), Membrii cu drept de vot: Dr. Simona Mihailescu, Armand-Ionut Ionescu, Mircea Stana, Teodor Gogonea).
Cerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare formular 4din Sectiunea III, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 5 Declaratii privind calitatea de participant. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 3 din Sectiunea III Cerinta nr. 1
Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere legalizata.
Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in situatia in care oferta va fi declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure:
- inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania, in vigoare;
- in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Prezentarea informatiilor privind situatia economico-financiaraOfertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifrade afaceri globala, in ultimii 3 ani, minim25.000.000 lei.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionatese reduc cu 50%.
Cerinta nr. 2
Bilanturile contabile aferente ultimilor trei ani, vizate si inregistrate de organele competente sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (copie certificata de ofertant pe propria raspundere).
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) auprestat servicii similare (servicii de configurare a arhitecturii, crearea si dezvoltarea de sistem informatic) celor solicitate prin documentatia de atribuire a caror valoare individual sau cumulat sa nu fie mai mica decat 10.000.000 lei, exclusiv TVA. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Ca dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezenta Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani, documente/contracte/recomandari/procese verbale de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire si care individual sau cumulat sa nu fie mai mica decat 10.000.000 lei, fara TVA
Continuare Cerinta 1. Se solicita prezentarea unuia sau mai multor contracte de prestare servicii similare de natura celor mentionate in Caietul de sarcini, efectuate in ultimii 3 ani, respectiv, servicii similare de tip configurarea arhitecturii, crearea si dezvoltarea la nivel national de sisteme informatice, care sa fi inclus cel putin urmatoarele:
- dezvoltarea de sisteme informatice in domeniul mediului, in general, care vizeaza raportarea catre Comisia Europeana sau institutiile acesteia;
- crearea unor baze de date geo-referentiate de tip GIS (Geographic Information System, tradus ?Sistem Informatic Geografic? );
- crearea structurii unei baze de date geospatiale si a unui portal dedicat informarii publicului;
- servicii de implementare de infrastructura hardware;
- servicii de analiza, dezvoltare, implementare si instruire utilizatori pentru aplicatii software.
Continuare Cerinta 1
In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic poate prezenta paginile din contract care contin referinte privind partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pretul/valoarea contractului, precum si semnatura/stampila partilor. Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal), cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.
Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Continuare Cerinta nr. 1
Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte si/sau informatii echivalente: - indeplinirea obligatiilor contractuale;
- daca pe parcursul derularii au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale, cazuri privind nerespectarea legislatiei in vigoare de catre prestator (produse din vina exclusiva a contractantului), receptii amanate sau respinse din motive imputabile prestatorului, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia ca urmare a neindepliniri sau indeplinirii in mod defectuos a obligatiilor contractuale asumate de catre prestator
Cerinta nr. 2.
Declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune operatorul pentru indeplinirea contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, personalul tehnic, astfel: 1 lider de grup, min 7 experti cheie si min 4 experti secundari.1 lider de echipa: -Studii de lunga durata in domeniul tehnic/Tehnologia Informatiei si Comunicatii (IT&C) finalizate cu diploma de licenta sau echivalent, ;
-Experienta pofesionala generala de minim 5 ani;
-Minim 3 ani experienta manageriala dovedita prin implementarea si conducerea ca director/manager/lider siexpert in proiecte similare cu sisteme informatice tip GIS din diferite domenii de aplicabilitate, inclusiv instrumente pentru distribuirea informatiilor specifice anexelor Directivei europene INSPIRE (ex.: cadastru, mediu/ biodiversitate, etc);
-Certificare ca Manager de Proiect (Project Management) sau echivalent;
Continuare Cerinta nr. 2
-Certificare in tehnologia informatiei si infrastructura informatica (certificat tip Certificare Information Technology Infrastructure Library ? ITIL Foundation) sau echivalent;
-Certificare/atestare GIS (Geographic Information System, tradus ?Sistem Informatic Geografic?), ca expert in strategii de proiectare a arhitecturilor de sisteme GIS sau echivalent;
-Certificare/atestare GIS, ca expert in analiza performantelor sistemelor informatice-GIS pe sisteme relationale de baze de date geospatiale enterprise sau echivalent;
-Participarea la cel putin un proiect similar in domeniul sistemelor informatice-GIS, compus din: aplicatii web GIS si desktop GIS, baze de date, fluxuri de lucru, raportare, servicii de analiza, dezvoltare software, infrastructura hardware, instruirea utilizatorilor.
Min 7 Experti cheie:
1.Arhitect sistem/software: -Absolvent de studii superioare in domeniul tehnic/IT&C/electronic, dovedite prin diploma de licenta sau echivalent;
Continuare Cerinta nr. 2
-Exp pofes generala de min 5 ani;
-Competente in domeniul arhitecturilor complexe dovedite prin certificare profesion;
-Min 3 ani exp in implementarea de sisteme din dom sistemelor informatice-GIS (Geographic Information System, tradus ?Sistem Informatic Geografic?);
-Certificare programare SQL si PL-SQL, administrare SQL sau echivalent;
-Certificare/atestare GIS, ca expert in administrarea si managementul bazelor de date geospatiale GIS sau echivalent;
-Certificare in tehnologia informatiei si infrastructura informatica (certificat tip Certificare Information Technology Infrastructure Library?ITIL Foundation) sau echiv;
-Competente si experienta avansata privind dezvoltarea aplicatiilor si solutiilor utilizand diferite limbaje de programare (.NET C#, ASP.NET C#, Java, Python, JS, HTML, PL-SQL, Transact-SQL, Adobe Flex), si de modelare (UML, ORM, Express-G), medii de dezvoltare (MS Visual Studio, Oracle SqlDeveloper, Eclipse, Netbeans) si tehnologii Java sau echiv
Continuare Cerinta nr. 2
-Exp similara ca participant si/sau expert in derularea a min 1 proiect similar avand ca obiect implementarea de arhitecturi in dom sistemelor informatice-GIS si aplicatii geoportal sau echiv.
2.Expert GIS: -Absolvent de studii sup in domeniul tehnic/IT&C/electronic, dovedite prin dipl de licenta sau echivalent;
-Exp pofesionala generala de min 5 ani;
-Min 3 ani experienta in implementarea de sisteme din dom sistem informatice-GIS (Geographic Information System, tradus ?Sistem Informatic Geografic?);
-Certificare/atestare GIS, ca expert in administrarea si managementul bazelor de date geospatiale GIS sau echiv;
-Certificare programare ADO.NET, SQL si PL-SQL sau echiv;
-Competente si experienta avansata privind dezvoltarea aplicatiilor si solutiilor utilizand diferite limbaje de programare (.NET C#, JavaScript, Java, Visual Basic for Application, Python), medii de dezvoltare ( MS Visual Studio .NET, Eclipse) si tehnologii Java si GIS tip Enterprise sau echiv;
Continuare Cerinta nr. 2
-Exp similara privind coordonarea/participarea la min 1 proiect in dom sistemelor informatice-GIS, proiect compus din: aplicatii web GIS si desktop GIS, analiza, gestionare, distribuire si publicare a informatiei geografice, prelucrarea bazelor de date GIS tip Enterprise, migrare si integrare date din diferite formate si aplicatii pentru mediu/ biodiversitate.
3.Expert baze de date geospatiale: -Absolvent de studii superioare in domeniul IT&C, finaliz cu dipl de licenta sau echiv;
-Exp pofesionala generala de min 3 ani;
-Min 3 ani exp in implementarea de sisteme din dom sistem informatice-GIS;
-Certificare/atestare GIS, ca expert in aplicatii enterprise de sisteme informatice-GIS si administrarea si managementul bazelor de date geospatiale sau echiv;
-Exp ca participant si expert in derularea altor proiecte similare din care min 1 avand ca obiect implementarea de arhitecturi in dom sistemelor informatice-GIS si aplicatii geoportal sau echiv;
Continuare Cerinta nr. 2
-Competente pv culegerea, editarea si producerea datelor geospatiale si a fluxurilor de productie cartografica automate, dovedite prin dipl/certific obtinuta in urma absolvirii de cursuri specializ de producatori;
-Competente si exp avansata privind dezv aplicatiilor si solutiilor utilizand diferite -lb de programare (.NET C#, ASP.NET C#, Java, Python, JS, HTML, PL-SQL, Transact-SQL, Adobe Flex), si de modelare (UML, ORM, Express-G), medii de dezv (MS Visual Studio, Oracle SqlDeveloper, Eclipse, Netbeans) si tehnologii Java sau echiv;
-Exp similara pv participarea expertului propus in min 1 proiect similar care a avut ca obiect implementarea unui sistem informatic-GIS integrat cu activitati de: proiectare, dezvoltare si implementare baze de date geospatiale, conversie date, aplicatiii web specifice si de geoportal, creare de serv de publicare de harti si seturi de date conf specificatiilor directiv INSPIRE, instrum de distribuire a resurs geospatiale
Continuare Cerinta nr. 2
4.Specialist infrastructura hardware: -Absolvent de studii superioare in dom tehnic/IT&C/electronic dovedite prin diploma de licenta sau echivalent;
-Experienta profes generala de min 5 ani;
-Min 3 ani experienta in dom IT&C;
-Certificari tehnice pentru sisteme de tip server si stocare (storage);
-Min 2 ani de experienta dovedita in proiecte IT care au inclus suport pentru infrastructura hardwaresi software;
-Exp similara pv participarea expertului propus in min un proiect similar care a avut ca obiect implementarea unui sistem informatic.
5.Specialist securitate: -Absolvent de studii sup in domeniul tehnic/IT&C/electronic dovedite prin diploma de licenta sau echivalent;
-Experienta profes generala de min 5 ani;
-Min 3 ani experienta in dom IT&C;
-Cunostinte pv evaluarea vulnerabilitatilor informatice, dovedite prin certificari sau prin participarea expertului in min un proiect in care sa fi indeplinit astfel de atributii;
Continuare Cerinta nr. 2
-Cunostinte pv evaluarea aplicatiilor informatice, dovedite prin participarea expertului in min un proiect in care sa fi indeplinit astfel de atributii;
-Cunostinte pv protectia bazelor de date, dovedite prin certificari sau prin participarea expertului in min un proiect in care sa fi indeplinit astfel de atributii;
-Cunostinte pv managementul retelelor informatice, dovedite prin certificari sau prin participarea expertului in min un proiect in care sa fi indeplinit astfel de atributii;
-Exp similara pv participarea expertului propus in min un proiect similar care a avut ca obiect implementarea unui sistem informatic cu activitati de tipul: evaluarea vulnerabilitatilor informatice, evaluarea aplicatiilor informatice, protectia bazelor de date, managementul retelelor informatice.
6.Expert sisteme raportare date: -Absolvent de studii superioare in dom tehnic/IT&C/electronic dovedite prin dipl de licenta sau echiv;
-Exp pofes generala de min 5 ani;
Continuare Cerinta nr. 2
-Min 3 ani exp in dom IT&C;
-Participarea la min 1 proiect pv dezvoltarea de sisteme informatice de raportare a datelor in domeniul conservarii naturii sau protectiei mediului, catre Comisia Europeana sau institutiile acesteia.
7.Expert dezvoltare aplicatii cu specific web: -Absolvent de studii sup in dom tehnic/IT&C/electronic dovedite prin diploma de licenta sau echiv;
-Experienta profes generala de min 5 ani;
-Min 3 ani experienta in domeniul IT&C;
-Experienta ca participant si expert in derularea unor proiecte ce cuprind dezv aplicatiilor Web;
-Particip la min 1 proiect in dom Web, pv dezv aplicatiilor Web utilizand diferite limbaje de programare, in special cele prezente in oferta, cat si in lucrul cu diverse medii de dezvoltare, culegerea, vizualizarea si raportarea de date.
Min 4 experti secundari:
1.Expert cheie pentru specii: -Studii universitare de lunga durata in dom biologie/stiintele mediului/ecologie, dovedite prin diploma de licenta sau echiv;
Continuare Cerinta nr. 2
-Experienta profesionala generala de min 5 ani;
-Min 3 ani exp in domeniul conservarii naturii/biodiversitatii;
-Participarea la realizarea min unui proiect pentru ecologia/cartarea/monitorizarea speciilor de plante si/sau animale si introducerea datelor intr-un sistem informatic.
2.Expert cheie pentru habitate: -Studii universitare de lunga durata in domeniul biologiei/ ecologie/ silvicultura, finalizate prin diploma de licenta sau echiv;
-Experienta profes generala de min 5 ani;
-Min 3 ani experienta in dom conservarii naturii/biodiversitatii;
-Participarea la realizarea min a unui proiect pentru ecologia/cartarea/monitorizarea habitatelor/tipurilor de vegetatie si introducerea datelor intr-un sistem informatic.
3.Instructor autorizat pentru aplicatiile GIS ofertate ? minim 2 experti: -Absolvent de studii superioare in domeniul tehnic/IT&C/electronic dovedite prin diploma de licenta sau echivalent;
-Experienta profes generala de min 5 ani
Continuare Cerinta nr. 2
-Minim 3 ani experienta in domeniul IT&C;
-Diploma/certificat emis de unformator/trainer autorizat de producator pentru calitatea de instructor autorizat pentru aplicatiile GIS ale sistemelor informatice;
- Participarea in cadrul a cel putin un proiect privind instruirea utilizatorilor de sisteme informatice pentru aplicatiile GIS.
Nota:
Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate;
Echipa de expertii va trebui sa demonstreze calificarea si experienta profesionala necesara pentru acoperirea cu succes a tuturor activitatilor (actiunilor) indicate in caietul de sarcini. Expertii cheie si expertii secundari trebuie sa detina experienta adecvata pentru prestarea serviciilor
Continuare Cerinta nr. 2
Expertii pot sa participe la una sau simultan mai multe din activitatile/actiunile proiectului, in functie de competente.
In cazul in care calificarile si/sau abilitatile expertilor propusi nu corespund cerintelor minime, ofertantul va fi descalificat.
CV-urile vor fi completate conform modelului comun european de curriculum vitae.Se vor atasa copii, conform cu originalul, ale diplomelor si certificatelor. Ofertantului clasat pe locul I ii vor fi solicitate recomandari din partea beneficiarilor/angajatorilor proiectelor la care au participat, din care sa reiasa activitatile desfasurate in proiect.Prezentarea tuturor documentelor se va face in limba romana sau traducere autorizata.
Ofertantii vor prezenta Declaratii de disponibilitate (Form 9) pe perioada lucrarilor din partea pers cheie propus pentru indeplinirea contractului.Orice modificare in componenta echipei, ulterioara contractarii, va fi supusa aprobarii de catre beneficiar.
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Asocierea. Op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare
Subcontractantii. Prez Listei cuprinzand subcontractantii cu specializ acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.In cazul in care ofertantul este decl castigator, se vor incheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului. Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontra nominaliz in oferta fara acceptul aut contr. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Res mat si umane ale subcontr declarati se vor lua in cons pentru partea lor de implicare in contr ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez doc relev in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2012 19:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2012 12:00
Locul: Sediul Institutului de Biologie Bucuresti din Splaiul Independentei nr. 296, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Monitorizarea starii de conservare a speciilor si habitatelor din Romania in baza articolului 17 din Directiva Habitate?, proiect finantat prin ?Programul Operational Sectorial Mediu? (POS Mediu), Axa prioritara 4, SMIS-CSNR 17655, contract de finantare nr. 130537/10.01.2011
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
? In cazul in care primul loc este ocupat de doua sau mai multe oferte cu acela?i pre?, pentru departajarea ofertelor, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, noi propuneri financiare care vor fi transmise comisiei de evaluare in plic sigilat. Preturile vor fi calculate cu maxim 2 zecimale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL DE BIOLOGIE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 296, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Tel. +40 212239071, Email: [email protected], Fax: +40 212219071, Adresa internet (URL): http: //www.ibiol.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2012 18:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer